Scenariusz lekcji II.3. Krajobraz pojezierny zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Archives
Scenariusz lekcji III.2. Krajobraz rolniczy. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.2. Krajobraz rolniczy zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.1. Krajobraz miejsko-przemysłowy. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.1. Krajobraz miejsko-przemysłowy zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.6. Podsumowanie działu II. Krajobrazy nizinne Polski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.6. Podsumowanie działu II. Krajobrazy nizinne Polski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.4. Krajobraz górski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.4. Krajobraz górski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.3. Krajobraz krasowy. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.3. Krajobraz krasowy zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.5. Ocena najbliższego krajobrazu. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.5. Ocena najbliższego krajobrazu zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.1. Strefowość i piętrowość klimatyczno-roślinna na świecie. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji IV.1. Strefowość i piętrowość klimatyczno-roślinna na świecie zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.6. Podsumowanie działu III. Krajobrazy wyżynne i górskie Polski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.6. Podsumowanie działu III. Krajobrazy wyżynne i górskie Polski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.3. Lasy strefy umiarkowanej. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji IV.3. Lasy strefy umiarkowanej zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.2. Wilgotne lasy równikowe. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji IV.2. Wilgotne lasy równikowe zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.5. Podsumowanie działu IV. Krajobrazy świata, część 1. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji IV.5. Podsumowanie działu IV. Krajobrazy świata, część 1 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.4. Sawanna i step. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji IV.4. Sawanna i step zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.3. Krajobraz śródziemnomorski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.3. Krajobraz śródziemnomorski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.2. Tajga i tundra. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.2. Tajga i tundra zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.1. Pustynie gorące i lodowe. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.1. Pustynie gorące i lodowe zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.5. Podsumowanie działu V. Krajobrazy świata, część 2. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.5. Podsumowanie działu V. Krajobrazy świata, część 2 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.4. Himalaje i ich mieszkańcy. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.4. Himalaje i ich mieszkańcy zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 8.1. W pracowni chemicznej
Scenariusz lekcji 8.1. W pracowni chemicznej zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 8.1.
Scenariusz lekcji 9.1. Wzory i nazewnictwo kwasów
Scenariusz lekcji 9.1. Wzory i nazewnictwo kwasów zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 9.1.
Scenariusz lekcji 8.3. Wartościowość. Tlenki i wodorotlenki
Scenariusz lekcji 8.3. Wartościowość. Tlenki i wodorotlenki zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 8.3.
Scenariusz lekcji 8.2. Układ okresowy. Przemiany materii
Scenariusz lekcji 8.2. Układ okresowy. Przemiany materii zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 8.2.
Scenariusz lekcji 9.2. Otrzymywanie kwasów tlenowych
Scenariusz lekcji 9.2. Otrzymywanie kwasów tlenowych zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 9.4. Kwaśne opady. Właściwości i zastosowania kwasów
Scenariusz lekcji 9.4. Kwaśne opady. Właściwości i zastosowania kwasów zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 9.3. Otrzymywanie kwasów beztlenowych
Scenariusz lekcji 9.3. Otrzymywanie kwasów beztlenowych zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 10.1. Wzory i nazewnictwo soli
Scenariusz lekcji 10.1. Wzory i nazewnictwo soli zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 10.1.
Scenariusz lekcji 9.5. Dysocjacja elektrolityczna kwasów
Scenariusz lekcji 9.5. Dysocjacja elektrolityczna kwasów zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 9.5.
Scenariusz lekcji 10.4. Sposoby otrzymywania soli
Scenariusz lekcji 10.4. Sposoby otrzymywania soli zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 10.3. Reakcja zobojętniania
Scenariusz lekcji 10.3. Reakcja zobojętniania zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 10.2. Dysocjacja elektrolityczna soli
Scenariusz lekcji 10.2. Dysocjacja elektrolityczna soli zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 10.2.