Plik zawiera 14 zadań dotyczacych obliczania masy.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Karta pracy ORKE. Porównywanie ilorazowe
Plik zawiera 10 zadań dotyczacych porównywania ilorazowego.
Karta pracy ORKE. Skala
Plik zawiera 12 zadań dotyczących skali.
Karta pracy ORKE. Pole prostokąta
Plik zawiera 10 zadań dotyczących obliczeń wykorzystujących pole prostokąta.
Karta pracy ORKE. Porównywanie różnicowe
Plik zawiera dziewięć zadań dotyczących porównywania różnicowego.
Scenariusz lekcji 56. Кто кем работает? – ćwiczenia w czytaniu. Użycie czasowników работать, подрабатывать, стать (кем?) w zdaniach. Kształtowanie umiejętności czytania I rozumienia wypowiedzi.
Odpowiedzi na pytania i polecenia z podręcznika
Plik zawiera odpowiedzi na pytania i polecenia z podręcznika z działu Kształcenie literackie i kulturowe oraz z testu na zakończenie nauki w siódmej klasie.
Scenariusz nr 68. „Dzień jeden w roku”, sł. K. Dzikowski
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu piosenki „Dzień jeden w roku”, sł. K. Dzikowski
Scenariusz nr 67. „Pieśń o wodzu miłym”, sł. W. Biernacki
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Pieśni o wodzu miłym”, sł. W. Biernacki
Scenariusz nr 66. Hanna Łochocka, „Płoną świeczki”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza Hanny Łochockiej „Płoną świeczki”
Scenariusz nr 71. Joanna Kulmowa, „Kiedy radość…”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza Joanny Kulmowej „Kiedy radość…”
Scenariusz nr 69. „Mędrcy świata”, sł. S. Bortkiewicz
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu kolędy „Mędrcy świata”
Scenariusz nr 70. „Marsz Zaporczyków”, sł. S. Gabriołek
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu pieśni „Marsz Zaporczyków”, sł. S. Gabriołek
Scenariusz nr 72. „Witaj, majowa jutrzenko”, sł. R. Suchodolski
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu pieśni „Witaj, majowa jutrzenko”, sł. R. Suchodolski
Scenariusz 24. „Pan od przyrody”, czyli o nauczycielu idealnym
Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Pan od przyrody” Zbigniewa Herberta
Scenariusz 25. Bitwa czasownikowa. Powtórzenie wiadomości o czasowniku
Scenariusz lekcji poświęconej powtórzeniu wiadomości na temat czasownika
Scenariusz 9 z kartą pracy. Jak ludzie komunikują się ze sobą?
Scenariusz lekcji poświęconej komunikacji miedzyludzkiej
Scenariusz 19. Siódme – nie kradnij, lecz cytuj!
Scenariusz lekcji poświęconej funkcji cytatów oraz zasadom poprawnego cytowania
Scenariusz 11 z kartą pracy. Intencja i cel wypowiedzi a grzeczność językowa
Scenariusz lekcji poświęconej zagadnieniom intencji i celu wypowiedzi oraz grzeczności językowej
Scenariusz 39. Najwyższe wtajemniczenie, czyli o wypowiedzeniu wielokrotnie złożonym
Scenariusz lekcji poświęconej wypowiedzeniom wielokrotnie złożonym
Scenariusz 37. Co mówi składnia o składaniu zdań, czyli powtórzenie wiadomości o wypowiedzeniu złożonym
Scenariusz lekcji poświęconej powtórzeniu wiadomości o wypowiedzeniu złożonym
Scenariusz 38. „Idąc bez celu, nie pilnując drogi, sam nie pojmuję, jak w twe zajdę progi”. Imiesłowowy równoważnik zdania
Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowowym równoważnikom zdania
Scenariusz 36. Jak idzie Idzie? Homonimy
Scenariusz lekcji poświęconej homonimom
Scenariusz 27. Wypiwszy herbatę i zjadłszy sałatkę, wyszedł, pogwizdując. Imiesłowy przysłówkowe
Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowom przysłówkowym
Scenariusz 26. Między czasownikiem a przymiotnikiem. Imiesłowy przymiotnikowe
Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowom przymiotnikowym
Scenariusz 91. Czytelnik czyta w czytelni poczytne czasopismo, czyli o wyrazach podstawowych i pochodnych
Scenariusz lekcji poświęconej tworzeniu nowych wyrazów i funkcjom formantów
Scenariusz 59 z kartą pracy. Różne języki polskie
Scenariusz lekcji poświęconej zróżnicowaniu języka i odmianom o ograniczonym zasięgu (odmiany terytorialne, zawodowe, środowiskowe)
Scenariusz 62. Kiedy mowa zależna, a kiedy niezależna?
Scenariusz lekcji poświęconej mowie zależnej i niezależnej
Scenariusz 51. I ty zostaniesz recenzentem!
Scenariusz lekcji poświęconej budowie i tworzeniu recenzji
Scenariusz 93. Co złożone, co zestawione, a co zrośnięte? O wyrazach złożonych
Scenariusz lekcji poświęconej wyrazom złożonym