• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.

Scenariusz nr 53. Praca. Podsumowanie rozdziału V

Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu wiadomości po przerobieniu rozdziału V podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 52. Zawód: felietonista

Scenariusz lekcji poświęconej analizie feietonu o prokrastynacji.

Leave a comment

Scenariusz nr 55. Dlaczego relacje z ludźmi są ważne?

Scenariusz lekcji poświęconej budowaniu relacji i tworzeniu więzi międzyludzkich.

Leave a comment

Scenariusz nr 54. W poszukiwaniu bliskości

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza Haliny Poświatowskiej.

Leave a comment

Scenariusz nr 56. Komunikacja w relacjach

Scenariusz lekcji poświęconej komunikacji językowej.

Leave a comment

Scenariusz nr 5. Więcej? A może wystarczy?

Scenariusz lekcji poświęconej „Żonie modnej”.

Leave a comment

Scenariusz nr 61. Gorzka droga do szacunku

Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu Barbary Kosmowskiej.

Leave a comment

Scenariusz nr 60. Kulturalna wymiana poglądów kluczem do dobrych relacji

Scenariusz lekcji poświęconej zasadom dobrej dyskusji.

Leave a comment

Scenariusz nr 65. Wzrost i rozwój jako podstawa życia

Scenariusz lekcji wprowadzającej do rozdziału VII podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 64. Relacje. Podsumowanie rozdziału VI

Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu wiadomości po przerobieniu rozdziału VI podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 63. Człowiek wśród ludzi

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji wiersza „Tak samo” Ewy Lipskiej.

Leave a comment

Scenariusz nr 62. Sposób na szczęście

Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu na temat szczęścia.

Leave a comment

Scenariusz nr 70. Czy da się przewidzieć przyszłość człowieka?

Scenariusz lekcji poświęcone analizie tekstu Olgi Tokarczuk.

Leave a comment

Scenariusz nr 6. Czy równowaga w różnorodności jest możliwa?

Scenariusz lekcji poświęconej analizie tekstu Sarah Crossan.

Leave a comment

Scenariusz nr 73. Rozwój a doskonałość

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Cebula” Wisławy Szymborskiej.

Leave a comment

Scenariusz nr 72. Wykorzystaj cały swój potencjał!

Scenariusz lekcji poświęconej analizie utworu „Dezyderata”.

Leave a comment

Scenariusz nr 75. Rozwój. Podsumowanie rozdziału VII

Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu wiadomości po przerobieniu rozdziału VII podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 79. Zamek, miłość, zbrodnia i przebaczenie

Scenariusz lekcji poświęconej Jackowi Soplicy.

Leave a comment

Scenariusz nr 78.2. Zapraszamy do Soplicowa

Scenariusz lekcji poświęconej bohaterom „Pana Tadeusza”.

Leave a comment

Scenariusz nr 78.1. Zapraszamy do Soplicowa

Scenariusz lekcji poświęconej opisowi dworku w „Panu Tadeuszu”.

Leave a comment

Scenariusz nr 80. Co w Soplicowie sądzą na temat tradycji?

Scenariusz lekcji poświęconej zwyczajom ukazanym we fragmentach „Pana Tadeusza”.

Leave a comment

Scenariusz nr 7. Czy umiem napisać ciekawe opowiadanie?

Scenariusz lekcji poświęconej tworzeniu opowiadań twórczych.

Leave a comment

Scenariusz nr 81. Kobiece sekrety w „Panu Tadeuszu”

Scenariusz lekcji poświęconej bohaterkom „Pana Tadeusza”.

Leave a comment

Scenariusz nr 84. Ile historii, ile fikcji? „Quo vadis” jako powieść historyczna

Scenariusz lekcji poświęconej cechom powieści historycznej.

Leave a comment

Scenariusz nr 83. Epicki „Pan Tadeusz”

Scenariusz lekcji poświęconej formie gatunkowej „Pana Tadeusza”.

Leave a comment

Scenariusz nr 82. Muzyczna lekcja historii

Scenariusz lekcji poświęconej koncertowi Jankiela.

Leave a comment

Scenariusz nr 87. Siła miłości w powieści Henryka Sienkiewicza

Scenariusz lekcji poświęconej miłości w „Quo vadis”.

Leave a comment

Scenariusz nr 86. Przemiana wewnętrzna bohatera

Scenariusz lekcji poświęconej przemianie wewnętrznej Chilona Chilonidesa.

Leave a comment

Scenariusz nr 85.2. Wierność wartościom w „Quo vadis”

Scenariusz lekcji poświęconej porównaniu wartości wyznawanych przez chrześcijan i pogan.

Leave a comment

Scenariusz nr 85.1. Wierność wartościom w „Quo vadis”

Scenariusz lekcji poświęconej analizie wybranego konfliktu wartości z powieści „Quo vadis”.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555