Scenariusz lekcji poświęconej powieści kryminalnej „Tajemniczy przeciwnik” Agathy Christie
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz 76. Kim jest tajemniczy przeciwnik?
Scenariusz lekcji poświęconej powieści kryminalnej „Tajemniczy przeciwnik” Agathy Christie
Scenariusz 28. O argumentowaniu i rozprawce
Scenariusz lekcji poświęconej nauce redagowania rozprawki
Scenariusz 84. Ćwiczymy streszczanie tekstu
Scenariusz lekcji poświęconej ćwiczeniu streszczania tekstu
Dodatkowe karty pracy – Biblia
Plik zawiera cztery dodatkowe karty pracy poświęcone Biblii.
Dodatkowe karty pracy – mitologia
Plik zawiera cztery dodatkowe karty pracy poświęcone mitologii Greków i Rzymian.
Odpowiedzi do wybranych zadań z podręcznika „Świat w słowach i obrazach” dla klasy 7
Plik zawiera odpowiedzi do wybranych zadań z podręcznika „Świat w słowach i obrazach” dla klasy 7.
Poradnik nauczyciela. Świat w słowach i obrazach. Gramatyka i stylistyka. Klasa 7
„Poradnik nauczyciela” zawiera scenariusze lekcji do podręczników „Świat w słowach i obrazach” oraz „Gramatyka i stylistyka” dla klasy 7, a także dodatkowe karty pracy.
Karta pracy do lekcji 12 (powtórzeniowej). Dział 1. Rodzaje i przemiany materii
Materiał zawiera kartę pracy do powtórzenia wiadomości działu 1. oraz uzupełnioną kartę pracy.
Karta pracy do lekcji 45 (powtórzeniowej). Dział 4. Gazy
Materiał zawiera kartę pracy do powtórzenia wiadomości działu 4. oraz uzupełnioną kartę pracy.
Karta pracy do lekcji 35 (powtórzeniowej). Dział 3. Wiązania i reakcje chemiczne
Materiał zawiera kartę pracy do powtórzenia wiadomości działu 3. oraz uzupełnioną kartę pracy.
Karta pracy do lekcji 57 (powtórzeniowej). Dział 5. Woda i roztwory wodne
Materiał zawiera kartę pracy do powtórzenia wiadomości działu 5. oraz uzupełnioną kartę pracy.
Karta pracy do lekcji 21 (powtórzeniowej). Dział 2. Budowa materii
Materiał zawiera kartę pracy do powtórzenia wiadomości działu 2. oraz uzupełnioną kartę pracy.
Nowi Tropiciele. Klasa 1. Elementarz muzyczny. Część 5
Elementarz muzyczny dla tropiących nauczycieli stanowi minikompendium wiedzy muzycznej potrzebnej do realizacji zagadnień poruszanych w scenariuszach zajęć. Zawiera informacje dotyczące instrumentów muzycznych, dźwięków, taktowania, utworów muzycznych, których uczniowie słuchają w czasie zajęć, kompozytorów, twórców libretta. W elementarzu znajdują się również wiadomości związane z utworami wskazanymi w podręczniku w kąciku „Piórkiem, dźwiękiem i pędzelkiem”.
Nowi Tropiciele. Klasa 1. Scenariusze zajęć. Część 5
Scenariusze przedstawiają sposób przeprowadzenia zajęć w klasie 1. z zestawem ćwiczeń oraz podręczników „Nowi Tropiciele” zaplanowanych do realizacji w marcu i w kwietniu. Zawierają m.in. proponowany zapis do dziennika, listę niezbędnych materiałów i pomocy potrzebnych na zajęcia, przykładowy plan pracy z danym tematem dnia, dodatkowe teksty utworów, zadania i ćwiczenia oraz opisy zabaw ruchowych, a także sposób realizacji cyklu wychowawczego opartego na tekstach z cyklu „Listy od Hani i Henia”. Dodatkowo zawierają również scenariusze do zajęć matematycznych “Matematyka w działaniu”.
Nowi Tropiciele. Klasa 1. Lista lektur
Dokument zawiera listę lektur proponowanych do omówienia w klasie 1. w cyklu „Nowi Tropiciele”.
Nowi Tropiciele. Klasa 1. Teksty i nuty piosenek. Część 5
Dokument zawiera zapis nutowy oraz słowa piosenek, których uczniowie uczą się śpiewać podczas zajęć z edukacji muzycznej w maju i w czerwcu.
Scenariusz nr 10. Terence Blacker, „Nowa pani”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu tekstu „Nowa pani” Terence Blacker
Scenariusz nr 11. Agnieszka Frączek, „O kozie na mrozie”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „O kozie na mrozie” Agnieszki Frączek oraz nauce pisowni wyrazów z „ó”
Scenariusz nr 12. Agnieszka Frączek, „Smoczy apetyt”; pisownia wyrazów z „u”
Scenariusz lekcji poświęconej utrwalaniu pisowni wyrazów z „u”
Scenariusz nr 15. Joanna Olech, „Dynastia Miziołków”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Dynastii Miziołków” Joanny Olech
Scenariusz nr 14. Pisownia wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz lekcji poświęconej nauce pisowni wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz nr 13. Pisownia wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz lekcji poświęconej nauce pisowni wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz nr 16. ks. Jan Twardowski, „W klasie”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „W klasie” ks. Jana Twardowskiego
Scenariusz nr 17. Jan Brzechwa, „Znaki przestankowe”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Znaki przestankowe” Jana Brzechwy oraz nauce interpunkcji
Scenariusz nr 18. Frances Hodgson Burnett, „Lekcja francuskiego”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu ksiażki „Mała księżniczka”
Scenariusz nr 20. Carlo Collodi, „Pinokio”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu powieści „Pinokio”
Scenariusz nr 1. Natalia Usenko, „Wiersz na pocieszenie”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu utworu „Wiersz na pocieszenie” Natalii Usenko
Scenariusz nr 19. Agnieszka Frączek, „Obibok”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Obibok” Agnieszki Frączek
Scenariusz nr 21. Dialog
Scenariusz lekcji poświęconej nauce pisania dialogu