Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Archives
Scenariusz lekcji 9. Temat lekcji: Бизнес и мечты
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 8. Temat lekcji: Деньги
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 11. Temat lekcji: Альпинизм
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 15. Temat lekcji: Объявления
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 14. Temat lekcji: Аренда
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 13. Temat lekcji: Интернет-магазин
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 12. Temat lekcji: Здоровье
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 19. Temat lekcji: Экскурсия
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 18. Temat lekcji: Экология
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 17. Temat lekcji: Парки
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 16. Temat lekcji: Животные
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 21. Temat lekcji: Сувениры
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 20. Temat lekcji: Еда
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 27. Jak mówić, by uwieść słowami?
Scenariusz lekcji poświęconej językowi miłości w dramacie „Romeo i Julia” Szekspira.
Scenariusz lekcji 22. Rozterki religijne w „Trenach”
Scenariusz lekcji poświęconej rozterkom religijnym w „Trenach”.
Scenariusz lekcji 20. Mądrość – lek na całe zło?
Scenariusz lekcji poświęconej pojęciu mądrości w „Trenie IX” Jana Kochanowskiego.
Scenariusz lekcji 1. Antyk w renesansie – jak to możliwe?
Scenariusz lekcji poświęconej kulturze renesansu – wprowadzenie do epoki.
Scenariusz lekcji 10. Optymizm humanisty w „Pieśniach” Jana Kochanowskiego
Scenariusz lekcji poświęconej optymizmowi humanisty w „Pieśniach” Kochanowskiego.
Scenariusz lekcji 38. Olśnić, zadziwić, zachwycić – kunszt poezji barkowej
Scenariusz lekcji poświęconej kunsztowi poezji barokowej.
Scenariusz lekcji 35. Dramat o złu tkwiącym w człowieku
Scenariusz lekcji poświęconej pojęciu zła w „Makbecie” Szekspira.
Scenariusz lekcji 33. Człowiek – Bóg – świat w poezji metafizycznej
Scenariusz lekcji poświęconej poezji matafizycznej (sonety Mikołaja Sępa Szarzyńskiego).
Scenariusz lekcji 30. Sztuka pisania eseju
Scenariusz lekcji poświęconej sztuce pisania eseju.
Scenariusz lekcji 51. Oświecony, czyli jaki?
Scenariusz lekcji poświęconej tekstowi Immanuela Kanta „Co to jest oświecenie”.
Scenariusz lekcji 50. Dramat pewnej wady
Scenariusz lekcji poświęconej „Skąpcowi” Moliera.
Scenariusz lekcji 49. Rozumny i filozoficzny śmiech jako narzędzie demaskacji ludzkich wad
Scenariusz lekcji poświęconej śmiechowi jako narzędziu demaskacji ludzkich wad w „Skąpcu” Moliera.
Scenariusz lekcji 43. „Być albo nie być” – czy jest w nas coś z Hamleta?
Scenariusz lekcji poświęconej „Hamletowi” Szekspira.
Scenariusz lekcji 62. Renesans, barok i klasycyzm w sztuce
Scenariusz lekcji poświęconej sztuce renesansu, baroku i oświeceniowego klasycyzmu.
Scenariusz lekcji 60. Czy wiesz, że to oświeceniowe pieśni religijne?
Scenariusz lekcji poświęconej oświeceniowym pieśniom religijnym Franciszka Karpińskiego.
Scenariusz lekcji 59. Miłość idealna – czy to jest możliwe? Sielanki Franciszka Karpińskiego
Scenariusz lekcji poświęconej miłości idealnej w sielankach Franciszka Karpińskiego.