Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Effekt Neu 2. Dodatkowy tekst do czytania z ćwiczeniami do rozdziału 6
Effekt Neu 2. Dodatkowy tekst do czytania z ćwiczeniami do rozdziału 7
Effekt Neu 2. Zapis nagrań do podręcznika
Effekt Neu 2. Rozgrzewka językowa
Effekt 5. Kreatywne scenariusze lekcji
Effekt 5. Dodatkowy tekst do czytania z ćwiczeniami do rozdziału 2
Effekt 5. Dodatkowy tekst do czytania z ćwiczeniami do rozdziału 1
Effekt 5. Klucz odpowiedzi do podręcznika
Effekt 5. Klucz odpowiedzi do zeszytu cwiczeń
Effekt 5. Dodatkowy tekst do czytania z ćwiczeniami do rozdziału 5
Effekt 5. Dodatkowy tekst do czytania z ćwiczeniami do rozdziału 4
Effekt 5. Dodatkowy tekst do czytania z ćwiczeniami do rozdziału 3
Effekt 5. Zapis nagrań do podręcznika
Effekt 5. Dodatkowy tekst do czytania z ćwiczeniami do rozdziału 7
Effekt 5. Dodatkowy tekst do czytania z ćwiczeniami do rozdziału 6
Effekt 5. Zapis nagrań do sprawdzianów
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 3
Podczas tej lekcji uczniowie przygotowują logogryf i krzyżówkę.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 2
Podczas tej lekcji uczniowie dowiadują się, jak zadbać o sprawne działanie komputera i jakie czynniki na tę sprawność wpływają, a także uczą się porządkować pliki w formie dokumentu PDF z odnośnikami do folderów zawierających prace z kolejnych lat nauki.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 1
Podczas tej lekcji uczniowie przypominają sobie zasady bezpiecznego korzystania z komputera oraz dowiadują się o zagrożeniach związanych z korzystaniem z komputera i internetu.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 4
Podczas tej lekcji uczniowie ćwiczą umiejętność wykonywania zrzutów ekranu.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 7
Podczas tej lekcji uczniowie dowiadują się, jak pisać teksty w edytorze grafiki wektorowej Inkscape oraz zamienić fotografię w grafikę wektorową.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 6
Podczas tej lekcji uczniowie przypominają sobie pojęcie grafiki wektorowej, dowiadują się, jak pracować w edytorze grafiki wektorowej Inkscape, tworzą proste rysunki złożone z figur geometrycznych.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 5
Podczas tej lekcji uczniowie przygotowują prezentację wzbogaconą narracją, a następnie tworzą na jej podstawie film.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 9
Podczas tej lekcji uczniowie dowiadują się, jak znajdować element najmniejszy
i największy w danym zbiorze.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 8
Podczas tej lekcji uczniowie przygotowują infografikę.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 11
Podczas tej lekcji uczniowie realizują w Scratchu projekt, w którym szukają określonego elementu w zbiorze nieuporządkowanym.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 10
Podczas tej lekcji uczniowie szukają w Scratchu najmniejszego elementu w zbiorze.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 14
Podczas tej lekcji uczniowie tworzą grę w zgadywanie liczby. Stosują pętlę powtarzaj aż, e-kształtny blok warunkowy jeżeli oraz nowy blok z parametrem liczbowym, a także dowiadują się, na czym polega strategia wyszukiwania binarnego.
Informatyka. Klasa 6. Scenariusz lekcji 13
Podczas tej lekcji uczniowie tworzą większy projekt – test z umiejętności mnożenia