Scenariusz lekcji poświęconej analizie fragmentów „Pamiętników Adama i Ewy”.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz nr 24. Jak złożyć, by było poprawnie. Wypowiedzenia wielokrotnie złożone
Scenariusz lekcji poświęconej analizie, rozróżnianiu i definiowaniu wypowiedzeń wielokrotnie złożonych.
Scenariusz nr 23. Co się dzieje, gdy zabraknie szacunku
Scenariusz lekcji poświęconej analizie fragmentu utworu Stanisława Lema w kontekście szacunku do drugiego człowieka.
Scenariusz nr 27. Czy mieć styl to zawsze znaczy być modnym?
Scenariusz lekcji poświęconej pojęciu stylu językowego.
Scenariusz nr 26. Leszek Kołakowski o szacunku do siebie
Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu Jacka Kołakowskiego w kontekście szacunku.
Scenariusz nr 2. W trosce o równowagę wewnętrzną
Scenariusz lekcji poświęconej tekstowi o poglądach filozoficznych na człowieka.
Scenariusz nr 34. Wypowiedzenia wielokrotnie złożone lubią interpunkcję
Scenariusz lekcji poświęconej interpunkcji zdań wielokrotnie złożonych.
Scenariusz nr 32. Szacunek. Podsumowanie rozdziału III
Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu wiadomości po przerobieniu rozdziału III podręcznika.
Scenariusz nr 37. O powstańczej codzienności
Scenariusz lekcji poświęconej analizie fragmentu „Pamiętnika z powstania warszawskiego”.
Scenariusz nr 35. O tekstach literackich i nieliterackich
Scenariusz lekcji poświęconej różnicom między literaturą piękną a tekstami naukowymi i publicystycznymi.
Scenariusz nr 3. Jakie wartości pozwalają osiągnąć równowagę w życiu?
Scenariusz lekcji poświęconej fraszkom Jana Kochanowskiego.
Scenariusz nr 43. Czy literat to też zawód?
Scenariusz lekcji poświęconej pracy literata ukazanej w wierszu Tadeusza Różewicza.
Scenariusz nr 45. Być reporterem, a może – reportażystą?
Scenariusz lekcji poświęconej różnicy między pracą reportera a reportażysty.
Scenariusz nr 44. Szkoła ponadpodstawowa a preferencje zawodowe
Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu dotyczącego preferencji zawodowych
Scenariusz nr 49. Praca źródłem wiedzy o naturze człowieka
Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu Doroty Terakowskiej.
Scenariusz nr 48. Czym są prace miłości?
Scenariusz lekcji poświęconej analizie fragmentu powieści kryminalnej Agathy Christie.
Scenariusz nr 50. Reklamuję siebie – nauka tworzenia pism użytkowych
Scenariusz lekcji poświęconej nauce tworzenia pism użytkowych.
Scenariusz nr 4. Bawiąc, skłaniać do refleksji
Scenariusz lekcji poświęconej fraszkom Jana Sztaudyngera.
Scenariusz nr 58. Symbole w utworze Jarosława Marka Rymkiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza „Wiosna w Milanówku”.
Scenariusz nr 57. Dlaczego tak trudno rozmawiać o śmierci?
Scenariusz lekcji poświęconej lekturze uzupełniającej „Oskar i pani Róża”.
Scenariusz nr 51. Pomysł na siebie, czyli czy watro być youtuberem
Scenariusz lekcji poświęconej analizie wywiadu z Remigiuszem Maciaszkiem.
Scenariusz nr 66. Co zrobić, aby otrzymać szóstki z życia?
Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza „Szóstki z życia”.
Scenariusz nr 59. Relacje z ojczyzną w utworze Jana Lechonia
Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza „Goplana” Jana Lechonia.
Scenariusz nr 69. Cechy dobrego stylu
Scenariusz lekcji poświęconej różnym stylom językowym oraz wyznacznikom dobrego stylu.
Scenariusz nr 68. I porażki wspierają rozwój człowieka
Scenariusz lekcji poświęconej lekturze uzupełniającej „Stary człowiek i morze”.
Scenariusz nr 67. Czytanie rozwija
Scenariusz lekcji poświęconej analizie wywiadu z Igą Świątek.
Scenariusz nr 71. Jaką siłę mają marzenia?
Scenariusz lekcji poświęconej tekstowi o Walcie Disneyu.
Scenariusz nr 74. Jak rozwijać umiejętności językowe?
Scenariusz lekcji poświęconej kulturze języka.
Scenariusz nr 77. „Litwo! Ojczyzno moja!” – co budzi zachwyt Adama Mickiewicza?
Scenariusz lekcji poświęconej analilzie i interpretacji inwokacji z „Pana Tadeusza”.
Scenariusz nr 76. Dlaczego Adam Mickiewicz napisał „Pana Tadeusza?
Scenariusz lekcji poświęconej genezie „Pana Tadeusza”.