Scenariusz lekcji do marketingu w turystyce. Celem jest nauka posługiwania się instrumentami marketingu w działalności biura podróży.
Archives
Technik obsługi turystycznej. T.14. Scenariusz lekcji. Uwarunkowania atrakcyjności turystycznej i wybrane elementy infrastruktury turystycznej
Scenariusz lekcji do geografii turystycznej. Celem jest zapoznanie uczniów z charakterystyką atrakcyjności turystycznej i elementami infrastruktury.
Technik usług turystycznych. T.13. Scenariusz lekcji. Sporządzanie zamówień usług turystycznych
Scenariusz lekcji do obsługi ruchu turystycznego. Celem jest nauka sporządzania zamówień.
Technik usług turystycznych. T.14. Scenariusz lekcji. Rozliczenie wpływów i kosztów krajowej imprezy turystycznej
Scenariusz lekcji do obsługi ruchu turystycznego. Celem lekcji jest nauka rozliczeń krajowej imprezy turystycznej.
Technik obsługi turystycznej. T.14. Scenariusz lekcji. Opracowanie materiałów promocyjnych – ulotka
Rozkład godzin na pzredmioty
Technik obsługi turystycznej. T.14. Scenariusz lekcji. Lista Światowego Dziedzictwa UNESCO – kraje pozaeuropejskie
Scenariusz lekcji do geografii turystycznej. Celem jest zdobycie wiedzy na temat pozaeuropejskich walorów turystycznych wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
Technik usług turystycznych. T.14. Scenariusz lekcji. Umowa biura podróży z klientem
Scenariusz lekcji do przedmiotu obsługa ruchu turystycznego T.14. Celem lekcji – nauka sporządzania umowy biura podróża z klientem.
Technik usług turystycznych. T.14. Scenariusz lekcji. Rozmowa sprzedażowa w biurze podróży
Scenariusz lekcji do przedmiotu obsługa turystyczna. Celem lekcji jest nauka umiejętności prowadzenia rozmowy sprzedażowej w biurze podróży.
Technik obsługi turystycznej. T.14. Scenariusz lekcji. Komputerowe programy wspomagające sprzedaż
Scenariusz lekcji do przedmiotu obsługa informatyczna. Celem lekcji jest nauka obsługi programów komputerowych wspomagających sprzedaż.
Technik usług turystycznych. T.14. Scenariusz lekcji. Wystawienie księgowych dokumentów korygujących
Scenariusz do lekcji z obsługi ruchu turystycznego. Celem jest nauczenie wystawiania dokumentów księgowych korygujących.
Technik obsługi turystycznej. T.14. Scenariusz lekcji. Walory i zagospodarowanie turystyczne regionu warmińsko-mazurskiego
Scenariusz lekcji do przedmiotu informacja turystyczna. Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z walorami i zagospodarowaniem turystycznym regionu warmińsko-mazurskiego.
Technik hotelarstwa. HGT.03. Scenariusz lekcji. Procedura sprzątania jednostki mieszkalnej
Scenariusz lekcji omawiający tematykę sprzątania jednostki mieszkalnej. Fragment.
Nowi Tropiciele. E-przewodnik kierunkowy dla grup zróżnicowanych wiekowo
Wygodna publikacja, w której przekrojowo przedstawiono treści realizowane w kolejnych tygodniach we wszystkich grupach wiekowych.
Przewodnik kierunkowy dodatkowo zawiera propozycje materiałów, ułatwiających pracę z grupami zróżnicowanymi wiekowo: scenariusze zabaw, zagadki, materiały multimedialne (hiperłącza do zasobów) oraz wykaz pomocy dydaktycznych do wykorzystania w danym tygodniu.
Scenariusz lekcji 1. Powiedz mi, o czym śnisz, a powiem ci, co ci dolega. Nowa wizja człowieka w psychoanalizie
Scenariusz lekcji poświęconej nowej wizji człowieka w psychoalanlizie Zygmunta Freuda.
