Scenariusz lekcji poświęconej wprowadzeniu do epoki pozytywizmu.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz lekcji 47. Czytanie powieści według Olgi Tokarczuk
Scenariusz lekcji poświęconej czytaniu powieści według Olgi Tokarczuk.
Scenariusz lekcji 45. Powieść jako „zwierciadło przechadzające się po gościńcu”, czyli o realizmie słów kilka
Scenariusz lekcji poświęconej kategorii realizmu oraz cechom powieści realistycznej.
Scenariusz lekcji 43. Fenomen felietonów Bolesława Prusa w prasie pozytywistycznej – „Kroniki Tygodniowe”
Scenariusz lekcji poświęconej felietonom Bolesława Prusa w prasie pozytywistycznej.
Scenariusz lekcji 3. Poeta i poezja według Krasińskiego
Scenariusz lekcji poświęconej koncepcji poezji i poety w „Nie-Boskiej komedii” Zygmunta Krasińskiego.
Scenariusz lekcji 59. Jak napisać nowelę, by zaciekawiła odbiorców
Scenariusz lekcji poświęconej zagadnieniu: jak napisać nowelę, by zaciekawiła odbiorców.
Scenariusz lekcji 58. „Z legend dawnego Egiptu” jako przykład uniwersalizmu noweli Prusa
Scenariusz lekcji poświęconej noweli „Z legend dawnego Egiptu” Bolesława Prusa (utwór jako przykład uniwersalizmu).
Scenariusz lekcji 54. Dlaczego „Lalki” nie doceniono od razu, czyli o nowy kształt powieści
Scenariusz lekcji poświęconej „Lalce” Bolesława Prusa (nowy kształt powieści)
Scenariusz lekcji 50. Romantyk czy pozytywista – jak dobrze znasz Wokulskiego?
Scenariusz lekcji poświęconej głównemu bohaterowi „Lalki” Bolesława Prusa (Wokulski romantyk czy pozytywista?)
Scenariusz lekcji 49. Czy Izabela Łęcka i Stanisław Wokulski mogli stworzyć udany związek?
Scenariusz lekcji poświęconej relacji Stanisława Wokulskiego i Izabeli Łęckiej.
Scenariusz lekcji 5. Literacki obraz rewolucji w dramacie Zygmunta Krasińskiego „Nie-Boska komedia”
Scenariusz lekcji poświęconej literackiemu obrazowi rewolucji w dramacie „Nie-Boska komedia” Zygmunta Krasińskiego.
Scenariusz lekcji 66. Andrzej Kmicic a Jacek Soplica – co ich różni, a co ich łączy?
Scenariusz lekcji poświęconej podobieństwom między Kmicicem a Jackiem Soplicą.
Scenariusz lekcji 65. Oleńka i Kmicic – miłość z przeszkodami
Scenariusz lekcji poświęconej miłości Oleńki i Kmicica w „Potopie” Henryka Sienkiewicza.
Scenariusz lekcji 60. Henryk Sienkiewicz patrzy na Amerykę – co widzi?
Scenariusz lekcji poświęconej reportażom Henryka Sienkiewicza „Listy z podróży do Ameryki”.
Scenariusz lekcji 70. Czy książki mogą być niebezpieczne? O życiu i pragnieniach Emmy Bovary
Scenariusz lekcji poświęconej życiu i pragnieniom Emmy Bovary z powieści Gustave’a Flauberta.
Scenariusz lekcji 71. Nowoczesny portret kobiety w powieści Gustave’a Flauberta
Scenariusz lekcji poświęconej nowoczesnemu portretowi kobiety w „Pani Bovary” Gustave’a Flauberta.
Lista lektur. Szkoła na TAK! Klasy 1-3
Dokument zawiera listę lektur proponowanych do omówienia w klasie 1, 2 i 3 w cyklu „Szkoła na TAK!”.
Technik żywienia i usług gastronomicznych. Karta pracy do symulacji biznesowej. Runda X
Karta pracy do X rundy symulacji biznesowej Restauracja z zadaniami nawiązującymi do gry. Karta pracy dla technika żywienia i usług gastronomicznych.
Technik żywienia i usług gastronomicznych. Karta pracy do symulacji biznesowej. Runda VIII
Karta pracy do VIII rundy symulacji biznesowej Restauracja z zadaniami nawiązującymi do gry. Karta pracy dla technika żywienia i usług gastronomicznych.
Technik żywienia i usług gastronomicznych. Karta pracy do symulacji biznesowej. Runda I
Karta pracy do I rundy symulacji biznesowej Restauracja z zadaniami nawiązującymi do gry. Karta pracy dla technika żywienia i usług gastronomicznych.
Technik organizacji turystyki. Karta pracy do symulacji biznesowej. Runda IX
Karta pracy do IX rundy symulacji biznesowej Biuro turystyczne z zadaniami nawiązującymi do gry. Karta pracy dla technika organizacji turystyki.
Technik żywienia i usług gastronomicznych. Karta pracy do symulacji biznesowej. Runda XII
Karta pracy do XII rundy symulacji biznesowej Restauracja z zadaniami nawiązującymi do gry. Karta pracy dla technika żywienia i usług gastronomicznych.
Technik żywienia i usług gastronomicznych. Karta pracy do symulacji biznesowej. Runda XI
Karta pracy do XI rundy symulacji biznesowej Restauracja z zadaniami nawiązującymi do gry. Karta pracy dla technika żywienia i usług gastronomicznych.
Technik organizacji turystyki. Karta pracy do symulacji biznesowej. Runda XI
Karta pracy do XI rundy symulacji biznesowej Biuro turystyczne z zadaniami nawiązującymi do gry. Karta pracy dla technika organizacji turystyki.
Technik organizacji turystyki. Karta pracy do symulacji biznesowej. Runda X
Karta pracy do X rundy symulacji biznesowej Biuro turystyczne z zadaniami nawiązującymi do gry. Karta pracy dla technika organizacji turystyki.
Technik organizacji turystyki. Karta pracy do symulacji biznesowej. Runda VIII
Karta pracy do VIII rundy symulacji biznesowej Biuro turystyczne z zadaniami nawiązującymi do gry. Karta pracy dla technika organizacji turystyki.
Technik organizacji turystyki. Karta pracy do symulacji biznesowej. Runda XII
Karta pracy do XII rundy symulacji biznesowej Biuro turystyczne z zadaniami nawiązującymi do gry. Karta pracy dla technika organizacji turystyki.
Karta pracy. Do symulacji biznesowej. Runda XI. Biznes i zarządzanie.
Karta pracy do symulacji biznesowej Biuro turystyczne. Runda XI.
Karta pracy. Do symulacji biznesowej. Runda X. Biznes i zarządzanie.
Karta pracy do symulacji biznesowej Biuro turystyczne. Runda X.
Karta pracy. Do symulacji biznesowej. Runda VIII. Biznes i zarządzanie.
Karta pracy do symulacji biznesowej Biuro turystyczne. Runda VIII.