• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.

Karta pracy do scenariusza nr 87. Siła miłości w powieści Henryka Sienkiewicza

Karta pracy metodą logicznej gałązki w celu zanalizowania miłości Marka Winicjusza i Ligii.

Leave a comment

Karta pracy do scenariusza nr 92. Zwycięstwo czy porażka? O akcji pod Arsenałem

Karta pracy ze wskazówkami dotyczącymi projektu wycieczki śladami Rudego.

Leave a comment

Karta pracy do scenariusza nr 91. Czyny, które rozeszły się echem po kraju

Karta pracy metodą escape roomu.

Leave a comment

Karta pracy do scenariusza nr 90.2. Do czego zobowiązuje szlachectwo?

Karta pracy poświęcona porównaniu bohaterów książki „Kamienie na szaniec” ze współczesną młodzieżą.

1 Comment

Aktywizujące metody pracy na lekcjach języka polskiego. Klasa 8

Opis metod aktywizujących ucznia do wykorzystania na lekcjach języka polskiego w klasie 8 szkoły podstawowej.

Leave a comment

Karta pracy do scenariusza nr 94. Sprawdź, co już umiesz – kształcenie literackie i kulturowe

Karta pracy poświęcona tworzeniu leporello z informacjami na temat lektur obowiązkowych.

Leave a comment

Karta pracy do scenariusza nr 93. Na czym polega piękne życie?

Karta pracy poświęcona mapie myśli na temat bohaterów książki „Kamienie na szaniec”.

Leave a comment

Poradnik nauczyciela. Zamieńmy słowo. Język polski. Klasa 8

Poradnik zawiera opis kilkunastu metod aktywizujących oraz scenariusze lekcji do podręcznika „Zamieńmy słowo” dla klasy 8.

Leave a comment

Scenariusz nr 14. Tradycje znane i nieznane

Scenariusz lekcji poświęconej staropolskim obyczajom związanym ze świętem Kupały.

Leave a comment

Scenariusz nr 13. O Kowalskim i Nowaku, czyli odmiana imion i nazwisk w języku polskim

Scenariusz lekcji poświęconej zasadom odmiany imion i nazwisk.

Leave a comment

Scenariusz nr 12. Ogórki i grzyby – do czego potrzebna nam tradycja?

Scenariusz lekcji poświęconej polskim tradycjom i obyczajom.

Leave a comment

Scenariusz nr 11. Równowaga. Podsumowanie rozdziału I

Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu wiadomości po przerobieniu rozdziału I podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 21. Tradycja. Podsumowanie rozdziału II

Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu wiadomości po przerobieniu rozdziału II podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 20. Sprawdzam, czy potrafię napisać rozprawkę.

Scenariusz lekcji poświęconej budowie rozprawki i zasadom tworzenia tej formy wypowiedzi.

Leave a comment

Scenariusz nr 28. Rozpoznaję artykuł wśród innych form wypowiedzi

Scenariusz lekcji poświęconej analizie wzorcowego artykułu i określaniu cech typowych dla takich tekstów.

Leave a comment

Scenariusz nr 30. Jaką pracę powinien wykonać człowiek słaby?

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza „To jasne” Czesława Miłosza.

Leave a comment

Scenariusz nr 29. Nie dyskryminujmy – szanujmy!

Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu Janiny Bąk.

Leave a comment

Scenariusz nr 33. Dlaczego warto być wiernym, gdy dąży się do celu?

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentowi powieści J.R.R. Tolkiena.

Leave a comment

Scenariusz nr 31. Piszemy podanie

Scenariusz lekcji poświęconej cechom gatunkowym podania.

Leave a comment

Scenariusz nr 36. O młodych ludziach w tragicznym czasie wojny

Scenariusz lekcji poświęconej pokoleniu Kolumbów i twórczości Krzysztofa Kamila Baczyńskiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 39. Wierność przekonaniom

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza „Bez wyjaśnień” Michała Matejczuka.

Leave a comment

Scenariusz nr 38. Popularnonaukowe ujęcie wierności

Scenariusz lekcji poświęconej cechom stylu popularnonaukowego i specyfice tekstów napisanych tym stylem.

Leave a comment

Scenariusz nr 41. Sztuka stawiania granic

Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu o asertywności.

Leave a comment

Scenariusz nr 40. Wierność w tłumaczeniu i przekładzie

Scenariusz lekcji poświęconej różnicy między tłumaczeniem a przekładem.

Leave a comment

Scenariusz nr 42. Wierność. Podsumowanie rozdziału IV

Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu wiadomości po przerobieniu rozdziału IV podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 47. Powiedz coś, a powiem Ci, kim jesteś

Scenariusz lekcji poświęconej środowiskowym odmianom polszczyzny.

Leave a comment

Scenariusz nr 46. Region ma znaczenie, czyli o odmianach polszczyzny

Scenariusz lekcji poświęconej regionalnym odmianom polszczyzny.

Leave a comment

Scenariusz nr 53. Praca. Podsumowanie rozdziału V

Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu wiadomości po przerobieniu rozdziału V podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 52. Zawód: felietonista

Scenariusz lekcji poświęconej analizie feietonu o prokrastynacji.

Leave a comment

Scenariusz nr 54. W poszukiwaniu bliskości

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza Haliny Poświatowskiej.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555