• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji 43. „Ucieczka od wolności” Fromma i „Pamięć i tożsamość” Jana Pawła II jako próba znalezienia odpowiedzi na pytanie „ską zło?”.

Scenariusz lekcji poświęconej próbie znalezienia odpowiedzi na pytanie: skąd zło? – „Ucieczka od wolności” Ericha Fromma oraz „Pamięć i tożsamość” Jana Pawła II.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 42. Dlaczego „inna wojna”?

Scenariusz lekcji poświęconej II wojnie światowej (analiza i interpretacja tekstu Jerzego Święcha).

Leave a comment

Scenariusz lekcji 40. „Jam częścią tej siły, / która wiecznie zła pragnąc, / wiecznie dobro czyni” – powieść Bułhakowa pytaniem o miejsce zła w świecie

Scenariusz lekcji poświęconej pytaniom o miejsce zła w świecie, postawionym w „Mistrzu i Małgorzacie” Michaiła Bułhakowa.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 59. „Pan Bóg już chce zgasić świeczkęm, a ja muszę szybko osłonić płomień, wykorzystując jego chwilową nieuwagę.” – ciężar okupacyjnej pamięci

Scenariusz lekcji poświęconej ciężarowi okupacyjnej pamięci – „Zdążyć przed Panem Bogiem” Hanny Krall.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 57. Codzienność w getcie

Scenariusz lekcji poświęconej codzienności w getcie – „Zdążyć przed Panem Bogiem” Hanny Krall.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 54. Miłość w cieniu apokalipsy

Scenariusz lekcji poświęconej miłości w wierszach Krzysztofa Kamila Baczyńskiego.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 52. Twórczość Krzysztofa Kamila Baczyńskiego jako głos pokolenia wojennego

Scenariusz lekcji poświęconej twórczości Krzysztofa Kamila Baczyńskiego (głos pokolenia wojennego).

Leave a comment

Scenariusz lekcji 49. Człowiek zlagrowany

Scenariusz lekcji poświęconej postawie człowieka zlagrowanego, ukazanej w opowiadaniach obozowych Tadeusza Borowskiego.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 62. Ciężar wojennych wspomnień niesionych na barkach dziecka

Scenariusz lekcji poświęconej ciężarowi wojennych wspomnień.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 61. Zagłada oczami świadków. „Pianista” Władysława Szpilmana i Romana Polańskiego

Scenariusz lekcji poświęconej ,,Pianiście” Władysława Szpilmana i ekranizacji tego utworu przez Romana Polańskiego.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 60. Czy ten, kto biernie przygląda się zbrodni, jest za nią moralnie odpowiedzialny? Moarlność świadka historii w „Campo di Fiori” Czesława Miłosza

Scenariusz lekcji poświęconej moralności świadka historii w „Campo di Fiori” Czesława Miłosza.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 67. Poetycka rekonstrukcja wartości w wierszach Tadeusza Różewicza

Scenariusz lekcji poświęconej poetyckiej rekonstrukcji wartości w wierszach Tadeusza Różewicza.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 63. „To od nas zależy, czy było warto” – pamięć o powstaniu warszawskim

Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi powstania warszawskiego w wierszach Anny Świrszczyńskiej.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 73. Czy można ocalić wartości? Refleksje Tadeusza Borowskiego i Gustawa Herlinga-Grudzińskiego na temat postaw ludzi w nieludzkich warunkach

Scenariusz lekcji poświęconej poświęconej refleksji Tadeusza Borowskiego i Gustawa Herlinga-Grudzińskiego na temat postaw ludzi w nieludzkich warunkach.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 72. „Ręka w ogiu”, czyli heroizm w łagrze

Scenariusz lekcji poświęconej heroizmowi w sowieckim łagrze – „Inny świat” Gustawa Herlinga-Grudzińskiego.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 71. Miłość w „Innym świecie” – możliwa czy nie?

Scenariusz lekcji poświęconej miłości w „Innym świecie” Gustawa Herlinga-Grudzińskiego.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 70. „Inny świat”, czyli literackie świadectwo rzeczywistości łagrowej

Scenariusz lekcji poświęconej świadectwu rzeczywistości łagrowej w „Innym świecie” Gustawa Herlinga-Grudzińskiego.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 7. Poezja kobiet. Miniatury poetyckie Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej

Scenariusz lekcji poświęconej miniaturom poetyckim Marii Pawlikowskiej- Jasnorzewskiej.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 1. Drgania wokół nas

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 5. Badanie ruchu drgającego

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 4. Ruch drgający na wykresach

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 3. Przemiany energii w ruchu drgającym

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 2. Opis ruchu drgającego

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 8. Dźwięk

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 7. Wielkości opisujące fale

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 6. Fala mechaniczna

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 9. Rejestrowanie dźwięku

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 11. Elektryzowanie przez tarcie i dotyk

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 10. Ładunek elektryczny

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do rozdziału 14. Napięcie elektryczne

Publikacja zawiera: cele lekcji, wskazówki metodyczne przydatne podczas realizacji danego tematu, odpowiedzi do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz propozycje materiałów dodatkowych.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555