Scenariusz lekcji poświęconej balladzie „Romantyczność” Adama Mickiewicza.
Archives
Scenariusz lekcji 14. Co może młodość? „Oda do młodości” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej „Odzie do młodości” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 28. Romantyczne blogi podróżnicze Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej „Sonetom krymskim” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 22. Wywołać dreszcz u czytelnika! Elementy dreszczowca w opowidaniu Edgara Alana Poe
Scenariusz lekcji poświęconej elementom dreszczowca w opowiadaniu Edgara Allana Poego „Złoty żuk”.
Scenariusz lekcji 1. Romantyzm kontra oświecenie – czy w tym pojedynku można wskazać zwycięzcę?
Scenariusz lekcji poświęconej wprowadzeniu do epoki romantyzmu.
Scenariusz lekcji 19. Kto i za co zostanie ukarany, czyli ludowy kodeks moralny w „Liliach” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej ludowemu kodeksowi moralnemu w „Lilijach” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 36. Obraz społeczeństwa polskiego: patrioci
Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi patriotów w III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 33. Patriotyzm na miarę czasów?
Scenariusz lekcji poświęconej patriotyzmowi w „Konradzie Wallenrodzie” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 31. opiekun, nauczyciel, powiernik, przyjaciel, strażnik tradycji czy agitator i podżegacz do zemsty – kim był Halban?
Scenariusz lekcji poświęconej postaci Halbana z „Konrada Wallenroda” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 29. Mickiewicz w podróży – refleksje historiozoficzne w scenerii Orientu
Scenariusz lekcji poświęconej refleksjom historiozoficznym w „Sonetach krymskich” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 38. Rola poety i poezji w Wielkiej Improwizacji Konrada
Scenariusz lekcji poświęconej roli poezji i poety w III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 37. Obraz społeczeństwa polskiego: lojaliści i zdrajcy
Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi lojalistów i zdrajców w III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 53. Kordian w poszukiwaniu wartości
Scenariusz lekcji poświęconej „Kordianowi” Juliusza Słowackiego (poszukiwanie wartości).
Scenariusz lekcji 4. Czy poeci jezior pisali o jeziorach? Nowe tematy w poezji europejskiej
Scenariusz lekcji poświęconej twórczości poetów jezior.
Scenariusz lekcji 48. Romantyczna gloryfikacja dawnej szlachty
Scenariusz lekcji poświęconej „Pamiątkom Soplicy” Henryka Rzewuskiego.
Scenariusz lekcji 63. Lilla i Roza – postawy wobec historii
Scenariusz lekcji poświęconej „Lilli Wenedzie” Juliusza Słowackiego (Lilla i Roza – postawy wobec historii).
Scenariusz lekcji 56. Jak żegna się ze światem Kordian? Śmierć bohatera romantycznego
Scenariusz lekcji poświęconej śmierci bohatera romantycznego w „Kordianie” Juliusza Słowackiego
Scenariusz lekcji 55. Dlaczego upadło powstanie listopadowe?
Scenariusz lekcji poświęconej „Kordianowi” Juliusza Słowackiego (postawy Prezesa i Podchorążego).
Scenariusz lekcji 9. Kocham, więc jestem – status quo bohaterów romantycznych
Scenariusz lekcji poświęconej bohaterowi „Cierpień młodego Wertera” Goethego.
Scenariusz lekcji 68. Ostatnia wola w wersji literackiej. „Testament mój” Juliusza Słowackiego
Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Testament mój” Juliusza Słowackiego.
Scenariusz lekcji 67. Poeta w roli oskarżciela
Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Grób Agamemnona” Juliusza Słowackiego
Scenariusz lekcji 1. Temat lekcji: Личные данные
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 4. Temat lekcji: Мой район
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 3. Temat lekcji: Моя семья
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 2. Temat lekcji: В классе
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 7. Temat lekcji: Профессии
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 6. Temat lekcji: Мебель
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 5. Temat lekcji: Моя комната
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 9. Temat lekcji: Бизнес и мечты
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 8. Temat lekcji: Деньги
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.