Karta pracy poświęcona rozpoznawaniu stylu popularnonaukowego.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Karta pracy do scenariusza nr 37. O powstańczej codzienności
Karta pracy metodą gwiazdy pytań z fragmentem „Pamiętnika z powstania warszawskiego”.
Karta pracy do scenariusza nr 52. Zawód: felietonista
Karta pracy poświęcona pisaniu streszczenia felietonu Sylwii Chutnik.
Karta pracy do scenariusza nr 49. Praca źródłem wiedzy o naturze człowieka
Karta pracy poświęcona analizie tekstu Doroty Terakowskiej metodą gwiazdy pytań.
Karta pracy do scenariusza nr 48. Czym są prace miłości?
Karta pracy poświęcona porównaniu Herkulesa Poirot z Herkulesem z mitów.
Karta pracy do scenariusza nr 73. Rozwój a doskonałość
Karta pracy poświęcona analizie i interpretacji wiersza „Cebula”.
Karta pracy do scenariusza nr 72. Wykorzystaj cały swój potencjał!
Karta pracy poświęcona hierarchizowaniu wartości na podstawie „Dezyderatów” i własnych doświadczeń.
Karta pracy do scenariusza nr 70. Czy da się przewidzieć przyszłość człowieka?
Karta pracy ze wskazówkami dotyczącymi tworzenia lapbooka na temat bohaterki tekstu Olgi Tokarczuk.
Karta pracy do scenariusza nr 60. Kulturalna wymiana poglądów kluczem do dobrych relacji
Karta pracy ze wskazówkami dotyczącymi przeprowadzenia debaty.
Karta pracy do scenariusza nr 79. Zamek, miłość, zbrodnia i przebaczenie
Karta pracy poświęcona Jackowi Soplicy.
Karta pracy do scenariusza nr 78.1. Zapraszamy do Soplicowa
Karta pracy poświęcona zebraniu informacji o elementach świata przedstawionego w „Panu Tadeuszu”.
Karta pracy do scenariusza nr 75. Rozwój. Podsumowanie rozdziału VII
Karta pracy poświęcona stworzeniu i przetestowaniu gry edukacyjnej.
Karta pracy do scenariusza nr 7. Czy umiem napisać ciekawe opowiadanie?
Karta pracy poświęcona umiejętności pisania opowiadań twórczych.
Karta pracy do scenariusza nr 82. Muzyczna lekcja historii
Karta pracy poświęcona wydarzeniom historycznym ukazanym w opisie konceru Jankiela.
Karta pracy do scenariusza nr 81. Kobiece sekrety w „Panu Tadeuszu”
Karta pracy poświęcona charakterystyce Zosi i Telimeny.
Karta pracy do scenariusza nr 86. Przemiana wewnętrzna bohatera
Karta pracy poświęcona przemianie Chilona Chilonidesa.
Karta pracy do scenariusza nr 85.2. Wierność wartościom w „Quo vadis”
Karta pracy lawiną pytań z fragmentem „Quo vadis”.
Karta pracy do scenariusza nr 85.1. Wierność wartościom w „Quo vadis”
Karta pracy poświęcona analizie konfliktu wartości w „Quo vadis”.
Karta pracy do scenariusza nr 84. Ile historii, ile fikcji? „Quo vadis” jako powieść historyczna
Karta pracy ze wskazówkami dotyczącymi tworzenia leporello na temat „Quo vadis”.
Karta pracy do scenariusza nr 90.1. Do czego zobowiązuje szlachectwo?
Karta pracy metodą leporello, dotycząca bohaterów książki „Kamienie na szaniec”.
Karta pracy do scenariusza nr 88. O roli artysty w życiu społecznym
Karta pracy metodą Cornella na podstawie rozdziału VII „Quo vadis”
Karta pracy do scenariusza nr 87. Siła miłości w powieści Henryka Sienkiewicza
Karta pracy metodą logicznej gałązki w celu zanalizowania miłości Marka Winicjusza i Ligii.
Karta pracy do scenariusza nr 92. Zwycięstwo czy porażka? O akcji pod Arsenałem
Karta pracy ze wskazówkami dotyczącymi projektu wycieczki śladami Rudego.
Karta pracy do scenariusza nr 91. Czyny, które rozeszły się echem po kraju
Karta pracy metodą escape roomu.
Karta pracy do scenariusza nr 90.2. Do czego zobowiązuje szlachectwo?
Karta pracy poświęcona porównaniu bohaterów książki „Kamienie na szaniec” ze współczesną młodzieżą.
Aktywizujące metody pracy na lekcjach języka polskiego. Klasa 8
Opis metod aktywizujących ucznia do wykorzystania na lekcjach języka polskiego w klasie 8 szkoły podstawowej.
Karta pracy do scenariusza nr 94. Sprawdź, co już umiesz – kształcenie literackie i kulturowe
Karta pracy poświęcona tworzeniu leporello z informacjami na temat lektur obowiązkowych.
Karta pracy do scenariusza nr 93. Na czym polega piękne życie?
Karta pracy poświęcona mapie myśli na temat bohaterów książki „Kamienie na szaniec”.
Poradnik nauczyciela. Zamieńmy słowo. Język polski. Klasa 8
Poradnik zawiera opis kilkunastu metod aktywizujących oraz scenariusze lekcji do podręcznika „Zamieńmy słowo” dla klasy 8.
Scenariusz nr 14. Tradycje znane i nieznane
Scenariusz lekcji poświęconej staropolskim obyczajom związanym ze świętem Kupały.