Archives
Scenariusz lekcji 4. Ekspansja kolonialna Hiszpanii i Portugalii w XVI w.
Scenariusz lekcji 41. Kształtowanie się systemu napoleońskiego w Europie
Scenariusz lekcji 40. Kres istnienia Rzeczypospolitej
Informatyka. Klasa 4. Scenariusz lekcji 2
Podczas tej lekcji uczniowie projektują i wykonują własną wizytówkę. Zajęcia mają charakter powtórzeniowy – praca polega na połączeniu elementów graficznych i tekstowych w edytorze grafiki Paint.
Informatyka. Klasa 4. Scenariusz lekcji 1
Podczas tej lekcji uczniowie utrwalają wiedzę dotyczącą zasad obowiązujących w pracowni komputerowej oraz zapisywania i przechowywania dokumentów cyfrowych, zakładają foldery, w których będą zapisywać wykonywane przez siebie prace, a także zaczynają tworzyć tabelaryczny słownik terminów komputerowych i informatycznych.
Scenariusz lekcji 1. Nowe perspektywy: odrodzenie
Scenariusz lekcji 20. Rzeczpospolita i Szwecja: potop szwedzki
Scenariusz lekcji 11. Rzeczpospolita Obojga Narodów – narody i religie
Scenariusz lekcji 10. Pierwsi królowie elekcyjni
Scenariusz lekcji 8. Rzeczpospolita i państwa ościenne
Scenariusz lekcji 3. Europejczycy odkrywają daleki świat
Scenariusz lekcji 2. Sztuka renesansu
Scenariusz lekcji 21. Rzeczpospolita i Turcja. Wiktoria wiedeńska
Scenariusz lekcji 18. Wojny Rzeczypospolitej w 1. połowie XVII w.
Scenariusz lekcji 16. Wojna trzydziestoletnia. Rywalizacja mocarstw w XVII w.
Scenariusz lekcji 14. „Państwo to ja”. Absolutyzm francuski
Scenariusz lekcji 37. Napoleon a sprawa polska
Scenariusz lekcji 35. Insurekcja kościuszkowska. Upadek państwa
Scenariusz lekcji 32. Próby reform i pierwszy rozbiór Rzeczypospolitej
Scenariusz lekcji 27. Absolutyzm oświecony w Prusach i Austrii w XVIII w.
Scenariusz lekcji 24. Postęp techniczny i przemiany gospodarcze w XVIII stuleciu
Scenariusz lekcji 23. Kultura Rzeczypospolitej w XVII w.
Scenariusz lekcji 38. Księstwo Warszawskie
Informatyka. Klasa 2. 3. Wskazówki metodyczne do rozdziału „Projekt: multimedialny przewodnik”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do lekcji: Plan projektu, Spersonalizowana e-mapa, Wykresy na mapie, Nagrywanie i montowanie filmu, Publikacja i prezentacja projektu.
Informatyka. Klasa 2. 5. Wskazówki metodyczne do rozdziału „Grafika wektorowa”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do lekcji: Podstawy edycji grafiki wektorowej, Praca z krzywymi, Przekształcanie obiektów, Projektowanie logo, Projektowanie infografiki.
Informatyka. Klasa 2. 4. Wskazówki metodyczne do rozdziału „Arkusz kalkulacyjny”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do lekcji: Wykresy funkcji, Komputerowe wspomaganie pomiarów, Symulacje, Tabele przestawne, Przetwarzanie danych.
Informatyka. Klasa 2. 1. Wskazówki metodyczne do rozdziału „Wprowadzenie”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do lekcji Prawo w sieci.
Informatyka. Klasa 2. 2. Wskazówki metodyczne do rozdziału „Algorytmika i programowanie w Pythonie/C++”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do lekcji: Algorytm Euklidesa w praktyce, Badanie własności liczb całkowitych, Sortowanie bąbelkowe i przez wstawianie, Algorytmy zachłanne.
Scenariusz lekcji 18. Natura i historia w balladzie „Świteź” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej naturze i historii w balladzie „Świteź” Adama Mickiewicza.