Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.5 Podsumowanie działu IV
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Załącznik nr 3 do lekcji II.6
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.6 Podsumowanie działu II
Załącznik nr 3 do lekcji III.8
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.8 Podsumowanie działu III
Załącznik nr 3 do lekcji III.1
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.1 Kto jest kim w świecie organizmów?
Załącznik nr 3 do lekcji IV.5
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.5 Podsumowanie działu IV
Załącznik nr 3 do lekcji IV.4
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.4 Dlaczego roślina potrzebuje kwiatów, nasion i owoców?
Załącznik nr 4 do lekcji II.6
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.6 Podsumowanie działu II
Poradnik nauczyciela. Biologia bez tajemnic. Klasa 5.
W publikacji znajdują się scenariusze lekcji, karty pracy, opisy metod aktywizujących uczniów, odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń i kart pracy, wskazówki metodyczne, alternatywne moduły do pracy z uczniami na różnych poziomach wiedzy i umiejętności.
Poradnik nauczyciela. Klasa 5. Podstawa 2024
W publikacji dostosowanej do zmian w Podstawie Programowej w 2024 roku znajdują się scenariusze lekcji, karty pracy, opisy metod aktywizujących uczniów, odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń i podręcznika, wskazówki metodyczne, alternatywne moduły do pracy z uczniami na różnych poziomach wiedzy i umiejętności.
Scenariusz lekcji I.1. Mapa źródłem informacji. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji I.1. Mapa źródłem informacji zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 0. Wstępnej. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji wstępnej. Zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.2. Skala na mapach i planach. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji I.2. Skala na mapach i planach zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.4. Południki i równoleżniki. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji I.4. Południki i równoleżniki zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.3. Ukształtowanie powierzchni na mapie. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji I.3. Ukształtowanie powierzchni na mapie zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.6. Podsumowanie działu I. Posługuję się mapą. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji Podsumowanie działu I. Posługuję się mapą zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.5. Kontynenty i oceany. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji I.5. Kontynenty i oceany zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.2. Krajobraz nadmorski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.2. Krajobraz nadmorski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.1. Różnorodność krajobrazów w Polsce. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.1. Różnorodność krajobrazów w Polsce zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.5. Krajobraz wielkomiejski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.5. Krajobraz wielkomiejski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.4. Krajobraz nizin środkowej Polski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.4. Krajobraz nizin środkowej Polski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.3. Krajobraz pojezierny. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.3. Krajobraz pojezierny zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.2. Krajobraz rolniczy. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.2. Krajobraz rolniczy zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.1. Krajobraz miejsko-przemysłowy. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.1. Krajobraz miejsko-przemysłowy zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.6. Podsumowanie działu II. Krajobrazy nizinne Polski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji II.6. Podsumowanie działu II. Krajobrazy nizinne Polski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.4. Krajobraz górski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.4. Krajobraz górski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.3. Krajobraz krasowy. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.3. Krajobraz krasowy zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.5. Ocena najbliższego krajobrazu. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.5. Ocena najbliższego krajobrazu zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.1. Strefowość i piętrowość klimatyczno-roślinna na świecie. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji IV.1. Strefowość i piętrowość klimatyczno-roślinna na świecie zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.6. Podsumowanie działu III. Krajobrazy wyżynne i górskie Polski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji III.6. Podsumowanie działu III. Krajobrazy wyżynne i górskie Polski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.3. Lasy strefy umiarkowanej. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji IV.3. Lasy strefy umiarkowanej zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.