Scenariusz lekcji poświęconej sprawiedliwości ukazanej w w II części „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz nr 84. Pomiędzy światami
Scenariusz lekcji poświęconej światowi przedstawionemu w II części „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz nr 83. Balladyno, jaka naprawdę jesteś?
Scenariusz lekcji poświęconej tytułowej bohaterce „Balladyny” Juliusza Słowackiego.
Scenariusz nr 91. Bohaterowie „Syzyfowych prac” i ich czasy
Scenariusz lekcji wprowadzającej uczniów do omawiania „Syzyfowych prac” Stefana Żeromskiego.
Scenariusz nr 90. Czy charakter człowieka może się zmienić?
Scenariusz lekcji poświęconej przemianie bohatera „Opowieści wigilijnej” Charlesa Dickensa.
Scenariusz nr 89. Opowieść o świątecznym czasie
Scenariusz lekcji poświęconej „Opowieści wigilijnej” Charlesa Dickensa.
Scenariusz nr 88. Los emigranta – trudny czy zwykły?
Scenariusz lekcji poświęconej losowi Skawińskiego z „Latarnika” Henryka Sienkiewicza.
Scenariusz nr 95. Dlaczego „Zemsta”?
Scenariusz lekcji poświęconej genezie „Zemsty” Aleksandra Fredry i elementom świata przedstawionego w tym dramacie.
Scenariusz nr 94. Rola szkoły w życiu dzieci i młodzieży
Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi szkoły w „Syzyfowych prac” Stefana Żeromskiego.
Scenariusz nr 93. „Syzyfowe prace” – zapis procesu rusyfikacji czy lekcja patriotyzmu?
Scenariusz lekcji poświęconej przejawom rusyfikacji i postawom Polaków w „Syzyfowych pracach” Stefana Żeromskiego.
Scenariusz nr 92. Powieść o dorastaniu
Scenariusz lekcji poświęconej dorastaniu bohaterów „Syzyfowych prac” Stefana Żeromskiego.
Scenariusz nr 97. Komiczna walka o mur niezgody
Scenariusz lekcji poświęconej cechom komedii i typom komizmu w „Zemście” Aleksandra Fredry.
Scenariusz nr 96. Jaki obraz szlachty tworzą bohaterowie „Zemsty” Aleksandra Fredry?
Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi szlachty w „Zemście” Aleksandra Fredry.
Scenariusz nr 98. W świecie Małego Księcia
Scenariusz lekcji poświęconej elementom świata przedstawionego w „Małym Księciu”.
Scenariusz nr 99. Wędrując z Małym Księciem
Scenariusz lekcji poświęconej wędrówce Małego Księcia po planetach.
Scenariusz nr 100. Kurs latania dla każdego!
Aktywizujące metody pracy na lekcjach języka polskiego
Opis metod aktywizujących ucznia do wykorzystania na lekcjach języka polskiego w klasie 4 szkoły podstawowej.
Scenariusz nr 103. Jak wyprawa do Kopenhagi zmieniła bohaterów książki?
Scenariusz nr 102. Kiedy nagle znikają rodzice…
Scenariusz nr 101. Magiczne moce czerwonego krzesła
Scenariusz nr 10. Dawno temu w Kruszwicy…
Новый Как раз 2. Klucz odpowiedzi do podręcznika
Scenariusz lekcji 3. Temat lekcji: Моя семья
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 2. Temat lekcji: В классе
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 1. Temat lekcji: Личные данные
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 7. Temat lekcji: Профессии
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 6. Temat lekcji: Мебель
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 5. Temat lekcji: Моя комната
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 4. Temat lekcji: Мой район
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 11. Temat lekcji: Альпинизм
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.