• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.

Scenariusz 29. Fonetyka – powtórzenie wiadomości

Scenariusz lekcji służącej powtórzeniu wiadomości z fonetyki

Leave a comment

Scenariusz 24. O zasadach akcentowania

Scenariusz lekcji poświęconej zagadnieniom związanym z akcentem wyrazowym

Leave a comment

Scenariusz 64. Jak przygotować ciekawy wywiad?

Scenariusz lekcji poświęconej wywiadowi

Leave a comment

Scenariusz 86. Jak wzbogacić opowiadanie?

Scenariusz lekcji poświęconej elementom twórczym w opowiadaniu

Leave a comment

Scenariusz 51. Różne style w polszczyźnie

Scenariusz lekcji poświęconej stylom funkcjonalnym w polszczyźnie

Leave a comment

Scenariusz 62. Ćwiczymy parafrazowanie tekstu

Scenariusz lekcji poświęconej parafrazie i parafrazowaniu tekstu

Leave a comment

Scenariusz 25. z kartą pracy. Na czym polega współczesny potop?

Scenariusz lekcji poświęconej artykułowi Pierre’a Lévy’ego „Drugi potop”. Uzupełnieniem scenariusza jest karta pracy

Leave a comment

Scenariusz 21. Reportaż z czekania na potop (Michał Olszewski, „Życie przed potopem”)

Scenariusz lekcji poświęconej reportażowi Michała Olszewskiego „Życie przed potopem”

Leave a comment

Scenariusz 26. Jak sprawić, by wypowiedź była spójna?

Scenariusz lekcji poświęconej spójności tekstu

Leave a comment

Scenariusz 20. Potop – najstarsza plaga ludzkości?

Scenariusz lekcji poświęconej biblijnej opowieści o dziejach Noego i potopie

Leave a comment

Scenariusz 27. Dokąd zmierza współczesna kultura? (Krzysztof Varga, „Kocham papier…”)

Scenariusz lekcji poświęconej felietonowi Krzysztofa Vargi „Kocham papier, czyli wyznania zdychającego mamuta”

Leave a comment

Scenariusz 30. W świecie bogów i ludzi, czyli o eposie

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom „Iliady” Homera

Leave a comment

Scenariusz 33. Rycerskie przygody („O Królu Arturze i rycerzach Okrągłego Stołu”)

Scenariusz lekcji poświęconej tekstowi „Poszukiwanie Świętego Graala. Przygody pana Parsifala” – fragmentowi opowieści „O Królu Arturze i rycerzach Okrągłego Stołu”

Leave a comment

Scenariusz 28. Warsztaty publicystyczne

Scenariusz lekcji służącej powtórzeniu wiadomości dotyczących publicystyki

Leave a comment

Scenariusz 100. Oskar i przyjaciele

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi Érica-Emmanuela Schmitta „Oskar i pani Róża”

Leave a comment

Scenariusz 102. Chwila zadumy (Adam Mickiewicz, *** [Nad wodą wielką i czystą…])

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi Adama Mickiewicza *** [Nad wodą wielką i czystą…]

Leave a comment

Scenariusz 34. Wśród najstarszych gatunków literackich

Scenariusz lekcji służącej powtórzeniu wiadomości dotyczących utworów literackich z antyku i średniowiecza

Leave a comment

Scenariusz 101. Życie jest cudem (Éric-Emmanuel Schmitt, „Oskar i pani Róża”)

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi Érica-Emmanuela Schmitta „Oskar i pani Róża”

Leave a comment

Scenariusz 104. Zmęczony poeta, czyli spotkanie z wierszem Tadeusza Różewicza

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi Tadeusza Różewicza „Przyszli żeby zobaczyć poetę”

Leave a comment

Scenariusz 103. Kiedy spojrzymy wstecz…(Czesław Miłosz, „Tak mało”)

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi Czesława Miłosza „Tak mało”

Leave a comment

Scenariusz 105. Zagubiona dusza Pana Cogito (rozważania wokół wiersza Zbigniewa Herberta)

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi Zbigniewa Herberta „Dusza Pana Cogito”

Leave a comment

Scenariusz 38. Kim naprawdę jest ksiądz Robak?

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi Adama Mickiewicza „Pan Tadeusz”

Leave a comment

Scenariusz 106. O duchowych i rzeczywistych podróżach (Zbigniew Herbert, „Modlitwa Pana Cogito – podróżnika”)

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi Zbigniewa Herberta „Modlitwa Pana Cogito – podróżnika”

Leave a comment

Scenariusz 37. Na uczcie w Soplicowie, czyli spotkanie z bohaterami „Pana Tadeusza”

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi Adama Mickiewicza „Pan Tadeusz”

Leave a comment

Scenariusz 36. z kartą pracy. W Soplicowie i okolicach, czyli okiem rysownika

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi Adama Mickiewicza „Pan Tadeusz”. Uzupełnieniem scenariusza jest karta pracy

Leave a comment

Scenariusz 35. Dlaczego „Pan Tadeusz” – pierwsze spotkanie z poematem

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi Adama Mickiewicza „Pan Tadeusz”

Leave a comment

Scenariusz 41. Obraz „kraju lat dziecinnych”, czyli przyroda w „Panu Tadeuszu”

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi Adama Mickiewicza „Pan Tadeusz”

Leave a comment

Scenariusz 39. „Poloneza czas zacząć…”, czyli o staropolskich obyczajach

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi Adama Mickiewicza „Pan Tadeusz”

Leave a comment

Scenariusz 42. z kartą pracy. Oglądamy ekranizację „Pana Tadeusza” w reż. Andrzeja Wajdy

Scenariusz lekcji poświęconej filmowi „Pan Tadeusz” w reżyserii Andrzeja Wajdy. Uzupełnieniem scenariusza jest karta pracy

Leave a comment

Scenariusz 40. „Było cymbalistów wielu…”. Historia w „Panu Tadeuszu”

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi Adama Mickiewicza „Pan Tadeusz”

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555