Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji V.2. Produkcja i gospodarowanie żywnością w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Karta pracy nr 1 do lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie
Karta pracy nr 1 do lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej
Karta pracy nr 1 do lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania Amazonii. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania
Amazonii
Karta pracy nr 1 do lekcji VII.2. Ludność i gospodarka Australii. Podstawa 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji VII.2. Ludność i gospodarka Australii
Scenariusz lekcji V.1 Po czym rozpoznać mchy i jakie mają znaczenie w przyrodzie?
Scenariusz lekcji V.1 Po czym rozpoznać mchy i jakie mają znaczenie w przyrodzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Poradnik nauczyciela. Klasa 8. Podstawa 2024
W publikacji dostosowanej do zmian w Podstawie Programowej w 2024 roku znajdują się scenariusze lekcji, karty pracy, opisy metod aktywizujących uczniów, odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń i podręcznika, wskazówki metodyczne, alternatywne moduły do pracy z uczniami na różnych poziomach wiedzy i umiejętności.
Scenariusz lekcji I.1. Azja – kontynent geograficznych kontrastów. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji I.1. Azja – kontynent geograficznych kontrastów zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.2. Pacyficzny pierścień ognia. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji I.2. Pacyficzny pierścień ognia zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.3. Kultura ryżu. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji I.3. Kultura ryżu zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.1. Japonia. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji II.1. Japonia zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.4. Podsumowanie działu I. Azja, część 1. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji I.4. Podsumowanie działu I. Azja, część 1 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.2. Chiny. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji II.2. Chiny zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.4. Kraje Bliskiego Wschodu. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji II.4. Kraje Bliskiego Wschodu zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.3. Indie. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji II.3. Indie zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.1. Położenie Afryki i strefy klimatyczno-roślinno-glebowe. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji III.1. Położenie Afryki i strefy klimatyczno-roślinno-glebowe zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.5. Podsumowanie działu II. Azja, część 2. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji II.5. Podsumowanie działu II. Azja, część 2 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.3. Problemy wyżywienia w Afryce. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji III.3. Problemy wyżywienia w Afryce zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.2. Gospodarowanie w strefie Sahelu. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji III.2. Gospodarowanie w strefie Sahelu zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.1. Przemiany rolnictwa w Afryce. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji IV.1. Przemiany rolnictwa w Afryce zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.4. Podsumowanie działu III. Afryka, część 1. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji III.4. Podsumowanie działu III. Afryka, część 1 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.2. Turystyka w Kenii. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji IV.2. Turystyka w Kenii zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.4. Podsumowanie działu IV. Afryka, część 2. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji IV.4. Podsumowanie działu IV. Afryka, część 2 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.1. Tornada i cyklony tropikalne w Stanach Zjednoczonych. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji V.1. Tornada i cyklony tropikalne w Stanach Zjednoczonych zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.3. Rola Stanów Zjednoczonych w światowej gospodarce. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji V.3. Rola Stanów Zjednoczonych w światowej gospodarce zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.2. Produkcja i gospodarowanie żywnością w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji V.2. Produkcja i gospodarowanie żywnością w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.4. Podsumowanie działu V. Ameryka Północna. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji V.4. Podsumowanie działu V. Ameryka Północna zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania Amazonii. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania Amazonii zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.