Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu VI. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz lekcji VI.5 Jak wykorzystać mapy do planowania wycieczki?
Scenariusz lekcji VI.5 Jak wykorzystać mapy do planowania wycieczki? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji I.6 Jak wyznaczyć północ za pomocą przyrządów?
Scenariusz lekcji I.6 Jak wyznaczyć północ za pomocą przyrządów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1, 2 i 3.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu VII.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu VII. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji VII.3 Co ciekawego można zobaczyć w okolicy szkoły?
Scenariusz lekcji VII.3 Co ciekawego można zobaczyć w okolicy szkoły? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu III.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu III. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji III.5 Co ma wspólnego pogoda ze Słońcem?
Scenariusz lekcji III.5 Co ma wspólnego pogoda ze Słońcem? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji III.2 Jak bada się pogodę?
Scenariusz lekcji III.2 Jak bada się pogodę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji II.4 Jak wygląda życie na lądzie?
Scenariusz lekcji II.4 Jak wygląda życie na lądzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.3 Czym różni się plan od mapy
Scenariusz lekcji VI.3 Czym różni się plan od mapy Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji V.3 Czy każde wzniesienie to góra?
Scenariusz lekcji V.3 Czy każde wzniesienie to góra? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu II.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu II. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji II.6 Dlaczego lasy są nam potrzebne?
Scenariusz lekcji II.6 Dlaczego lasy są nam potrzebne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji I.4 Z czego składa się otaczający nas świat?
Scenariusz lekcji I.4 Z czego składa się otaczający nas świat? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji VII.1 Jak zachować bezpieczeństwo na wycieczce?
Scenariusz lekcji VII.1 Jak zachować bezpieczeństwo na wycieczce? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.6 Dlaczego moje ciało się zmienia?
Scenariusz lekcji IV.6 Dlaczego moje ciało się zmienia? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.4 Do czego jest mi potrzebna krew?
Scenariusz lekcji IV.4 Do czego jest mi potrzebna krew? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.10 Dlaczego nałogi są niebezpieczne?
Scenariusz lekcji IV.10 Dlaczego nałogi są niebezpieczne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji V.6 Jak człowiek zmienia krajobraz?
Scenariusz lekcji V.6 Jak człowiek zmienia krajobraz? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.4 Czym różnią się formy wypukłe od wklęsłych?
Scenariusz lekcji V.4 Czym różnią się formy wypukłe od wklęsłych? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.8 Jak moje ciało broni się przed chorobami?
Scenariusz lekcji IV.8 Jak moje ciało broni się przed chorobami? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji IV.7 W jaki sposób mój organizm odbiera informacje?
Scenariusz lekcji IV.7 W jaki sposób mój organizm odbiera informacje? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Karta pracy nr 1 do lekcji I.4 Z czego składa się otaczający nas świat?
Karta pracy zawiera zadania, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.4 Z czego składa się otaczający nas świat?
Karta pracy nr 1 do lekcji I.3 Jak prowadzić doświadczenia?
Karta pracy zawiera zadania, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.3 Jak prowadzić doświadczenia?
Karta pracy nr 1 do lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę?
Karta pracy zawiera zadania, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę?
Karta pracy nr 1 do lekcji II.7 Czym się różni łąka od pola uprawnego?
Karta pracy zawiera zadania, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.7 Czym się różni łąka od pola uprawnego?
Karta pracy nr 1 do lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy?
Karta pracy zawiera zadania, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy?
Karta pracy nr 1 do lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I.
Karta pracy zawiera zadania, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I.
Karta pracy nr 1 do lekcji I.6 Jak wyznaczyć północ za pomocą przyrządów?
Karta pracy zawiera zadania, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.6 Jak wyznaczyć północ za pomocą przyrządów?
Karta pracy nr 1 do lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie?
Karta pracy zawiera zadania, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie?