Scenariusz lekcji II.5 Na czym polega oddychanie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Archives
Scenariusz lekcji III.3 Co dziś wiemy o bakteriach?
Scenariusz lekcji III.3 Co dziś wiemy o bakteriach? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.2 Dlaczego wirusy nie są zaliczane do świata organizmów?
Scenariusz lekcji III.2 Dlaczego wirusy nie są zaliczane do świata organizmów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.1 Kto jest kim w świecie organizmów?
Scenariusz lekcji III.1 Kto jest kim w świecie organizmów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.5 Czym charakteryzuje się królestwo grzybów?
Scenariusz lekcji III.5 Czym charakteryzuje się królestwo grzybów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.4 Jak zbudowane są i jak funkcjonują protisty?
Scenariusz lekcji III.4 Jak zbudowane są i jak funkcjonują protisty? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.7 Jakie znaczenie mają bakterie, protisty i grzyby dla człowieka i środowiska?
Scenariusz lekcji III.7 Jakie znaczenie mają bakterie, protisty i grzyby dla człowieka i środowiska? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.6 Gdzie możemy spotkać bakterie, grzyby i protisty?
Scenariusz lekcji III.6 Gdzie możemy spotkać bakterie, grzyby i protisty? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.1 Jak współpracują ze sobą komórki w roślinie, czyli czym są tkanki?
Scenariusz lekcji IV.1 Jak współpracują ze sobą komórki w roślinie, czyli czym są tkanki? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.8 Podsumowanie działu III
Scenariusz lekcji III.8 Podsumowanie działu III Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.2 Czy istnieje związek między budową tkanki a jej funkcją?
Scenariusz lekcji IV.2 Czy istnieje związek między budową tkanki a jej funkcją? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.4 Dlaczego roślina potrzebuje kwiatów, nasion i owoców?
Scenariusz lekcji IV.4 Dlaczego roślina potrzebuje kwiatów, nasion i owoców? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.3 Jakie znaczenie dla rośliny mają korzeń, łodyga i liście?
Scenariusz lekcji IV.3 Jakie znaczenie dla rośliny mają korzeń, łodyga i liście? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.5 Podsumowanie działu IV
Scenariusz lekcji IV.5 Podsumowanie działu IV Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.4 Jakie miejsce zajmują rośliny okrytonasienne w przyrodzie i życiu człowieka?
Scenariusz lekcji V.4 Jakie miejsce zajmują rośliny okrytonasienne w przyrodzie i życiu człowieka? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.3 Dlaczego rośliny nagonasienne są ważne w przyrodzie i dla człowieka?
Scenariusz lekcji V.3 Dlaczego rośliny nagonasienne są ważne w przyrodzie i dla człowieka? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.2 Czym charakteryzują się paprociowe, widłakowe, skrzypowe?
Scenariusz lekcji V.2 Czym charakteryzują się paprociowe, widłakowe, skrzypowe? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.5 Podsumowanie działu V
Scenariusz lekcji V.5 Podsumowanie działu V Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Poradnik nauczyciela. Biologia bez tajemnic. Klasa 5.
W publikacji znajdują się scenariusze lekcji, karty pracy, opisy metod aktywizujących uczniów, odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń i kart pracy, wskazówki metodyczne, alternatywne moduły do pracy z uczniami na różnych poziomach wiedzy i umiejętności.
Scenariusz lekcji I.2. Skala na mapach i planach. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji I.2. Skala na mapach i planach zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.1. Mapa źródłem informacji. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji I.1. Mapa źródłem informacji zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 0. Wstępnej. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji wstępnej. Zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.4. Południki i równoleżniki. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji I.4. Południki i równoleżniki zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.3. Ukształtowanie powierzchni na mapie. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji I.3. Ukształtowanie powierzchni na mapie zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.6. Podsumowanie działu I. Posługuję się mapą. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji Podsumowanie działu I. Posługuję się mapą zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.5. Kontynenty i oceany. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji I.5. Kontynenty i oceany zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.2. Krajobraz nadmorski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.2. Krajobraz nadmorski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.1. Różnorodność krajobrazów w Polsce. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.1. Różnorodność krajobrazów w Polsce zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.5. Krajobraz wielkomiejski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.5. Krajobraz wielkomiejski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.4. Krajobraz nizin środkowej Polski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.4. Krajobraz nizin środkowej Polski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.