• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.

Scenariusz 68. Konkurs krasomówczy

Scenariusz lekcji poświęconej środkom retorycznym i tworzeniu przemówienia

Leave a comment

Scenariusz 60. z kartą pracy. Polacy wobec rusyfikacji („Syzyfowe prace” Stefana Żeromskiego)

Scenariusz lekcji poświęconej powieści Stefana Żeromskiego „Syzyfowe prace”

Leave a comment

Scenariusz 57. z kartą pracy. Powieść „Syzyfowe prace” Stefana Żeromskiego jako dokument epoki

Scenariusz lekcji poświęconej powieści Stefana Żeromskiego „Syzyfowe prace”

Leave a comment

Scenariusz 96. Czy my ich przypadkiem nie znamy? (Sławomir Mrożek, „Na pełnym morzu”)

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom jednoaktówki Sławomira Mrożka „Na pełnym morzu”

Leave a comment

Scenariusz 118. Żyć w harmonii ze światem (Czesław Miłosz, „Dar”)

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi Czesława Miłosza „Dar”

Leave a comment

Scenariusz 54. Świat w gabinecie luster

Scenariusz lekcji poświęconej gatunkom epickim i wykorzystywanym w nich sposobom ukazywania świata przedstawionego

Leave a comment

Scenariusz 53. Siła perswazji, czyli jak to się dzieje, że reklama działa

Scenariusz lekcji poświęconej środkom perswazji w tekstach reklamowych

Leave a comment

Scenariusz 78. Jak dostać pracę, czyli ćwiczymy tworzenie pism urzędowych

Scenariusz lekcji poświęconej życiorysowi, CV i listowi motywacyjnemu

Leave a comment

Scenariusz 48. „Latarnik” Sienkiewicza jako nowela

Scenariusz lekcji poświęconej „Latarnikowi” Henryka Sienkiewicza

Leave a comment

Scenariusz 47. Dzieje polskiego emigranta

Scenariusz lekcji poświęconej „Latarnikowi” Henryka Sienkiewicza

Leave a comment

Scenariusz 95. Gry i zabawy językowe na widokówkach z tego świata. Jak czytać wiersze Barańczaka?

Scenariusz lekcji poświęconej charakterystycznym cechom poezji Stanisława Barańczaka

Leave a comment

Scenariusz 107. Siła reportażu

Scenariusz lekcji poświęconej cechom reportera i reportażowi oraz fragmentom „Imperium” Ryszarda Kapuścińskiego

Leave a comment

Scenariusz 84. Dlaczego tak trudno zrozumieć stare teksty?

Scenariusz lekcji poświęconej archaizmom i archaizacji

Leave a comment

Scenariusz 45. Symbol i metafora w literaturze i filmie

Scenariusz lekcji poświęconej „Białej magii” Krzysztofa Kamila Baczyńskiego oraz sposobom wyrażania treści niedosłownych w literaturze i filmie

Leave a comment

Scenariusz 67. O znaczeniu środków retorycznych

Scenariusz lekcji poświęconej retoryce i środkom retorycznym

Leave a comment

Scenariusz 113. Każdy może oceniać… O recenzji teatralnej i filmowej

Scenariusz lekcji poświęconej recenzji

Leave a comment

Scenariusz 88. Odkrywanie na nowo człowieka i świata (Tadeusz Różewicz, „Jak dobrze”)

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi Tadeusza Różewicza „Jak dobrze”

Leave a comment

Scenariusz 111. Gdy zdjęcia połączę montażem – wtedy film mój pokażę

Scenariusz lekcji poświęconej zagadnieniom montażu filmowego

Leave a comment

Scenariusz 114. Sztuka sceny, sztuka ekranu – powtórzenie wiadomości

Scenariusz lekcji służącej powtórzeniu wiadomości dotyczących teatru i filmu

Leave a comment

Scenariusz 89. Powstanie warszawskie okiem cywila

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom „Pamiętnika z powstania warszawskiego” Mirona Białoszewskiego

Leave a comment

Scenariusz 115. Czy kino ma jeszcze szansę?

Scenariusz lekcji poświęconej przyszłości kina

Leave a comment

Scenariusz 43. Zrobić film z książki. Wyzwania adaptacji filmowej

Scenariusz lekcji poświęconej filmowi „Pan Tadeusz” w reż. Andrzeja Wajdy oraz zagadnieniom związanym z adaptacją filmową

Leave a comment

Scenariusz 117. Bądź świadomym telewidzem!

Scenariusz lekcji poświęconej kulturze popularnej i telegatunkom

Leave a comment

Scenariusz 52. Jaki świat pokazuje reklama?

Scenariusz lekcji poświęconej zagadnieniom związanym z reklamą, w tym tekstowi Jana Miodka „Co lubię i czego nie lubię (w reklamie)”

Leave a comment

Scenariusz 116. Świat w mediach – realny czy wykreowany?

Scenariusz lekcji poświęconej korzyściom i zagrożeniom związanym ze środkami masowego przekazu

Leave a comment

Scenariusz 44. Jak tworzymy i odmieniamy nazwy własne? Nazwy osobowe i miejscowe

Scenariusz lekcji poświęconej nazwom miejscowym i osobowym

Leave a comment

Scenariusz 109. „Nowy wspaniały świat” – jeszcze wizja przyszłości czy już diagnoza współczesnego świata?

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom powieści Aldousa Huxleya „Nowy wspaniały świat”

Leave a comment

Scenariusz 90. O kolokwializmach

Scenariusz lekcji poświęconej kolokwializmom

Leave a comment

Scenariusz 66. Być trendy w świecie fitnessu i biznesplanów, czyli po co nam zapożyczenia

Scenariusz lekcji poświęconej zapożyczeniom

Leave a comment

Scenariusz 74. Jak pisać podanie

Scenariusz lekcji poświęconej podaniu

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555