Scenariusz lekcji 53. Noawa rzeczywistość po Wielkiej Wojnie, czyli filozoficznie o kulturze masowej
Scenariusz lekcji poświęconej nowej rzeczywistości po I wojnie światowej (filozoficznie o kulturze masowej).
Scenariusz lekcji 21. Treść czy forma? O teatrze oczami Witkacego
Scenariusz lekcji poświęconej teorii Czystej Formy Stanisława Ignacego Witkiewicza.
Scenariusz lekcji 25. „Ulica Krokodyli”, czyli obraz nowoczesnego miasta w opowiadaniu Brunona Schulza
Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi nowoczesnego miasta w opowiadaniu Brunona Schulza „Sklepy cynamonowe”.
Scenariusz lekcji 23. Czego obawiał się „wariat z Krupówek”? Katastroficzna wizja przyszłości w „Szewcach”
Scenariusz lekcji poświęconej katastroficznej wizji przyszłości w „Szewcach” Stanisława Ignacego Witkiewicza.
Scenariusz lekcji 31.
Scenariusz lekcji poświęconej symbolicznym znaczeniom „pupy”, „łydki” i „gęby” w „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza.
Scenariusz lekcji 30. Ta powieść jest dziwna. Groteska w „Ferdydurke”
Scenariusz lekcji poświęconej grotesce w „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza.
Scenariusz lekcji 2. O malinach, mgle i burzy, czyli Leśmianowska wizja miłości
Scenariusz lekcji poświęconej Leśmianowskiej wizji miłości.
Scenariusz lekcji 37. Piłatyzm, czyli opowieść o ludzkiej słabości
Scenariusz lekcji poświęconej piłatyzmowi ukazanemu w „Mistrzu i Małgorzacie” Michaiła Bułhakowa.
Scenariusz lekcji 36. „Mistrz i Małgorzata” – sens powieści w powieści
Scenariusz lekcji poświęconej sensom historii Mistrza i Jeszui Ha-Nocri, ukazanych w „Mistrzu i Małgorzacie” Michaiła Bułhakowa.
Scenariusz lekcji 34. Jaka będzie nasza przyszłość? Katastrofizm w poezji Drugiej Awangardy
Scenariusz lekcji poświęconej katastrofizmowi w poezji Drugiej Awangardy (utwory Józefa Czechowicza).
Scenariusz lekcji 41. „Ucieczka od wolności” Fromma i „Pamięć i tożsamość” Jana Pawła II jako próba znalezienia odpowiedzi na pytanie „ską zło?”.
Scenariusz lekcji poświęconej próbie znalezienia odpowiedzi na pytanie: skąd zło? – „Ucieczka od wolności” Ericha Fromma oraz „Pamięć i tożsamość” Jana Pawła II.
Scenariusz lekcji 40. Dlaczego „inna wojna”?
Scenariusz lekcji poświęconej II wojnie światowej (analiza i interpretacja tekstu Jerzego Święcha).
Scenariusz lekcji 38. „Jam częścią tej siły, / która wiecznie zła pragnąc, / wiecznie dobro czyni” – powieść Bułhakowa pytaniem o miejsce zła w świecie
Scenariusz lekcji poświęconej pytaniom o miejsce zła w świecie, postawionym w „Mistrzu i Małgorzacie” Michaiła Bułhakowa.
Scenariusz lekcji 46. Obóz – fabryka śmierci w „Opowiadaniach” Tadeusza Borowskiego
Scenariusz lekcji poświęconej opowiadaniom obozowym Tadeusza Borowskiego.
Scenariusz lekcji 52. Miłość w cieniu apokalipsy
Scenariusz lekcji poświęconej miłości w wierszach Krzysztofa Kamila Baczyńskiego.
Scenariusz lekcji 50. Twórczość Krzysztofa Kamila Baczyńskiego jako głos pokolenia wojennego
Scenariusz lekcji poświęconej twórczości Krzysztofa Kamila Baczyńskiego (głos pokolenia wojennego).