Wychowanie fizyczne. Scenariusze zajęć. Klasa 3

Scenariusze zajęć wychowania fizycznego dla klasy 3. zawierają tematy zajęć przyporządkowane do każdego miesiąca nauki oraz opisy przebiegu zajęć uwzględniające czynności, gry i zadania dla uczniów wraz z informacją o potrzebnych na lekcjach rekwizytach i pomocach dydaktycznych.

Nowi Tropiciele. Klasa 3. Scenariusze zajęć. Część 5

Scenariusze przedstawiają sposób przeprowadzenia zajęć w klasie 3. z zestawem ćwiczeń oraz podręczników „Nowi Tropiciele” zaplanowanych do realizacji w maju i czerwcu. Zawierają m.in. proponowany zapis do dziennika, listę niezbędnych materiałów i pomocy potrzebnych na zajęcia, przykładowy plan pracy z danym tematem dnia, dodatkowe teksty utworów, zadania i ćwiczenia oraz opisy zabaw ruchowych, a także sposób realizacji cyklu wychowawczego opartego na tekstach z cyklu „Listy od Hani i Henia”.

Nowi Tropiciele. Klasa 3. Elementarz muzyczny. Część 5

Elementarz muzyczny dla tropiących nauczycieli stanowi minikompendium wiedzy muzycznej potrzebnej do realizacji zagadnień poruszanych w scenariuszach zajęć. Zawiera informacje dotyczące instrumentów muzycznych, dźwięków, taktowania, utworów muzycznych, których uczniowie słuchają w czasie zajęć, kompozytorów, twórców libretta. W elementarzu znajdują się również wiadomości związane z utworami wskazanymi w podręczniku w kąciku „Piórkiem, dźwiękiem i pędzelkiem”.

Nowi Tropiciele. Klasa 3. Lekcje programowania

Scenariusze pokazują, jak należy pracować z ćwiczeniami zamieszczonymi w kartach ćwiczeń „Nowi Tropiciele” do klasy 3. w kąciku „Lekcje programowania”. Krok po kroku wyjaśniają poszczególne etapy wykonania ćwiczeń, które pomogą dziecku nauczyć się programowania. Dają wiele cennych wskazówek pomocnych podczas zapisywania skryptów do poszczególnych programów. Ponadto omawiają również ćwiczenia interaktywne dotyczące programowania, które zostały zamieszczone w multibooku.

Nowi Tropiciele. Klasa 3. Elementarz muzyczny. Część 3

Elementarz muzyczny dla tropiących nauczycieli stanowi minikompendium wiedzy muzycznej potrzebnej do realizacji zagadnień poruszanych w scenariuszach zajęć. Zawiera informacje dotyczące instrumentów muzycznych, dźwięków, taktowania, utworów muzycznych, których uczniowie słuchają w czasie zajęć, kompozytorów, twórców libretta. W elementarzu znajdują się również wiadomości związane z utworami wskazanymi w podręczniku w kąciku „Piórkiem, dźwiękiem i pędzelkiem”.