Karta pracy nr 1 poświęcona postaci Halbana z „Konrada Wallenroda” Adama Mickiewicza.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Karta pracy nr 1 do scenariusza lekcji 16. „Romantyczność” Adama Mickiewicza, czyli poetycki manifest polskiego romantyzmu
Karta pracy nr 1 poświęcona balladzie „Romantyczność” Adama Mickiewicza.
Karta pracy nr 2 do scenariusza lekcji 31. Opiekun, nauczyciel, powiernik, przyjaciel, strażnik tradycji czy agitator i podżegacz
Karta pracy nr 2 poświęcona postaci Halbana z„Konrada Wallenroda” Adama Mickiewicza.
Karta pracy nr 2 do scenariusza lekcji 16. „Romantyczność” Adama Mickiewicza, czyli poetycki manifest polskiego romantyzmu
Karta pracy nr 2 poświęcona balladzie „Romantyczność” Adama Mickiewicza.
Karta pracy do scenariusza lekcji 29. Mickewicz w podróży – refleksje historiozoficzne w scenerii Orientu
Karta pracy poświęcona „Sonetom krymskim” Adama Mickiewicza („Bakczysaraj” i „Bakczysaraj w nocy”).
Karta pracy do scenariusza lekcji 28. Romantyczne blogi podróżnicze Adama Mickiewicza
Karta pracy poświęcona „Sonetom krymskim” Adama Mickiewicza („Stepy akermańskie” i „Burza”).
Karta pracy do scenariusza lekcji 22. Wywołać dreszcz u czytelnika! Elementy dreszczowca w opowiadaniu Edgara Alana Poe
Karta pracy poświęcona opowiadaniu „Złoty żuk” Edgara Allana Poego
Karta pracy do scenariusza lekcji 63. lilla i Roza – postawy wobec historii
Karta pracy poświęcona „Lilli Wenedzie” Juliusza Słowackiego.
Karta pracy do scenariusza lekcji 4. Czy poeci jezior pisali o jeziorach? Nowe tematy w poezji europejskiej
Karta pracy poświęcona twórczości poetów jezior
Karta pracy do scenariusza lekcji 48. Romantyczna gloryfikacja dawnej szlachty
Karta pracy poświęcona „Pamiątkom Soplicy” Henryka Rzewuskiego.
Karta pracy do scenariusza lekcji 38. Rola poety i poezji w Wielkiej Improwizacji Konrada
Karta pracy poświęcona Wielkiej Improwizacji z III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza (rola poety i poezji).
Karta pracy nr 2 do scenariusza lekcji 36. Obraz społeczeństwa polskiego: patrioci
Karta pracy nr 2 poświęcona III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza (obraz patriotów).
Scenariusz lekcji 14. Co może młodość? „Oda do młodości” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej „Odzie do młodości” Adama Mickiewicza.
Karta pracy do scenariusza lekcji 9. Kocham, więć jestem – status quo bohaterów romantycznych
Karta pracy poświęcona bohaterowi „Cierpień młodego Wertera” Goethego.
Karta pracy do scenariusza lekcji 68. Ostatnia wola w wersji literackiej. „Testament mój” Juliusza Słowackiego
Karta pracy poświęcona wierszowi „Testament mój” Juliusza Słowackiego.
Scenariusz lekcji 18. Natura i historia w balladzie „Świteź” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej naturze i historii w balladzie „Świteź” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 16. „Romantyczność” Adama Mickiewicza, czyli poetycki manifest polskiego romantyzmu
Scenariusz lekcji poświęconej balladzie „Romantyczność” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 28. Romantyczne blogi podróżnicze Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej „Sonetom krymskim” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 22. Wywołać dreszcz u czytelnika! Elementy dreszczowca w opowidaniu Edgara Alana Poe
Scenariusz lekcji poświęconej elementom dreszczowca w opowiadaniu Edgara Allana Poego „Złoty żuk”.
Scenariusz lekcji 1. Romantyzm kontra oświecenie – czy w tym pojedynku można wskazać zwycięzcę?
Scenariusz lekcji poświęconej wprowadzeniu do epoki romantyzmu.
Scenariusz lekcji 19. Kto i za co zostanie ukarany, czyli ludowy kodeks moralny w „Liliach” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej ludowemu kodeksowi moralnemu w „Lilijach” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 36. Obraz społeczeństwa polskiego: patrioci
Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi patriotów w III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 33. Patriotyzm na miarę czasów?
Scenariusz lekcji poświęconej patriotyzmowi w „Konradzie Wallenrodzie” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 31. opiekun, nauczyciel, powiernik, przyjaciel, strażnik tradycji czy agitator i podżegacz do zemsty – kim był Halban?
Scenariusz lekcji poświęconej postaci Halbana z „Konrada Wallenroda” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 29. Mickiewicz w podróży – refleksje historiozoficzne w scenerii Orientu
Scenariusz lekcji poświęconej refleksjom historiozoficznym w „Sonetach krymskich” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 53. Kordian w poszukiwaniu wartości
Scenariusz lekcji poświęconej „Kordianowi” Juliusza Słowackiego (poszukiwanie wartości).
Scenariusz lekcji 4. Czy poeci jezior pisali o jeziorach? Nowe tematy w poezji europejskiej
Scenariusz lekcji poświęconej twórczości poetów jezior.
Scenariusz lekcji 48. Romantyczna gloryfikacja dawnej szlachty
Scenariusz lekcji poświęconej „Pamiątkom Soplicy” Henryka Rzewuskiego.
Scenariusz lekcji 38. Rola poety i poezji w Wielkiej Improwizacji Konrada
Scenariusz lekcji poświęconej roli poezji i poety w III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 37. Obraz społeczeństwa polskiego: lojaliści i zdrajcy
Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi lojalistów i zdrajców w III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.