Scenariusz nt. pieśni ludowych
Archives
Scenariusz nr 24. Maria Dąbrowska, „Kościuszce”
Scenariusz nt tekstu Marii Dąbrowskiej, „Kościuszce”
Scenariusz nr 25. „Marsz, marsz Polonia”
Scenariusz nt. pieśni „Marsz, marsz Polonia”
Scenariusz nr 26. Pamiątki historyczne
Scenariusz nt. pamiątek historycznych
Scenariusz nr 30. Helena Adamczewska, „P’an-ku – twórca kosmosu”
Scenariusz nt. mitu „P’an-ku – twórca kosmosu”
Scenariusz nr 27. „Wojenna odyseja Antka Srebrnego 1939–1944. Obrona Grodna 1939 r.”
Scenariusz nt. komiksu „Wojenna odyseja Antka Srebrnego 1939–1944. Obrona Grodna 1939 r.”
Scenariusz nr 2.10 wskazówek dla czytelnika
Scenariusz nt. czytania książek
Scenariusz nr 28. Liczebniki
Scenariusz nt. rodzajów liczebników
Scenariusz nr 3. Mój profil. Bezpiecznie i kulturalnie w sieci
Scenariusz nt. bezpieczeństwa i kultury w internecie
Scenariusz nr 29. Przemysław Majewski, „Mam biało-czerwone serce”
Scenariusz nt. piosenki „Mam biało-czerwone serce”
Scenariusz nr 5. Opis obrazu – portret dziewczynki
Scenariusz dotyczący opisu obrazu
Scenariusz nr 67. Kornel Makuszyński, „Szaleństwa panny Ewy”
Scenariusz nt. tekstu „Szaleństwa panny Ewy”
Scenariusz nr 68. Różne rodzaje orzeczeń
Scenariusz nt. rodzajów orzeczeń
Scenariusz nr 54. Czesław Miłosz, „Przypowieść o maku”
Scenariusz nt. wiersza „Przypowieść o maku”
Scenariusz nr 69. Ludwik Jerzy Kern, „Muzyka”
Scenariusz nt. wiersza „Muzyka” Kerna
Scenariusz nr 6. Jan Twardowski, „Obiecanki cacanki”
Scenariusz nt. wiersza Jana Twardowskiego „Obiecanki cacanki”
Scenariusz nr 71. Ewa Skarżyńska, „Teatr”
Scenariusz nt. zasad zachowania się w teatrze i kinie
Scenariusz nr 73. Rozbieżności między mową a pismem
Scenariusz nt. różnic między wymową a zapisem wyrazów
Scenariusz nr 72. Sprawozdanie
Scenariusz nt. zasad pisania sprawozdania
Szkolni przyjaciele. Scenariusze zajęć z elementami OK. Klasa 2. Część 4.
Scenariusze przedstawiają cele lekcji, metody i techniki pracy oraz zestaw materiałów dydaktycznych. Zawierają m.in. plany lekcji, przykładowe realizacje poleceń z podręcznika, instrukcje do przeprowadzenia eksperymentów, dodatkowe teksty literackie oraz zabawy ruchowe będące przerywnikami w trakcie zajęć. W konstrukcji scenariuszy zawarto elementy OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO, elementy monitorowania stopnia osiągnięcia celów i kryteriów sukcesu podczas lekcji oraz podsumowania zajęć. Scenariusze realizują wszystkie zagadnienia z zakresu edukacji: polonistycznej, etycznej, społecznej, przyrodniczej, matematycznej, muzycznej, plastycznej i technicznej. Na końcu znajdują się także scenariusze zajęć szachowych i scenariusze do „Lekcji programowania”.
Scenariusz nr 70. Ryszard Przymus, Fraszki teatralne
Scenariusz nt. historii teatru, jego wnętrza, zasad zachowania w teatrze
Scenariusz nr 74. Kornel Makuszyński, „Panna z mokrą głową”; Tomasz Piotrowski, Kazimierz Tarnas, „Panna z mokrą głową”, scenariusz
Scenariusz nt. różnic między tekstem literackim a scenariuszem
Scenariusz nr 75. Dopełnienie
Scenariusz nt. dopełnienia i jego funkcji
Scenariusz nr 77. Polskie Radio
Scenariusz nt. historii radia i zasad korzystania z tego medium
Scenariusz nr 76. Program TV
Scenariusz nt. zasad oglądania telewizji
Scenariusz nr 7.Ferenc Molnár, „Chłopcy z Placu Broni”
Scenariusz nt. fragmentu powieści „Chłopcy z Placu Broni”
Scenariusz nr 8. Pisownia łączna przeczenia „nie”
Scenariusz nt. zasad łącznej pisowni przeczenia „nie” z różnymi częściami mowy
Scenariusz nr 78. Gatunki filmowe
Scenariusz nt. rodzajów filmów i gatunków filmowych
Scenariusz nr 79. Jolanta Gajda-Zadworna, „Znów będę Shrekiem”
Scenariusz nt. dubbingu
Scenariusz nr 94. Leopold Staff, „Gwiazda”
Scenariusz nt. Bożego Narodzenia i zwyczajów z nim związanych