Matematyka w punkt. Podręcznik nauczyciela. Klasa 7

Podręcznik nauczyciela zawiera:
— wskazówki metodyczne do poszczególnych tematów;
— komentarze do przykładów, ćwiczeń i zadań;
— propozycje dodatkowych materiałów dydaktycznych;
— odpowiedzi do wszystkich zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń;
— karty pracy.

Poradnik nauczyciela. Szkoła na TAK! Klasa 1. Część 4

W części czwartej poradnika znajdują się:
– scenariusze zajęć realizujące zagadnienia z zakresu edukacji: polonistycznej, matematycznej, społecznej, przyrodniczej, muzycznej, plastycznej i technicznej,
– materiały do kserowania w postaci gotowych materiałów do wykorzystania podczas zabaw dydaktycznych proponowanych w scenariuszach, a także tygodniki, czyli dodatkowe karty z ćwiczeniami i zadaniami powtórkowymi oraz utrwalającymi materiał po każdym tygodniu nauki.

W skład scenariusza zajęć wchodzą następujące elementy:
– propozycja zapisu do dziennika z odniesieniami do podstawy programowej,
– NACOBEZU – cele lekcji wyrażone w języku ucznia,
– odniesienia do stron w materiałach uczniowskich,
– propozycja pomocy i materiałów do wykorzystania na zajęciach,
– wskazówki do pracy z materiałami dla ucznia,
– bank pomysłów.

Poradnik nauczyciela. Szkoła na TAK! Klasa 1. Część 1

W części pierwszej poradnika znajdują się:
– wstęp zawierający ogólne założenia cyklu,
– ogólny rozkład materiału uwzględniający materiał realizowany w klasach 1–3 oraz osiągnięcia ucznia w zakresie edukacji polonistycznej, matematycznej, społecznej, przyrodniczej, plastycznej, technicznej i muzycznej,
– lista przedmiotów i produktów potrzebnych na lekcje w klasie pierwszej, ułatwiająca przygotowanie potrzebnych materiałów na zajęcia z odpowiednim wyprzedzeniem,
– artykuły dla rodziców i nauczycieli poświęcone takim zagadnieniom, jak: praktyczne rady dla rodzica i nauczyciela pierwszoklasisty, sposób na czytanie, opis metody nauki pisania, praca z dzieckiem leworęcznym, rozróżnienie pojęć „cyfra” i „liczba”, nauczanie myślenia krytycznego oraz wskazówki, jak rozmawiać z „trudnym” rodzicem
– propozycje ćwiczeń i zabaw aktywizujących, relaksacyjnych oraz przygotowujących do pisania z wykorzystaniem metody integracji sensorycznej,
– scenariusze zajęć realizujące zagadnienia z zakresu edukacji: polonistycznej, matematycznej, społecznej, przyrodniczej, muzycznej, plastycznej i technicznej,
– materiały do kserowania w postaci gotowych materiałów do wykorzystania podczas zabaw dydaktycznych proponowanych w scenariuszach, a także tygodniki, czyli dodatkowe karty z ćwiczeniami i zadaniami powtórkowymi oraz utrwalającymi materiał po każdym tygodniu nauki.

W skład scenariusza zajęć wchodzą następujące elementy:
– propozycja zapisu do dziennika z odniesieniami do podstawy programowej,
– NACOBEZU – cele lekcji wyrażone w języku ucznia,
– odniesienia do stron w materiałach uczniowskich,
– propozycja pomocy i materiałów do wykorzystania na zajęciach,
– wskazówki do pracy z materiałami dla ucznia,
– bank pomysłów.

Poradnik nauczyciela. Szkoła na TAK! Klasa 1. Część 3

W części trzeciej poradnika znajdują się:
– scenariusze zajęć realizujące zagadnienia z zakresu edukacji: polonistycznej, matematycznej, społecznej, przyrodniczej, muzycznej, plastycznej i technicznej,
– materiały do kserowania w postaci gotowych materiałów do wykorzystania podczas zabaw dydaktycznych proponowanych w scenariuszach, a także tygodniki, czyli dodatkowe karty z ćwiczeniami i zadaniami powtórkowymi oraz utrwalającymi materiał po każdym tygodniu nauki.

W skład scenariusza zajęć wchodzą następujące elementy:
– propozycja zapisu do dziennika z odniesieniami do podstawy programowej,
– NACOBEZU – cele lekcji wyrażone w języku ucznia,
– odniesienia do stron w materiałach uczniowskich,
– propozycja pomocy i materiałów do wykorzystania na zajęciach,
– wskazówki do pracy z materiałami dla ucznia,
– bank pomysłów.

Poradnik nauczyciela. Szkoła na TAK! Klasa 1. Część 2

W części drugiej poradnika znajdują się:
– scenariusze zajęć realizujące zagadnienia z zakresu edukacji: polonistycznej, matematycznej, społecznej, przyrodniczej, muzycznej, plastycznej i technicznej,
– materiały do kserowania w postaci gotowych materiałów do wykorzystania podczas zabaw dydaktycznych proponowanych w scenariuszach, a także tygodniki, czyli dodatkowe karty z ćwiczeniami i zadaniami powtórkowymi oraz utrwalającymi materiał po każdym tygodniu nauki.

W skład scenariusza zajęć wchodzą następujące elementy:
– propozycja zapisu do dziennika z odniesieniami do podstawy programowej,
– NACOBEZU – cele lekcji wyrażone w języku ucznia,
– odniesienia do stron w materiałach uczniowskich,
– propozycja pomocy i materiałów do wykorzystania na zajęciach,
– wskazówki do pracy z materiałami dla ucznia,
– bank pomysłów.