Plik zawiera odpowiedzi do kart pracy z klasy 1.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Karta pracy do rozdziału 20. Rozpuszczalność
Karta pracy zawiera zadania do powtórzenia i utrwalenia wiadomości.
Karta pracy do rozdziału 16. Energia w reakcjach chemicznych
Karta pracy zawiera zadania do powtórzenia i utrwalenia wiadomości.
Karta pracy do rozdziału 23. Rozpuszczanie i dysocjacja elektrolityczna
Karta pracy zawiera zadania do powtórzenia i utrwalenia wiadomości.
Wskazówki metodyczne do działu „Reakcje chemiczne”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do lekcji wprowadzających
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Roztwory”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Wiązania chemiczne i oddziaływania międzycząsteczkowe”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Budowa atomu”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Karta pracy do scenariusza lekcji 10. Język jako narzędzie propagandy totalitaryzmu.
Karta pracy poświęcona utworowi „Rok 1984” George’a Orwella.
Karta pracy do scenariusza lekcji 18. Pan Cogito – symbol niezależnego myślenia, wartości i godności człowieka
Karta pracy poświęcona utworowi „Przesłanie Pana Cogito” Zbigniewa Herberta
Karta pracy do scenariusza lekcji 26. Poświatowska – kaskaderka miłości
Karta pracy poświęcona poezji Haliny Poświatowskiej.
Karta pracy do scenariusza lekcji 24. Jak być wolnym w niewoli – Edward Stachura radzi
Karta pracy poświęcona piosenkom Edwarda Stachury.
Karta pracy do scenariusza lekcji 35. Polonez, chocholi taniec i tango – co je łączy, a co dzieli?
Karta pracy poświęcona „Tangu” Sławomira Mrożka.
Karta pracy do scenariusza lekcji 34. Idea władzy w dramacie „Tango” Sławomira Mrożka
Karta pracy poświęcona „Tangu” Sławomira Mrożka
Karta pracy do scenariusza lekcji 4. Epidemia jako parabola
Karta pracy poświęcona „Dżumie” Alberta Camusa.
Karta pracy do scenariusza lekcji 51. „Niech zstąpi duch Twój i odnowi oblicze ziemi. Tej ziemi!” – zapowiedź końca komunizmu
Karta pracy poświęcona homilii Jana Pawła II, wygłoszonej na Placu Zwycięstwa w Warszawie
Karta pracy do scenariusza lekcji 75. Prawo prerii – bezwzględny kapitalizm w opowiadaniu Marka Nowakowskiego
Karta pracy poświęcona opowiadaniu „Górą Edek” Marka Nowakowskiego.
Karta pracy do scenariusza lekcji 70. What you say? Uczniowski bunt przeciw opresji.
Karta pracy poświęcona powieści „Madame” Antoniego Libery.
Karta pracy do scenariusza lekcji 6. „Należy zrobić wszystko, żeby nie być zadżumionym”, czyli heroizm egzystencjalny według Alberta Camusa
Karta pracy poświęcona „Dżumie” Alberta Camusa.
Scenariusz lekcji 10. Język jako narzędzie propagandy totalitaryzmu
Scenariusz lekcji poświęconej powieści „Rok 1984” George’a Orwella.
Scenariusz lekcji 24. Jak być wolnym w niewoli – Edward Stachura radzi
Scenariusz lekcji poświęconej piosenkom Edwarda Stachury.
Scenariusz lekcji 18. Pan Cogito – symbol niezależnego myślenia, wartości i godności człowieka
Scenariusz lekcji poświęconej utworowi „Przesłanie Pana Cogito” Zbigniewa Herberta.
Scenariusz lekcji 13. Przestrogi dla polityków, czyli Miłosz na cenzurowanym
Scenariusz lekcji poświęconej poezji Czesława Miłosza.
Scenariusz lekcji 28. Ekwilibrystyka języka, czyli poezja lingwistyczna Mirona Białoszewskiego
Scenariusz lekcji poświęconej poezji Mirona Białoszewskiego.
Scenariusz lekcji 26. Poświatowska – kaskaderka miłości
Scenariusz lekcji poświęconej poezji Haliny Poświatowskiej.
Scenariusz lekcji 34. Idea władzy w dramacie „Tango” Sławomira Mrożka
Scenariusz lekcji poświęconej „Tangu” Sławomira Mrożka.
Scenariusz lekcji 32. Spór o zasady, czyli Artur kontra reszta świata. „Tango” Sławomira Mrożka
Scenariusz lekcji poświęconej „Tangu” Sławomira Mrożka.
Scenariusz lekcji 3. Syzyf – bohater absurdalny
Scenariusz lekcji poświęconej utworowi „Mit Syzyfa” Alberta Camusa.
Scenariusz lekcji 37. Totalitaryzm alegorycznie
Scenariusz lekcji poświęconej opowiadaniu „Lolo” Sławomira Mrożka.