Informatyka. Klasa 5. Scenariusz lekcji 23

Podczas tej lekcji uczniowie utrwalają i rozwijają umiejętności posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym – wyszukują i gromadzą dane, porządkują je w arkuszu oraz tworzą na ich podstawie zestawienia statystyczne i wykresy.

Informatyka. Klasa 5. Scenariusz lekcji 29

Lekcja jest poświęcona całorocznemu projektowi „Blaski i cienie internetu”. Właściwie realizowana jest od września do czerwca – w tym czasie uczniowie gromadzili informacje o pozytywnych i negatywnych cechach komunikacji sieciowej. Teraz uporządkują te informacje i przedstawią w postaci prezentacji. Opis realizacji projektu podany w podręczniku jest propozycją zastosowania pewnych rozwiązań, uczniowie mogą go wykonać według własnych pomysłów.

Informatyka. Klasa 5. Scenariusz lekcji 28

Podczas tej lekcji uczniowie dowiadują się, jak wprowadzać korektę do scenariusza i uzupełniać film o narrację i elementy wideo nagrane kamerą internetową lub urządzeniem mobilnym, oraz uczą się zapisywać filmy na dysku w tzw. oszczędnej wersji.

Scenariusz lekcji 4. Temat lekcji: Настройки

Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.

Scenariusz lekcji 5. Temat lekcji: Соцсети

Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.

Scenariusz lekcji 3. Temat lekcji: Планирование

Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.

Scenariusz lekcji 2. Temat lekcji: Просыпаться

Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.

Scenariusz lekcji 8. Temat lekcji: Куда пойти?

Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.

Scenariusz lekcji 7. Temat lekcji: Красная площадь

Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.