• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.

Załącznik do scenariusza nr 94. Sprawdź, co już umiesz – kształcenie literackie i kulturowe

Załącznik zawierający kartę zadań do lekcji z przesiadką, służącej powtórzeniu i sprawdzeniu wiadomości o literaturze i kulturze.

Leave a comment

Scenariusz nr 10. Ile treści kryje wyraz?

Scenariusz lekcji poświęconej pojęciom treści i zakresu znaczeniowego wyrazu.

Leave a comment

Scenariusz nr 15. Kiedy tradycje mogą zanikać?

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji fragmentu „Pieśni świętojańskiej o Sobótce”.

Leave a comment

Scenariusz nr 19. Tradycja wartości narodowych w twórczości Mariana Hemara

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza „Rozmowa z żołnierzem”.

Leave a comment

Scenariusz nr 18. O tradycji rycerskiej w kulturze

Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu o legendzie o królu Arturze oraz cechach średniowiecznego rycerza.

Leave a comment

Scenariusz nr 17. Rzecz o rzeczy

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza „Rzecz Czarnoleska” Juliana Tuwima.

Leave a comment

Scenariusz nr 16. Co łączy ortografię z tradycją?

Scenariusz lekcji poświęconej zasadom polskiej ortografii.

Leave a comment

Scenariusz nr 22. Co świadczy o szacunku do człowieka?

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentowi powieści Roksany Jędrzejewskiej-Wróbel, mówiącego o szacunku w szkole.

Leave a comment

Scenariusz nr 1. Pięknie napisać o pięknie

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza
„Wysokie drzewa” Jana Lechonia.

Leave a comment

Scenariusz nr 25. Praca nad wzajemnym szacunkiem

Scenariusz lekcji poświęconej analizie fragmentów „Pamiętników Adama i Ewy”.

Leave a comment

Scenariusz nr 24. Jak złożyć, by było poprawnie. Wypowiedzenia wielokrotnie złożone

Scenariusz lekcji poświęconej analizie, rozróżnianiu i definiowaniu wypowiedzeń wielokrotnie złożonych.

Leave a comment

Scenariusz nr 23. Co się dzieje, gdy zabraknie szacunku

Scenariusz lekcji poświęconej analizie fragmentu utworu Stanisława Lema w kontekście szacunku do drugiego człowieka.

Leave a comment

Scenariusz nr 27. Czy mieć styl to zawsze znaczy być modnym?

Scenariusz lekcji poświęconej pojęciu stylu językowego.

Leave a comment

Scenariusz nr 26. Leszek Kołakowski o szacunku do siebie

Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu Jacka Kołakowskiego w kontekście szacunku.

Leave a comment

Scenariusz nr 2. W trosce o równowagę wewnętrzną

Scenariusz lekcji poświęconej tekstowi o poglądach filozoficznych na człowieka.

Leave a comment

Scenariusz nr 32. Szacunek. Podsumowanie rozdziału III

Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu wiadomości po przerobieniu rozdziału III podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 34. Wypowiedzenia wielokrotnie złożone lubią interpunkcję

Scenariusz lekcji poświęconej interpunkcji zdań wielokrotnie złożonych.

Leave a comment

Scenariusz nr 37. O powstańczej codzienności

Scenariusz lekcji poświęconej analizie fragmentu „Pamiętnika z powstania warszawskiego”.

Leave a comment

Scenariusz nr 35. O tekstach literackich i nieliterackich

Scenariusz lekcji poświęconej różnicom między literaturą piękną a tekstami naukowymi i publicystycznymi.

Leave a comment

Scenariusz nr 43. Czy literat to też zawód?

Scenariusz lekcji poświęconej pracy literata ukazanej w wierszu Tadeusza Różewicza.

Leave a comment

Scenariusz nr 3. Jakie wartości pozwalają osiągnąć równowagę w życiu?

Scenariusz lekcji poświęconej fraszkom Jana Kochanowskiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 45. Być reporterem, a może – reportażystą?

Scenariusz lekcji poświęconej różnicy między pracą reportera a reportażysty.

2 komentarze

Scenariusz nr 44. Szkoła ponadpodstawowa a preferencje zawodowe

Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu dotyczącego preferencji zawodowych

Leave a comment

Scenariusz nr 49. Praca źródłem wiedzy o naturze człowieka

Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu Doroty Terakowskiej.

Leave a comment

Scenariusz nr 48. Czym są prace miłości?

Scenariusz lekcji poświęconej analizie fragmentu powieści kryminalnej Agathy Christie.

Leave a comment

Scenariusz nr 50. Reklamuję siebie – nauka tworzenia pism użytkowych

Scenariusz lekcji poświęconej nauce tworzenia pism użytkowych.

Leave a comment

Scenariusz nr 4. Bawiąc, skłaniać do refleksji

Scenariusz lekcji poświęconej fraszkom Jana Sztaudyngera.

Leave a comment

Scenariusz nr 58. Symbole w utworze Jarosława Marka Rymkiewicza

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza „Wiosna w Milanówku”.

Leave a comment

Scenariusz nr 57. Dlaczego tak trudno rozmawiać o śmierci?

Scenariusz lekcji poświęconej lekturze uzupełniającej „Oskar i pani Róża”.

Leave a comment

Scenariusz nr 51. Pomysł na siebie, czyli czy watro być youtuberem

Scenariusz lekcji poświęconej analizie wywiadu z Remigiuszem Maciaszkiem.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555