Scenariusz lekcji I.3 Jak prowadzić doświadczenia? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę?
Scenariusz lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji I.1 Czego się dowiem na lekcjach przyrody?
Scenariusz lekcji I.1 Czego się dowiem na lekcjach przyrody? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy?
Scenariusz lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji II.3 Jak wygląda życie w wodzie?
Scenariusz lekcji II.3 Jak wygląda życie w wodzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.2 Jak odżywiają się organizmy?
Scenariusz lekcji II.2 Jak odżywiają się organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.9 Jak organizmy przystosowały się do życia w rożnych środowiskach?
Scenariusz lekcji II.9 Jak organizmy przystosowały się do życia w rożnych środowiskach? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji II.8 Jakie organizmy mieszkają blisko człowieka?
Scenariusz lekcji II.8 Jakie organizmy mieszkają blisko człowieka? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji II.7 Czym się różni łąka od pola uprawnego?
Scenariusz lekcji II.7 Czym się różni łąka od pola uprawnego? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1, 2 i 3.
Scenariusz lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie?
Scenariusz lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji III.4 Jakie zjawiska pogodowe są groźne?
Scenariusz lekcji III.4 Jakie zjawiska pogodowe są groźne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji III.3 Czym są opady i osady atmosferyczne?
Scenariusz lekcji III.3 Czym są opady i osady atmosferyczne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji III.1 Co to jest pogoda?
Scenariusz lekcji III.1 Co to jest pogoda? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego oddychamy?
Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego oddychamy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji IV.11 Jak udzielić pierwszej pomocy?
Scenariusz lekcji IV.11 Jak udzielić pierwszej pomocy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało?
Scenariusz lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji III.6 Jak zmienia się pogoda w różnych porach roku?
Scenariusz lekcji III.6 Jak zmienia się pogoda w różnych porach roku? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu IV.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu IV. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji IV.9 Jak dbać o zdrowie?
Scenariusz lekcji IV.9 Jak dbać o zdrowie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji IV.5 W jaki sposób się poruszam?
Scenariusz lekcji IV.5 W jaki sposób się poruszam? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1, 2 i 3.
Scenariusz lekcji V.1 Czy wszystkie krajobrazy są takie same?
Scenariusz lekcji V.1 Czy wszystkie krajobrazy są takie same? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.7 Jak chronić przyrodę?
Scenariusz lekcji V.7 Jak chronić przyrodę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.5 Jak woda zmienia krajobraz?
Scenariusz lekcji V.5 Jak woda zmienia krajobraz? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.2 Czy to minerał czy skała?
Scenariusz lekcji V.2 Czy to minerał czy skała? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji VI.4 Czy mapę można czytać?
Scenariusz lekcji VI.4 Czy mapę można czytać? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.2 Jak narysować plan?
Scenariusz lekcji VI.2 Jak narysować plan? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.1 Jak wykonać szkic?
Scenariusz lekcji VI.1 Jak wykonać szkic? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu V.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu V. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji VII.2 Jak wykorzystać swoją wiedzę w terenie?
Scenariusz lekcji VII.2 Jak wykorzystać swoją wiedzę w terenie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.