Scenariusz lekcji V.2. Tajga i tundra. PODSTAWA 2024

Scenariusz lekcji V.2. Tajga i tundra zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji 8.1. W pracowni chemicznej

Scenariusz lekcji 8.1. W pracowni chemicznej zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 8.1.

Scenariusz lekcji 9.1. Wzory i nazewnictwo kwasów

Scenariusz lekcji 9.1. Wzory i nazewnictwo kwasów zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 9.1.

Scenariusz lekcji 8.3. Wartościowość. Tlenki i wodorotlenki

Scenariusz lekcji 8.3. Wartościowość. Tlenki i wodorotlenki zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 8.3.

Scenariusz lekcji 8.2. Układ okresowy. Przemiany materii

Scenariusz lekcji 8.2. Układ okresowy. Przemiany materii zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 8.2.

Scenariusz lekcji 10.1. Wzory i nazewnictwo soli

Scenariusz lekcji 10.1. Wzory i nazewnictwo soli zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 10.1.

Scenariusz lekcji 9.5. Dysocjacja elektrolityczna kwasów

Scenariusz lekcji 9.5. Dysocjacja elektrolityczna kwasów zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 9.5.

Scenariusz lekcji 10.4. Sposoby otrzymywania soli

Scenariusz lekcji 10.4. Sposoby otrzymywania soli zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji 10.3. Reakcja zobojętniania

Scenariusz lekcji 10.3. Reakcja zobojętniania zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji 10.2. Dysocjacja elektrolityczna soli

Scenariusz lekcji 10.2. Dysocjacja elektrolityczna soli zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 10.2.