Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi wsi polskiej w „Weselu” Stanisława Wyspiańskiego.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz lekcji 27. Ekspresjonistyczna apokalipsa w „Dies irae” Jana Kasprowicza
Scenariusz lekcji poświęconej ekspresjonistycznej apokalipsie w „Dies irae” Jana Kasprowicza.
Scenariusz lekcji 22. Chłopomania, czyli marzenia inteligencji o solidarnej i niepodległej Polsce. „Wesele” Stanisława Wyspiańskiego
Scenariusz lekcji poświęconej zjawisku chłopomanii oraz marzeniom inteligencji o solidarnej i niepodległej Polsce – „Wesele” Stanisława Wyspiańskiego.
Scenariusz lekcji 42. Czym jest dulszczyzna? „Moralność pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej
Scenariusz lekcji poświęconej postawie bohaterki „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej.
Scenariusz lekcji 34. Po co włóczy się poeta? Homo viator w nowoczesnej poezji
Scenariusz lekcji poświęconej toposowi homo viator w utworach Charlesa Baudelaire’a oraz Arthura Rimbauda.
Scenariusz lekcji 31. Bohaterowie narodowej historii i legendy
Scenariusz lekcji poświęconej bohaterom narodowej historii i legendy, ukazanym w „Nocy listopadowej” Stanisława Wyspiańskiego.
Scenariusz lekcji 54. Inicjacje Cezarego Baryki
Scenariusz lekcji poświęconej inicjacjom Ceezarego Baryki z „Przedwiośnia” Stefana Żeromskiego.
Scenariusz lekcji 4. „Za jedno życie – tysiąc istnień”. Czy da się usprawiedliwić zbrodnię Raskolnikowa?
Scenariusz lekcji poświęconej „Zbrodni i karze” Fiodora Dostojewskiego – czy da się usprawiedliwić zbrodnię Raskolnikowa?
Scenariusz lekcji 45. Żeromski kontra Grottger, czyli gorzka prawda o powstaniu
Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi powstania styczniowego w opowiadaniu „Rozdziobią nas kruki i wrony” Stefana Żeromskiego.
Scenariusz lekcji 5. Sonia – grzesznica świętą
Scenariusz lekcji poświęconej Soni Marmieładowej, bohaterce „Zbrodni i kary” Fiodora Dostojewskiego.
Scenariusz lekcji 55. „Rewolucja […]jest to konieczność dziejowa” – czy na pewno? „Przedwiośnie” Stefana Żeromskiego
Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi rewolucji w „Przedwiośniu” Stefana Żeromskiego.
Scenariusz lekcji 63. Prowokacyjne marzenie o zerwaniu z przedrozbiorowym kultem ojczyzny, czyli skamandryci wobec tradycji literackiej
Scenariusz lekcji poświęconej stosunkowi skamandrytów do tradycji literackiej.
Scenariusz lekcji 68. Liryka na kobiecą nutę. Miniatury poetyckie Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej
Scenariusz lekcji poświęconej miniaturom poetyckim Marii Pawlikowskiej- Jasnorzewskiej.
Scenariusz lekcji 8. W jaki sposób dekadent postrzega rzeczywistość? Wiersze Kazimierza Przerwy-Tetmajera
Scenariusz lekcji poświęconej postawie dekadenckiej, ukazanej w wierszach Kazimierza Przerwy-Tetmajera.
Karta pracy nr 1 „Wyznaczanie ciepła właściwego wody”, wersja A, Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 1 do doświadczeń interaktywnych w Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 2 „Wyznaczanie oporu przewodnika”, wersja B, Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 2 do doświadczeń interaktywnych w Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 2 „Wyznaczanie oporu przewodnika”, wersja A, Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 2 do doświadczeń interaktywnych w Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 1 „Wyznaczanie ciepła właściwego wody”, wersja B, Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 1 do doświadczeń interaktywnych w Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 4 „Wyznaczanie okresu i częstotliwości drgań”, wersja A, Fizyka. Laboratorium. Klasa 7
Karta pracy nr 4 do doświadczeń interaktywnych w Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 3 „Oddziaływanie przewodnika z prądem na igłę magnetyczną”, wersja B, Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 3 do doświadczeń interaktywnych w Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 3 „Oddziaływanie przewodnika z prądem na igłę magnetyczną”, wersja A, Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 3 do doświadczeń interaktywnych w Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 5 do doświadczenia interaktywnwgo „Otrzymywanie obrazów za pomocą soczewek” wersja A, Fizyka. Laboratorium. Klasa 8.
Karta pracy nr 5 do doświadczenia interaktywnwgo „Otrzymywanie obrazów za pomocą soczewek” w Fizyka. Laboratorium. Klasa 8.
Karta pracy nr 4 „Wyznaczanie okresu i częstotliwości drgań”, wersja B, Fizyka. Laboratorium. Klasa 7
Karta pracy nr 4 do doświadczeń interaktywnych w Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Karta pracy nr 5 do doświadczenia interaktywnwgo „Otrzymywanie obrazów za pomocą soczewek” wersja B, Fizyka. Laboratorium. Klasa 8.
Karta pracy nr 5 do doświadczenia interaktywnwgo „Otrzymywanie obrazów za pomocą soczewek” w Fizyka. Laboratorium. Klasa 8.
Odpowiedzi do kart pracy, wersji A i B, Fizyka. Laboratorium. Klasa 8
Odpowiedzi do kart pracy do doświadczeń interaktywnych w Fizyka. Laboratorium. Klasa 8.
Wskazówki metodyczne do działu „Chemia w naszym życiu”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Związki organiczne o znaczeniu biologicznym”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Ogólna charakterystyka aplikacji Dokumenty Google
Dokument zawiera skrótowy opis usług tworzących aplikację Dokumenty Google.
Informatyka. Klasa 5. Lekcja 2. Zadanie dodatkowe
Plik zawiera zadanie dodatkowe do lekcji 2.
Informatyka. Klasa 5. Lekcja 1. Zadania dodatkowe
Plik ZIP zawiera dwa zadania dodatkowe do lekcji 1.