Scenariusz nt. wiersza Gałczyńskiego „Kronika olsztyńska”
Archives
Scenariusz nr 64. Nieosobowe formy czasownika
Scenariusz nt nieosobowych form czasownika
Scenariusz nr 65. Ignacy Krasicki, „Dzieci i żaby”
Scenariusz nt. bajki Ignacego Krasickiego „Dzieci i żaby”
Scenariusz nr 82. Okolicznik
Scenariusz nt. okolicznika
Scenariusz nr 81. Clive Staples Lewis, „Lew, czarownica i stara szafa”
Scenariusz nt. tworzenia scenariusza filmowego na podst. fragmentu powieści
Scenariusz nr 80. Joanna Kulmowa, „Nie wyrastaj z marzenia”
Scenariusz nt. wiersza Joanny Kulmowej, „Nie wyrastaj z marzenia”
Scenariusz nr 83. Hanna Januszewska, „Dal”
Scenariusz nt. wiersza Hanny Januszewskiej „Dal”
Scenariusz nr 85. Anthony de Mello, „Orzeł królewski”
Scenariusz nt. tekstu de Mello, „Orzeł królewski”
Scenariusz nr 87. Roald Dahl, „Receptura Wonka-Vitu”
Scenariusz nt. tekstu Roalda Dahla, „Receptura Wonka-Vitu”
Scenariusz nr 84. Anna Onichimowska, „Najwyższa góra świata”
Scenariusz nt. tekstu Anny Onichimowskiej „Najwyższa góra świata”
Scenariusz nr 86. Joanna Kulmowa, „Moje Gdyby”
Scenariusz nt. wiersza Joanny Kulmowej „Moje Gdyby”
Scenariusz nr 88. Podsumowanie wiadomości z klasy V
Scenariusz nt. podsumowania materiału
Scenariusz nr 90. Ortograficzne rady
Scenariusz nt. zasad pisowni nosówek
Scenariusz nr 91. „Jak dobrze nam…”
Scenariusz nt. piosenki „Jak dobrze nam…”
Scenariusz nr 89. Piszę pozdrowienia, SMS
Scenariusz nt. pisania pozdrowień
Szkolni przyjaciele. Scenariusze zajęć. Klasa 2. Część 4.
Scenariusze przedstawiają cele lekcji, metody i techniki pracy oraz zestaw materiałów dydaktycznych. Zawierają m.in. plany lekcji, przykładowe realizacje poleceń z podręcznika, instrukcje do przeprowadzenia eksperymentów, dodatkowe teksty literackie oraz zabawy ruchowe będące przerywnikami w trakcie zajęć. Scenariusze realizują wszystkie zagadnienia z zakresu edukacji: polonistycznej, etycznej, społecznej, przyrodniczej, matematycznej, muzycznej, plastycznej i technicznej. Na końcu znajdują się także scenariusze zajęć szachowych i scenariusze do „Lekcji programowania”.
Scenariusz nr 13. Hans Christian Andersen, „Pewna wiadomość”
Scenariusz poświęcony omówieniu baśni Andersena
Scenariusz nr 12. Części mowy – przypomnienie
Scenariusz poświęcony przypomnieniu informacji nt. części mowy
Scenariusz nr 11. Ignacy Krasicki, „Malarze”
Scenariusz lekcji poświęcony omówieniu bajki I.Krasickiego „Malarze”
Scenariusz nr 14. Maria Konopnicka, „Pieśń o domu”
Scenariusz poświęcony omówieniu wiersza M. Konopnickiej „Pieśń o domu”
Scenariusz nr 10. Ignacy Krasicki, „Kruk i lis”, „Mądry i głupi”, „Słowik i szczygieł”, „Ptaszki w klatce”
Scenariusz poświęcony omówieniu bajek I. Krasickiego
Scenariusz nr 15. Stopniowanie przymiotników i przysłówków
Scenariusz nt. stopniowania przymiotników i przysłówków
Scenariusz nr 16. Eliza Orzeszkowa, „Legenda o Janie i Cecylii”
Scenariusz nt. „Legendy o Janie i Cecylii”
Scenariusz nr 19. Adam Mickiewicz, „Pan Tadeusz” (księga XII)
Scenariusz nt. obyczajów opisanych w „Panu Tadeuszu”: opis poloneza
Scenariusz nr 18. Adam Mickiewicz, „Pan Tadeusz” (księga II)
Scenariusz nt obyczajów panujących w domu Sędziego: śniadanie
Scenariusz nr 17. Adam Mickiewicz, „Pan Tadeusz” (księga I)
Scenariusz nt. zwyczajów panujących w domu Sędziego
Scenariusz nr 20. Pisownia rozłączna z przeczeniem „nie”
Scenariusz nt. pisowni rozłącznej z przeczeniem „nie”
Scenariusz nr 21. Kazimierz Przerwa-Tetmajer, „Śpiący rycerze”
Scenariusz nt. legendy „Śpiący rycerze”
Scenariusz nr 1. Małgorzata Musierowicz, „Kłamczucha”
Scenariusz nt. tekstu Małgorzaty Musierowicz, „Kłamczucha”
Scenariusz nr 23. Juliusz Słowacki, „W pamiętniku Zofii Bobrówny”
Scenariusz nt. wiersza „W pamiętniku Zofii Bobrówny”