• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.

Scenariusz lekcji I.3 Co można zaobserwować pod mikroskopem?

Scenariusz lekcji I.3 Co można zaobserwować pod mikroskopem? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji I.2 Na czym polega metoda naukowa?

Scenariusz lekcji I.2 Na czym polega metoda naukowa? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji II.2 Z czego zbudowane są organizmy?

Scenariusz lekcji II.2 Z czego zbudowane są organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji II.1 Jakie są cechy organizmów?

Scenariusz lekcji II.1 Jakie są cechy organizmów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji I.4 Podsumowanie działu I

Scenariusz lekcji I.4 Podsumowanie działu I Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji II.3 Jak są zbudowane komórki?

Scenariusz lekcji II.3 Jak są zbudowane komórki? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji II.4 Na czym polega fotosynteza?

Scenariusz lekcji II.4 Na czym polega fotosynteza? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji II.6 Podsumowanie działu II

Scenariusz lekcji II.6 Podsumowanie działu II Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji II.5 Na czym polega oddychanie?

Scenariusz lekcji II.5 Na czym polega oddychanie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.1 Kto jest kim w świecie organizmów?

Scenariusz lekcji III.1 Kto jest kim w świecie organizmów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.3 Co dziś wiemy o bakteriach?

Scenariusz lekcji III.3 Co dziś wiemy o bakteriach? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.2 Dlaczego wirusy nie są zaliczane do świata organizmów?

Scenariusz lekcji III.2 Dlaczego wirusy nie są zaliczane do świata organizmów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.5 Czym charakteryzuje się królestwo grzybów?

Scenariusz lekcji III.5 Czym charakteryzuje się królestwo grzybów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.4 Jak zbudowane są i jak funkcjonują protisty?

Scenariusz lekcji III.4 Jak zbudowane są i jak funkcjonują protisty? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.7 Jakie znaczenie mają bakterie, protisty i grzyby dla człowieka i środowiska?

Scenariusz lekcji III.7 Jakie znaczenie mają bakterie, protisty i grzyby dla człowieka i środowiska? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.6 Gdzie możemy spotkać bakterie, grzyby i protisty?

Scenariusz lekcji III.6 Gdzie możemy spotkać bakterie, grzyby i protisty? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji IV.1 Jak współpracują ze sobą komórki w roślinie, czyli czym są tkanki?

Scenariusz lekcji IV.1 Jak współpracują ze sobą komórki w roślinie, czyli czym są tkanki? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.8 Podsumowanie działu III

Scenariusz lekcji III.8 Podsumowanie działu III Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji IV.2 Czy istnieje związek między budową tkanki a jej funkcją?

Scenariusz lekcji IV.2 Czy istnieje związek między budową tkanki a jej funkcją? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji IV.4 Dlaczego roślina potrzebuje kwiatów, nasion i owoców?

Scenariusz lekcji IV.4 Dlaczego roślina potrzebuje kwiatów, nasion i owoców? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji IV.3 Jakie znaczenie dla rośliny mają korzeń, łodyga i liście?

Scenariusz lekcji IV.3 Jakie znaczenie dla rośliny mają korzeń, łodyga i liście? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji IV.5 Podsumowanie działu IV

Scenariusz lekcji IV.5 Podsumowanie działu IV Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji V.4 Jakie miejsce zajmują rośliny okrytonasienne w przyrodzie i życiu człowieka?

Scenariusz lekcji V.4 Jakie miejsce zajmują rośliny okrytonasienne w przyrodzie i życiu człowieka? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji V.3 Dlaczego rośliny nagonasienne są ważne w przyrodzie i dla człowieka?

Scenariusz lekcji V.3 Dlaczego rośliny nagonasienne są ważne w przyrodzie i dla człowieka? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji V.2 Czym charakteryzują się paprociowe, widłakowe, skrzypowe?

Scenariusz lekcji V.2 Czym charakteryzują się paprociowe, widłakowe, skrzypowe? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji V.5 Podsumowanie działu V

Scenariusz lekcji V.5 Podsumowanie działu V Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Załącznik nr 1 do lekcji I.2

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.2 Na czym polega metoda naukowa?

Leave a comment

Załącznik nr 1 do lekcji II.5

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.5 Na czym polega oddychanie?

Leave a comment

Załącznik nr 1 do lekcji II.4

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.4 Na czym polega fotosynteza?

Leave a comment

Załącznik nr 1 do lekcji I.4

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.4 Podsumowanie działu I

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555