Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz lekcji: To już znamy, powtarzamy – podstawowe pojęcia z poetyki
Scenariusz lekcji: To już znamy, powtarzamy – pojęcia dotyczące liryki i epiki
Scenariusz lekcji: To już znamy, powtarzamy – podstawowe pojęcia dotyczące epiki
Scenariusz lekcji: Trudne formy czasu przeszłego
Scenariusz lekcji: Typy związków wyrazowych
Scenariusz lekcji: Jan Twardowski „Klasówka z religii”
Scenariusz lekcji: To już znamy, powtarzamy – utrwalenie pojęć związanych z epiką
Scenariusz lekcji: Juliusz Verne „W osiemdziesiąt dni dookoła świata”
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – Aleksander Dumas „Trzej muszkieterowie”
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – części mowy
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – ortografia
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – pisownia wyrazów z „rz”, „z”, „ó”, „u”, „h”, „ch”; pisownia „nie” z różnymi częściami mowy; pisownia wielką i małą literą
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – fonetyka
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – Joseph Rudyard Kipling „Księga dżungli”
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – Joanna Kulmowa „Wio, Leokadio”
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – Seweryna Szmaglewska Czarne Stopy
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – słownictwo i słowniki
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – Sat-Okh Biały Mustang
Scenariusz lekcji: To już znamy, powtarzamy – składnia
Scenariusz lekcji: Mariusz Zaruski „Na bezdrożach tatrzańskich”
Scenariusz lekcji: Kazimierz Wierzyński „Na start”
Scenariusz lekcji: Mariusz Wollny „Tropem smoka. Bajeczny przewodnik po magicznym Krakowie dla dzieci i młodzieży”; Barbara Suchy „Promują i brudzą Kraków. Jest sposób na gołębie?”
Scenariusz lekcji: Zasady użycia znaków interpunkcyjnych
Scenariusz lekcji: Związek rzeczownika z przymiotnikiem
Scenariusz lekcji: Wskazówki metodyczne – praca metodą projektu
Scenariusz lekcji: Zdania złożone współrzędnie
Scenariusz lekcji: Zdanie pojedyncze i złożone
Technik logistyk / Magazynier logistyk. AU.22. Scenariusz lekcji. Przepisy prawa i normy zagospodarowania przestrzeni magazynowej
E-poradnik metodyczny dla nauczycieli uczących zawodu technik logistyk, magazynier logistyk. Scenariusz lekcji. Przepisy prawa i normy zagospodarowania przestrzeni magazynowej
Technik logistyk / Magazynier logistyk. AU.22. Scenariusz lekcji. Potrzeba właściwego zagospodarowania przestrzeni magazynowej
E-poradnik metodyczny dla nauczycieli uczących zawodu technik logistyk, magazynier logistyk. Scenariusz lekcji. Potrzeba właściwego zagospodarowania przestrzeni magazynowej