Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Archives
Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.
Scenariusz lekcji 9. Temat lekcji: Бизнес и мечты
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 8. Temat lekcji: Деньги
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 15. Temat lekcji: Объявления
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 14. Temat lekcji: Аренда
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 13. Temat lekcji: Интернет-магазин
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 12. Temat lekcji: Здоровье
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 19. Temat lekcji: Экскурсия
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 18. Temat lekcji: Экология
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 17. Temat lekcji: Парки
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 16. Temat lekcji: Животные
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 21. Temat lekcji: Сувениры
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 20. Temat lekcji: Еда
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Wskazówki metodyczne do działu „Reakcje jonowe w roztworach”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Właściwości niemetali i ich związków”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Reakcje utleniania–redukcji”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Budowa związków organicznych. Węglowodory”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Właściwości metali i ich związków”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Karta pracy do podsumowania działu „Budowa związków organicznych. Węglowodory”
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości.
Karta pracy do podsumowania działu „Właściwości metali i ich związków”
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości.
Karta pracy do podsumowania działu „Reakcje jonowe w roztworach”
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości.
Wskazówki metodyczne do działu „Pochodne węglowodorów”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Karta pracy do rozdziału 4. pH roztworu
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości.
Karta pracy do podsumowania działu „Właściwości niemetali i ich związków”
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości.
Karta pracy do podsumowania działu „Reakcje utleniania–redukcji”
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości.
Karta pracy do rozdziału 10. Reakcje utleniania–redukcji
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości.
Karta pracy do rozdziału 7. Reakcje soli w roztworach wodnych
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości.
Karta pracy do rozdziału 9. Stopień utlenienia pierwiastka
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości.
Karta pracy do podsumowania działu „Pochodne węglowodorów”
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości.
Karta pracy do rozdziału 19. Glin
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości.