• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Zmiany w edukacji
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz nr 18. A. Yerkes, Jestem

Scenariusz nt.przygotowania do zabrania głosu w dyskusji

Leave a comment

Scenariusz nr 15. J. Twardowski, Na chwilę

Scenariusz nt. interpretacji wiersza J. Twardowskiego, Na chwilę

Leave a comment

Scenariusz nr 29. T. Różewicz, Przepaść

Scenariusz nt. utworu T. Różewicza, Przepaść

Leave a comment

Scenariusz nr 26, Święty Paweł, Hymn o miłości

Scenariusz nt. Hymnu o miłości św. Pawła

Leave a comment

Scenariusz nr 21. A. Fredro, Osiołkowi w żłoby dano…

Scenariusz nt. wiersza A. Fredry pt. Osiołkowi w żłobie dano…

Leave a comment

Scenariusz nr 44. Pisownia dat i godzin

Scenariusz nt. zasad pisowni dat i godzin

Leave a comment

Scenariusz nr 40. Zdania złożone współrzędnie i podrzędnie

Scenariusz nt. rodzajów zdań złożonych

Leave a comment

Scenariusz nr 34. Złapani w sieć

Scenariusz nt. korzyści i zagrożeń związanych z internetem

Leave a comment

Scenariusz nr 30. M. Musierowicz, Kwiat kalafiora

Scenariusz nt. fragmentu powieści pt. Kwiat kalafiora

Leave a comment

Scenariusz nr 50. Rotmistrz Pilecki

Scenariusz nt. rozumienia patriotyzmu i tworzenia wypowiedzi argumentacyjnej

Leave a comment

Scenariusz nr 4. Jak się komunikujemy?

Scenariusz nt. sposobów komunikowania się

Leave a comment

Scenariusz nr 45. Powstanie niepodległego państwa polskiego. Bitwa Warszawska

Scenariusz nt. pamięci o ważnych wydarzeniach historycznych

Leave a comment

Scenariusz nr 63. S. Lem, Cyberiada (3)

Scenariusz nt. elementów baśni i science fiction w Cyberiadzie S. Lema

Leave a comment

Scenariusz nr 56. Recenzja książki lub filmu

Scenariusz nt. recenzji książki lub filmu

Leave a comment

Scenariusz nr 5. A. Tyszka, M jak dżeM

Scenariusz nt. problemów integracji

Leave a comment

Scenariusz nr 67. Pisownia cząstki -by z czasownikami

Scenariusz nt. pisowni cząstki -by z czasownikami

Leave a comment

Scenariusz nr 66. Tryby czasowników

Scenariusz nt. trybów czasownika

Leave a comment

Scenariusz nr 64. Superbohater

Scenariusz nt. superbohaterów, z uwzględnieniem postaci Heraklesa

Leave a comment

Scenariusz nr 68. W. Szymborska, Radość pisania

Scenariusz nt. wiersza W. Szymborskiej pt. Radość pisania

Leave a comment

Scenariusz lekcji 5. Dzieje i religia starożytnego Izraela

1 Comment

Scenariusz lekcji: Akcent wyrazowy i zdaniowy

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Konstrukcje z zaimkiem zwrotnym się

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Głoski ustne i nosowe

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Dopełnienie

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Analiza zdania pojedynczego

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Oznaczanie głosek miękkich, dźwięcznych i bezdźwięcznych

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Orzeczenia czasownikowe i imienne

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Nietypowe rzeczowniki

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Pisownia końcówek -ę, -em, -ą, -om

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Pisownia cząstek -bym, -byś, -by, -byśmy, -byście

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555