Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza „Szóstki z życia”.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz nr 59. Relacje z ojczyzną w utworze Jana Lechonia
Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza „Goplana” Jana Lechonia.
Scenariusz nr 68. I porażki wspierają rozwój człowieka
Scenariusz lekcji poświęconej lekturze uzupełniającej „Stary człowiek i morze”.
Scenariusz nr 67. Czytanie rozwija
Scenariusz lekcji poświęconej analizie wywiadu z Igą Świątek.
Scenariusz nr 69. Cechy dobrego stylu
Scenariusz lekcji poświęconej różnym stylom językowym oraz wyznacznikom dobrego stylu.
Scenariusz nr 74. Jak rozwijać umiejętności językowe?
Scenariusz lekcji poświęconej kulturze języka.
Scenariusz nr 71. Jaką siłę mają marzenia?
Scenariusz lekcji poświęconej tekstowi o Walcie Disneyu.
Scenariusz nr 77. „Litwo! Ojczyzno moja!” – co budzi zachwyt Adama Mickiewicza?
Scenariusz lekcji poświęconej analilzie i interpretacji inwokacji z „Pana Tadeusza”.
Scenariusz nr 76. Dlaczego Adam Mickiewicz napisał „Pana Tadeusza?
Scenariusz lekcji poświęconej genezie „Pana Tadeusza”.
Karta pracy 1. do scenariusza nr 5. Więcej? A może wystarczy?
Karta pracy poświęcona zdarzeniom ukazanym w utworze „Żona modna”.
Karta pracy 1. do scenariusza nr 58. Symbole w utworze Jarosława Marka Rymkiewicza
Karta pracy poświęcona notatce graficznej na temat wiersza „Wiosna w Milanówku”.
Karta pracy 1. do scenariusza nr 28. Rozpoznaję artykuł wśród innych form wypowiedzi
Karta pracy poświęcona analizie budowy artykułu.
Karta pracy 1. do scenariusza nr 6. Czy równowaga w różnorodności jest możliwa?
Karta pracy poświęcona analizie tekstu Sarah Crossan.
Karta pracy 1. do scenariusza nr 68. I porażki wspierają rozwój człowieka
Karta pracy metodą gwiazdy pytań z fragmentem książki „Stary człowiek i morze”.
Karta pracy 1. do scenariusza nr 64. Relacje. Podsumowanie rozdziału VI
Karta pracy poświęcona analizie kolażu podsumowującego rozdział VI.
Karta pracy 2. do scenariusza nr 58. Symbole w utworze Jarosława Marka Rymkiewicza
Karta pracy poświęcona analizie i interpretacji wiersza „Wiosna w Milanówku”.
Karta pracy 2. do scenariusza nr 28. Rozpoznaję artykuł wśród innych form wypowiedzi
Karta pracy ukazująca schemat ilustrujący typową budowę artykułu.
Karta pracy 1. do scenariusza nr 80. Co w Soplicowie sądzą na temat tradycji?
Karta pracy poświęcona tworzeniu mapy myśli dotyczącej zwyczajów szlacheckich.
Karta pracy 1. do scenariusza nr 77. „Litwo! Ojczyzno moja!” – co budzi zachwyt Adama Mickiewicza?
Karta pracy metodą gwiazdy pytań.
Karta pracy 2. do scenariusza nr 5. Więcej? A może wystarczy?
Karta pracy poświęcona szukaniu odpowiedzi na pytanie, dlaczego „Żona modna” jest satyrą.
Karta pracy 2. do scenariusza nr 68. I porażki wspierają rozwój człowieka
Karta pracy poświęcona analizie wyprawy bohatera książki „Stary człowiek i morze”.
Karta pracy 2. do scenariusza nr 64. Relacje. Podsumowanie rozdziału VI
Karta pracy metodą trimino
Karta pracy do scenariusza nr 26. Leszek Kołakowski o szacunku do siebie
Karta pracy metodą gwiazdy pytań z fragmentem tekstu Leszka Kołakowskiego.
Karta pracy 2. do scenariusza nr 80. Co w Soplicowie sądzą na temat tradycji?
Karta pracy poświęcona porównaniu dawnych oraz obecnych tradycji i obyczajów.
Karta pracy 2. do scenariusza nr 77. „Litwo! Ojczyzno moja!” – co budzi zachwyt Adama Mickiewicza?
Karta pracy poświęcona tworzeniu notatki dotyczącej iwokacji z „Pana Tadeusza”.
Karta pracy 2. do scenariusza nr 6. Czy równowaga w różnorodności jest możliwa?
Karta pracy poświęcona szukania odpowiedzii metodą 5 x dlaczego.
Karta pracy do scenariusza nr 16. Co łączy ortografię z tradycją?
Karta pracy poświęcona zasadom polskiej ortografii.
Karta pracy do scenariusza nr 13. O Kowalskim i Nowaku, czyli odmiana imion i nazwisk w języku polskim
Karta pracy poświęcona poprawnej odmianie imion i nazwisk.
Karta pracy do scenariusza nr 10. Ile treści kryje wyraz?
Karta pracy poświęcona różnicy między treścią a zakresem znaczeniowym wyrazów.
Karta pracy do scenariusza nr 25. Praca nad wzajemnym szacunkiem
Karta pracy poświęcona określeniu cech charakteryzujących bohaterów „Pamiętników Adama i Ewy”.