Scenariusz lekcji poświęcone analizie tekstu Olgi Tokarczuk.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz nr 6. Czy równowaga w różnorodności jest możliwa?
Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu Sarah Crossan.
Scenariusz nr 73. Rozwój a doskonałość
Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Cebula” Wisławy Szymborskiej.
Scenariusz nr 72. Wykorzystaj cały swój potencjał!
Scenariusz lekcji poświęconej analizie utworu „Dezyderata”.
Scenariusz nr 75. Rozwój. Podsumowanie rozdziału VII
Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu wiadomości po przerobieniu rozdziału VII podręcznika.
Scenariusz nr 79. Zamek, miłość, zbrodnia i przebaczenie
Scenariusz lekcji poświęconej Jackowi Soplicy.
Scenariusz nr 78.2. Zapraszamy do Soplicowa
Scenariusz lekcji poświęconej bohaterom „Pana Tadeusza”.
Scenariusz nr 78.1. Zapraszamy do Soplicowa
Scenariusz lekcji poświęconej opisowi dworku w „Panu Tadeuszu”.
Scenariusz nr 81. Kobiece sekrety w „Panu Tadeuszu”
Scenariusz lekcji poświęconej bohaterkom „Pana Tadeusza”.
Scenariusz nr 80. Co w Soplicowie sądzą na temat tradycji?
Scenariusz lekcji poświęconej zwyczajom ukazanym we fragmentach „Pana Tadeusza”.
Scenariusz nr 7. Czy umiem napisać ciekawe opowiadanie?
Scenariusz lekcji poświęconej tworzeniu opowiadań twórczych.
Scenariusz nr 84. Ile historii, ile fikcji? „Quo vadis” jako powieść historyczna
Scenariusz lekcji poświęconej cechom powieści historycznej.
Scenariusz nr 83. Epicki „Pan Tadeusz”
Scenariusz lekcji poświęconej formie gatunkowej „Pana Tadeusza”.
Scenariusz nr 82. Muzyczna lekcja historii
Scenariusz lekcji poświęconej koncertowi Jankiela.
Scenariusz nr 87. Siła miłości w powieści Henryka Sienkiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej miłości w „Quo vadis”.
Scenariusz nr 86. Przemiana wewnętrzna bohatera
Scenariusz lekcji poświęconej przemianie wewnętrznej Chilona Chilonidesa.
Scenariusz nr 85.2. Wierność wartościom w „Quo vadis”
Scenariusz lekcji poświęconej porównaniu wartości wyznawanych przez chrześcijan i pogan.
Scenariusz nr 85.1. Wierność wartościom w „Quo vadis”
Scenariusz lekcji poświęconej analizie wybranego konfliktu wartości z powieści „Quo vadis”.
Scenariusz nr 8. Nieuchwytna równowaga w miłości i śmierci
Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza Jana Lechonia.
Scenariusz nr 89. O czasach bohaterstwa i grozy
Scenariusz lekcji poświęconej książce „Kamienie na szaniec”.
Scenariusz nr 88. O roli artysty w życiu społecznym
Scenariusz lekcji poświęconej kreacji Nerona w „Quo vadis”.
Scenariusz nr 91. Czyny, które rozeszły się echem po kraju
Scenariusz lekcji poświęconej akcjom sabotażowym i dywersyjnym w książce „Kamienie na szaniec”.
Scenariusz nr 90.2. Do czego zobowiązuje szlachectwo?
Scenariusz lekcji poświęconej bohaterom książki „Kamienie na szaniec”.
Scenariusz nr 90.1. Do czego zobowiązuje szlachectwo?
Scenariusz lekcji poświęconej bohaterom książki „Kamienie na szaniec”.
Scenariusz nr 95. Sprawdź, co już umiesz – tworzenie wypowiedzi
Scenariusz lekcji poświęconej powtórzeniu wiadomości i umiejętności dotyczących tworzenia różnych form wypowiedzi.
Scenariusz nr 94. Sprawdź, co już umiesz – kształcenie literackie i kulturowe
Scenariusz lekcji poświęconej powtórzeniu wiadomości o literaturze i kulturze.
Scenariusz nr 93. Na czym polega piękne życie?
Scenariusz lekcji poświęconej bohaterom książki „Kamienie na szaniec”.
Scenariusz nr 92. Zwycięstwo czy porażka? O akcji pod Arsenałem
Scenariusz lekcji poświęconej akcji pod Arsenałem.
Scenariusz nr 9. Dbam o spójność tekstu
Scenariusz lekcji poświęconej wyznacznikom spójności wypowiedzi.
Scenariusz nr 96. Sprawdź, co już umiesz – kształcenie językowe
Scenariusz lekcji poświęconej powtórzeniu wiadomości z nauki o języku.