Scenariusz lekcji V.1. Budowa ekosystemu zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz lekcji V.6. Podsumowanie działu V. Struktura ekosystemu i jego ochrona
Scenariusz lekcji V.6. Podsumowanie działu V. Struktura ekosystemu i jego ochrona zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.2. Populacja
Scenariusz lekcji V.2. Populacja zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.4. Zasoby przyrody i racjonalne gospodarowanie nimi
Scenariusz lekcji V.4. Zasoby przyrody i racjonalne gospodarowanie nimi zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.3. Różnorodność biologiczna
Scenariusz lekcji V.3. Różnorodność biologiczna zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Sposoby wykorzystania na lekcji strony działowej V z podręcznika
Sposoby wykorzystania na lekcji strony działowej V z podręcznika zawierają propozycje wykorzystania strony działowej na lekcji, aby uczniów zainteresować i wprowadzić w tematykę zagadnień przedstawionych w tym dziale.
Scenariusz lekcji V.5. Ochrona przyrody
Scenariusz lekcji V.5. Ochrona przyrody zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Poradnik nauczyciela. Biologia bez tajemnic. Klasa 8
W publikacji znajdują się scenariusze lekcji, karty pracy, odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń, podręcznika oraz kart pracy i inne materiały dydaktyczne (np. grafnotki / sketchnotki), wskazówki metodyczne, alternatywne moduły do pracy z uczniami na różnych poziomach wiedzy i umiejętności.
E-poradnik do zawodu technik spedytor. Kwalifikacja SPL.05
Poradnik dla nauczyciela do zawodu technik spedytor. Kwalifikacja SPL.05. Zawiera wyciąg z podstawy programowej, rozkład materiału, plan wynikowy, sprawdziany skorelowane z podręcznikami do kwalifikacji SPL.05 i odpowiedzi do nich
Natürlich auf Deutsch! Klasa 8. Zadania dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Plik zawiera zadania i testy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
E-poradnik dla zawodu technik eksploatacji portów i terminali. Kwalifikacja SPL.02
Poradnik do zawodu technik eksploatacji portów i terminali. Kwalifikacja SPL.02. Zawiera wyciąg z podstawy programowej, rozkład materiału, plan wynikowy, sprawdziany skorelowane z podręcznikami do kwalifikacji SPL.02 i odpowiedzi do sprawdzianów
BHP w informatyce. Scenariusze lekcji
Przykładowe scenariusze lekcji do pracy z podręcznikiem BHP w informatyce
Podręcznik nauczyciela. Matematyka w punkt. Klasa 8 (2024)
Podręcznik nauczyciela. Matematyka w punkt. Klasa 5 (2024)
Poradnik nauczyciela. Chemia bez tajemnic. Klasa 8
Poradnik nauczyciela zawiera scenariusze (cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń) oraz karty pracy i załączniki do wszystkich lekcji z podręcznika Chemia bez tajemnic. Chemia. Podręcznik. Szkoła podstawowa klasa 8.
Scenariusze lekcji. Kalejdoskop ucznia. Nowa informatyka. Klasa 2.
Plik zawiera scenariusze lekcji do publikacji: Kalejdoskop ucznia. Nowa informatyka. Klasa 2.
Karta pracy nr 1 do lekcji I.1. Azja – kontynent geograficznych kontrastów. Podstawa 2024.
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.1. Azja – kontynent geograficznych kontrastów
Karta pracy nr 1 do lekcji I.4. Podsumowanie działu I. Azja, część 1. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.4. Podsumowanie działu I. Azja, część 1
Karta pracy nr 1 do lekcji I.3. Kultura ryżu. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.3. Kultura ryżu
Karta pracy nr 1 do lekcji I.2. Pacyficzny pierścień ognia. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.2. Pacyficzny pierścień ognia
Karta pracy nr 1 do lekcji III.3. Problemy wyżywienia w Afryce. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.3. Problemy wyżywienia w Afryce
Karta pracy nr 1 do lekcji II.3. Indie. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.3. Indie
Karta pracy nr 1 do lekcji II.1. Japonia. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.1. Japonia
Karta pracy nr 1 do lekcji V.2. Produkcja i gospodarowanie żywnością w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji V.2. Produkcja i gospodarowanie żywnością w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych
Karta pracy nr 1 do lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie
Karta pracy nr 1 do lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej
Karta pracy nr 1 do lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania Amazonii. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania
Amazonii
Karta pracy nr 1 do lekcji VII.2. Ludność i gospodarka Australii. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji VII.2. Ludność i gospodarka Australii
Scenariusz lekcji V.1 Po czym rozpoznać mchy i jakie mają znaczenie w przyrodzie?
Scenariusz lekcji V.1 Po czym rozpoznać mchy i jakie mają znaczenie w przyrodzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Poradnik nauczyciela. Geografia bez tajemnic. Klasa 8. Podstawa 2024
W publikacji dostosowanej do zmian w Podstawie Programowej w 2024 roku znajdują się scenariusze lekcji, karty pracy, opisy metod aktywizujących uczniów, odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń i podręcznika, wskazówki metodyczne, alternatywne moduły do pracy z uczniami na różnych poziomach wiedzy i umiejętności.