• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Zmiany w edukacji
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz nr 64. Na koniec świata albo jeszcze dalej!

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom książki „Wokół świata na wariata” Łukasza Wierzbickiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 68. Radzę sobie z ortografią i interpunkcją

Scenariusz lekcji poświęconej stosowaniu zasad pisowni i interpunkcji w praktyce.

Leave a comment

Scenariusz nr 67. Samodzielnie się nim zaopiekuję!

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom książki „Dolina jeleni” Wojciecha Cesarza.

Leave a comment

Scenariusz nr 66. Czy wszyscy jednakowo rozumieją samodzielność?

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom książki „Zielone martensy” Joanny Jagiełło.

Leave a comment

Scenariusz nr 69. Jak sobie poradzić z siłą grupy?

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom książki „Siła grupy” Artura Maciaka.

Leave a comment

Scenariusz nr 70. Kim zostanę? To zależy ode mnie

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom powieści „Świat Mundka” Katarzyny Wasilkowskiej.

Leave a comment

Scenariusz nr 6. Tajemnica niebieskiego kamienia

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom powieści „Eragon’ Christophera Paoliniego.

Leave a comment

Scenariusz nr 73. W drogę po własny los

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi „W drogę” (sł. Stanisław Halny, Janusz Kondratowicz; muz. Seweryn Krajewski).

Leave a comment

Scenariusz nr 72. Ależ się działo! Trzeba to opisać

Scenariusz lekcji poświęconej opisowi sytuacji jako formie wypowiedzi.

Leave a comment

Scenariusz nr 71. Odzyskana samodzielność

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom książki „Poza horyzonty” Jana Meli.

Leave a comment

Scenariusz nr 76. Jak korzystać z internetu? Odpowiedzialnie!

Scenariusz lekcji poświęconej bezpieczeństwu podczas korzystania z internetu oraz respektowaniu prawa do własności intelektualnej.

Leave a comment

Scenariusz nr 75. Co robię, gdy nie znam jakiegoś terminu literackiego? Sięgam po słownik

Scenariusz lekcji poświęconej różnym rodzajom słowników językowych.

Leave a comment

Scenariusz nr 74. Czego uczy życie na jachcie?

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom książki „Kalinka na fali. Życie to przygoda!” Kaliny Jakubczak.

Leave a comment

Scenariusz nr 79. Wyprawa w nieznane

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze obowiązkowej: powieści „Hobbit, czyli tam i z powrotem” Johna Ronalda Reuela Tolkiena.

Leave a comment

Scenariusz nr 78. Nie chcę żadnych przygód, dziękuję

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze obowiązkowej: powieści „Hobbit, czyli tam i z powrotem” Johna Ronalda Reuela Tolkiena.

Leave a comment

Scenariusz nr 77. Samodzielność. Podsumowanie rozdziału VII

Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu wiadomości po przerobieniu rozdziału VII podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 81. Gdyby Bilbo pisał blog…

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze obowiązkowej: powieści „Hobbit, czyli tam i z powrotem” Johna Ronalda Reuela Tolkiena.

Leave a comment

Scenariusz nr 80. Odważny jak… hobbit?

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze obowiązkowej: powieści „Hobbit, czyli tam i z powrotem” Johna Ronalda Reuela Tolkiena.

Leave a comment

Scenariusz nr 7. Do czego ludziom jest potrzebne ocenianie?

Scenariusz lekcji poświęconej wyrazom neutralnym i wartościującym.

Leave a comment

Scenariusz nr 82. Postacie fantastyczne w fantastycznej lekturze

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze obowiązkowej: powieści „Hobbit, czyli tam i z powrotem” Johna Ronalda Reuela Tolkiena.

Leave a comment

Scenariusz nr 83. „Katarynka” w księgarni

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze uzupełniającej: noweli „Katarynka” Bolesława Prusa.

Leave a comment

Scenariusz nr 86. Poznaj świat Kiliana, syna Gedeona z Gór

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze obowiązkowej: powieści „Rzeka” Emilii Kiereś.

Leave a comment

Scenariusz nr 85. Krótka, zwięzła, jednowątkowa…

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze uzupełniającej: noweli „Katarynka” Bolesława Prusa.

Leave a comment

Scenariusz nr 84. Pan Tomasz i niewidoma dziewczynka – spotkanie dwóch światów

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze uzupełniającej: noweli „Katarynka” Bolesława Prusa.

Leave a comment

Scenariusz nr 8. Przez trudy – do gwiazd!

Scenariusz lekcji poświęconej cechom literatury fantastycznonaukowej.

Leave a comment

Scenariusz nr 89. Tajemnica, porwanie i wynalazca w tle – o czym opowiada powieść Marcina Kozioła?

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze obowiązkowej: powieści „Skrzynia Władcy Piorunów” Marcina Kozioła.

Leave a comment

Scenariusz nr 88. „Rzeka” – powieść bogata w znaczenia

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze obowiązkowej: powieści „Rzeka” Emilii Kiereś.

Leave a comment

Scenariusz nr 87. Kilian – chłopiec, który podjął wyzwanie

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze obowiązkowej: powieści „Rzeka” Emilii Kiereś.

Leave a comment

Scenariusz nr 91. Władca Piorunów – wynalazca, geniusz, wizjoner

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze obowiązkowej: powieści „Skrzynia Władcy Piorunów” Marcina Kozioła.

Leave a comment

Scenariusz nr 90. Tak bardzo różni, ale każdy wyjątkowy!

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze obowiązkowej: powieści „Skrzynia Władcy Piorunów” Marcina Kozioła.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555