Scenariusz lekcji dodatkowej związanej z lekturą i filmem (VI) „Syzyfowe prace” S. Żeromskiego
Archives
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Quo vadis” (VI). Chilon Chilonides – dramatycznie przemieniony
Scenariusz lekcji związanej z lekturą „Quo vadis” H. Sienkiewicza
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Quo vadis” (VII). Duchowy przywódca. Pierwsi chrześcijanie na kartach powieści „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza
Scenariusz lekcji związanej z lekturą „Quo vadis” H. Sienkiewicza
Scenariusz lekcji wstępnej. Przez epoki. Podręcznik do języka polskiego
Scenariusz lekcji wstępnej
Scenariusz lekcji 60. To nie sny są szalone, szalona jest jawa. Wisława Szymborska „Koniec i początek”
Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Koniec i początek” W. Szymborskiej
Scenariusz lekcji 2. Orientacja na mapie i globusie
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o współrzędnych geograficznych.
Scenariusz lekcji 1. Geograficzny punkt widzenia
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu wprowadzającego do geografii.
Scenariusz lekcji 3. Jak czytać mapę
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o cechach mapy oraz odczytywaniu z niej informacji.
Scenariusz lekcji 4. Moja okolica na mapie
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o orientacji mapy w terenie, poziomicach i skali.
Scenariusz lekcji 7. Krajobrazy Polski
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o pasach rzeźby terenu i krainach geograficznych Polski.
Scenariusz lekcji 5. Odkrywanie mapy świata
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o poznawaniu mapy świata: kontynentach, oceanach, ukształtowaniu form powierzchni oraz o wielkich odkryciach geograficznych.
Scenariusz lekcji 6. Podsumowanie działu
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację lekcji podsumowującej dział w celu utrwalenia znaczenia najważniejszych pojęć związanych z geografią i mapą.
Scenariusz lekcji 11. Nizina Mazowiecka
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Nizinie Mazowieckiej.
Scenariusz lekcji 12. Pojezierze Mazurskie
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Pojezierzu Mazurskim.
Scenariusz lekcji 10. Wyżyna Krakowsko-Częstochowska
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Wyżynie Krakowsko-Częstochowskiej.
Scenariusz lekcji 9. Tatry
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Tatrach.
Scenariusz lekcji 13. Wybrzeże Słowińskie
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Wybrzeżu Słowińskim.
Scenariusz lekcji 8. Od krajobrazu pierwotnego do kulturowego
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o krajobrazie pierwotnym, naturalnym i kulturowym.
Scenariusz lekcji 16. Warszawa – krajobraz wielkiego miasta
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Warszawie jako przykładzie krajobrazu wielkiego miasta.
Scenariusz lekcji 14. Krajobraz miejsko-przemysłowy Wyżyny Śląskiej
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o krajobrazie miejsko-przemysłowym Wyżyny Śląskiej.
Scenariusz lekcji 15. Wyżyna Lubelska – zagłębie rolnicze
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Wyżynie Lubelskiej jako przykładzie zagłębia rolniczego.
Scenariusz lekcji 17. Krajobraz najbliższej okolicy
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o krajobrazie najbliższej okolicy.
Scenariusz lekcji 18. Podsumowanie działu
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację lekcji podsumowującej dział w celu utrwalenia znaczenia najważniejszych pojęć związanych z krajobrazami Polski.
Scenariusz lekcji 19. Strefowość i piętrowość krajobrazów na świecie
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o strefowości i piętrowości krajobrazów na świecie.
Scenariusz lekcji 2. Kultura ryżu w klimacie monsunowym
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o kulturze ryżu w klimacie monsunowym.
Scenariusz lekcji 3. Pacyficzny pierścień ognia
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o pacyficznym pierścieniu ognia.
Scenariusz lekcji 4. Japonia
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Japonii.
Scenariusz lekcji 1. Azja jako kontynent kontrastów geograficznych
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Azji jako kontynencie kontrastów geograficznych.
Scenariusz lekcji 9. Afryka na mapie
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o środowisku przyrodniczym kontynentu afrykańskiego.
Scenariusz lekcji 8. Podsumowanie działu
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację lekcji podsumowującej dział w celu utrwalenia znaczenia najważniejszych pojęć i zagadnień związanych z Azją.