Scenariusz lekcji III.1. Położenie Afryki i strefy klimatyczno-roślinno-glebowe zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Archives
Scenariusz lekcji II.5. Podsumowanie działu II. Azja, część 2. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.5. Podsumowanie działu II. Azja, część 2 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.3. Problemy wyżywienia w Afryce. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.3. Problemy wyżywienia w Afryce zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.2. Gospodarowanie w strefie Sahelu. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.2. Gospodarowanie w strefie Sahelu zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.1. Przemiany rolnictwa w Afryce. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji IV.1. Przemiany rolnictwa w Afryce zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.4. Podsumowanie działu III. Afryka, część 1. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.4. Podsumowanie działu III. Afryka, część 1 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.2. Turystyka w Kenii. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji IV.2. Turystyka w Kenii zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.4. Podsumowanie działu IV. Afryka, część 2. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji IV.4. Podsumowanie działu IV. Afryka, część 2 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.1. Tornada i cyklony tropikalne w Stanach Zjednoczonych. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.1. Tornada i cyklony tropikalne w Stanach Zjednoczonych zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.3. Rola Stanów Zjednoczonych w światowej gospodarce. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.3. Rola Stanów Zjednoczonych w światowej gospodarce zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.2. Produkcja i gospodarowanie żywnością w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.2. Produkcja i gospodarowanie żywnością w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.4. Podsumowanie działu V. Ameryka Północna. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.4. Podsumowanie działu V. Ameryka Północna zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania Amazonii. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania Amazonii zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.3. Dzielnice biedy w miastach Ameryki Południowej. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji VI.3. Dzielnice biedy w miastach Ameryki Południowej zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VII.1. Środowisko przyrodnicze Australii i Oceanii. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji VII.1. Środowisko przyrodnicze Australii i Oceanii zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.4. Podsumowanie działu VI. Ameryka Południowa. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji VI.4. Podsumowanie działu VI. Ameryka Południowa zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VII.2. Ludność i gospodarka Australii. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji VII.2. Ludność i gospodarka Australii zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VII.3. Antarktyda. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji VII.3. Antarktyda zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VII.4. Podsumowanie działu VII. Australia i Oceania oraz obszary okołobiegunowe. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji VII.4. Podsumowanie działu VII. Australia i Oceania oraz obszary okołobiegunowe zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.1 Czy biologia jest nauką?
Scenariusz lekcji I.1 Czy biologia jest nauką? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.3 Co można zaobserwować pod mikroskopem?
Scenariusz lekcji I.3 Co można zaobserwować pod mikroskopem? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.2 Na czym polega metoda naukowa?
Scenariusz lekcji I.2 Na czym polega metoda naukowa? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.2 Z czego zbudowane są organizmy?
Scenariusz lekcji II.2 Z czego zbudowane są organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.1 Jakie są cechy organizmów?
Scenariusz lekcji II.1 Jakie są cechy organizmów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.4 Podsumowanie działu I
Scenariusz lekcji I.4 Podsumowanie działu I Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.3 Jak są zbudowane komórki?
Scenariusz lekcji II.3 Jak są zbudowane komórki? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.4 Na czym polega fotosynteza?
Scenariusz lekcji II.4 Na czym polega fotosynteza? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.6 Podsumowanie działu II
Scenariusz lekcji II.6 Podsumowanie działu II Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.