Plik ZIP zawiera ćwiczenia interaktywne sprawdzające znajomość podstawowych znaczników języka HTML.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Informatyka. Klasa 8. Rozdział 1. Dobór koloru tła i tekstu
Plik ZIP zawiera generator kolorów umożliwiający przetestowanie komponowania się kolorów tekstu i tła strony.
Informatyka. Klasa 8. Ćwiczenia interaktywne – CSS
Plik ZIP zawiera ćwiczenia interaktywne sprawdzające znajomość podstawowych atrybutów CSS.
Informatyka. Klasa 8. Rozdział 1. Znaki specjalne
Plik ZIP zawiera listę znaków specjalnych, które mogą przydać się podczas tworzenia stron WWW.
Informatyka. Klasa 8. Rozdział 1. Ściągawka z HTML-a
Plik ZIP zawiera zestawienie i omówienie podstawowych znaczników języka HTML.
Informatyka. Klasa 8. Rozdział 1. Wstawianie elementów graficznych
Plik ZIP zawiera wskazówki dotyczące wstawiania elementów graficznych do dokumentów HTML.
Informatyka. Klasa 8. Rozdział 1. Ściągawka z CSS
Plik ZIP zawiera najważniejsze informacje na temat rodzajów stylów oraz omówienie podstawowych atrybutów CSS wraz z przykładami.
Informatyka. Klasa 3. Rozwiązania do rozdziału „Algorytmika i programowanie w Pythonie”
Plik zawiera rozwiązania ćwiczeń i zadań z podręcznika oraz ćwiczeń dodatkowych zamieszczonych w serwisie informatyka.wsip.pl.
Informatyka. Klasa 8. Infografika. Funkcje, ciągi i silnie
Plik zawiera infografikę do rozdziału 3 „Lekcje z danymi”.
Informatyka. Klasa 8. Lekcja 1.5. Zadanie dodatkowe
Plik ZIP zawiera zadanie dodatkowe do lekcji 1.5.
Nowi Tropiciele. E-przewodnik kierunkowy dla grup zróżnicowanych wiekowo
Wygodna publikacja, w której przekrojowo przedstawiono treści realizowane w kolejnych tygodniach we wszystkich grupach wiekowych.
Przewodnik kierunkowy dodatkowo zawiera propozycje materiałów, ułatwiających pracę z grupami zróżnicowanymi wiekowo: scenariusze zabaw, zagadki, materiały multimedialne (hiperłącza do zasobów) oraz wykaz pomocy dydaktycznych do wykorzystania w danym tygodniu.
Informatyka. Klasa 8. Lekcja 4.3. Fraktale w Scratchu i w Pythonie – programy
Plik ZIP zawiera projekty realizowane podczas lekcji oraz przykładowe rozwiązania zadań 1 i 3 z podręcznika.
Informatyka. Klasa 8. Lekcja 4.4. Fraktale w smartfonie – programy
Plik ZIP zawiera gotowe skrypty wykorzystywane podczas lekcji 4.4 oraz linki do projektów w środowisku App Lab.
Karta pracy do scenariusza lekcji 38. „Jam częścią tej siły, / która wiecznie zła pragnąc, / wiecznie dobro czyni” – powieść Bułhakowa pytaniem o miejsce zła w świecie
Karta pracy poświęcona pytaniom o miejsce zła w świecie, postawionym w „Mistrzu i Małgorzacie” Michaiła Bułhakowa.
Karta pracy do scenariusza lekcji 36. „Mistrz i Małgorzata” – sens powieści w powieści
Karta pracy poświęcona sensom historii Mistrza i Jeszui Ha-Nocri, ukazanych w „Mistrzu i Małgorzacie” Michaiła Bułhakowa.
Karta pracy do scenariusza lekcji 25. „Ulica Krokodyli”, czyli obraz nowoczesnego miasta w opowiadaniu Brunona Schulza
Karta pracy poświęcona obrazowi nowoczesnego miasta w opowiadaniu Brunona Schulza „Sklepy cynamonowe”.
Karta pracy do scenariusza lekcji 71. Czy można ocalić wartości? Refleksje Tadeusza Borowskiego i Gustawa Herlinga-Grudzińskiego na temat postaw ludzi w nieludzkich warunkach
Karta pracy poświęcona refleksji Tadeusza Borowskiego i Gustawa Herlinga-Grudzińskiego na temat postaw ludzi w nieludzkich warunkach.
Karta pracy do scenariusza lekcji 65. Poetycka rekonstrukcja wartości w wierszach Tadeusza Różewicza
Karta pracy poświęcona poetyckiej rekonstrukcji wartości w wierszach Tadeusza Różewicza.
Scenariusz lekcji 53. Noawa rzeczywistość po Wielkiej Wojnie, czyli filozoficznie o kulturze masowej
Scenariusz lekcji poświęconej nowej rzeczywistości po I wojnie światowej (filozoficznie o kulturze masowej).
Scenariusz lekcji 21. Treść czy forma? O teatrze oczami Witkacego
Scenariusz lekcji poświęconej teorii Czystej Formy Stanisława Ignacego Witkiewicza.
Scenariusz lekcji 1. Powiedz mi, o czym śnisz, a powiem ci, co ci dolega. Nowa wizja człowieka w psychoanalizie
Scenariusz lekcji poświęconej nowej wizji człowieka w psychoalanlizie Zygmunta Freuda.
Scenariusz lekcji 25. „Ulica Krokodyli”, czyli obraz nowoczesnego miasta w opowiadaniu Brunona Schulza
Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi nowoczesnego miasta w opowiadaniu Brunona Schulza „Sklepy cynamonowe”.
Scenariusz lekcji 23. Czego obawiał się „wariat z Krupówek”? Katastroficzna wizja przyszłości w „Szewcach”
Scenariusz lekcji poświęconej katastroficznej wizji przyszłości w „Szewcach” Stanisława Ignacego Witkiewicza.
Scenariusz lekcji 31.
Scenariusz lekcji poświęconej symbolicznym znaczeniom „pupy”, „łydki” i „gęby” w „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza.
Scenariusz lekcji 30. Ta powieść jest dziwna. Groteska w „Ferdydurke”
Scenariusz lekcji poświęconej grotesce w „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza.
Scenariusz lekcji 2. O malinach, mgle i burzy, czyli Leśmianowska wizja miłości
Scenariusz lekcji poświęconej Leśmianowskiej wizji miłości.
Scenariusz lekcji 37. Piłatyzm, czyli opowieść o ludzkiej słabości
Scenariusz lekcji poświęconej piłatyzmowi ukazanemu w „Mistrzu i Małgorzacie” Michaiła Bułhakowa.
Scenariusz lekcji 36. „Mistrz i Małgorzata” – sens powieści w powieści
Scenariusz lekcji poświęconej sensom historii Mistrza i Jeszui Ha-Nocri, ukazanych w „Mistrzu i Małgorzacie” Michaiła Bułhakowa.
Scenariusz lekcji 34. Jaka będzie nasza przyszłość? Katastrofizm w poezji Drugiej Awangardy
Scenariusz lekcji poświęconej katastrofizmowi w poezji Drugiej Awangardy (utwory Józefa Czechowicza).
Scenariusz lekcji 41. „Ucieczka od wolności” Fromma i „Pamięć i tożsamość” Jana Pawła II jako próba znalezienia odpowiedzi na pytanie „ską zło?”.
Scenariusz lekcji poświęconej próbie znalezienia odpowiedzi na pytanie: skąd zło? – „Ucieczka od wolności” Ericha Fromma oraz „Pamięć i tożsamość” Jana Pawła II.