• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.

Karta pracy do scenariusza nr 99. Wędrując z Małym Księciem

Karta pracy poświęcona wędrówce Małego Księcia.

Leave a comment

Scenariusz nr 53. O pozytywnym buncie

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Człowiek człowiekowi” Edwarda Stachury.

Leave a comment

Scenariusz nr 52. Jaką moc mają słowa?

Scenariusz lekcji poświęconej cechom i funkcjom reklamy oraz przejawom manipulacji językowej w tekstach reklamowych.

Leave a comment

Scenariusz nr 54. Dlaczego przyroda się buntuje?

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentowi „Władcy Pierścieni”.

Leave a comment

Scenariusz nr 59. Język też się starzeje

Scenariusz lekcji poświęconej archaizmom.

Leave a comment

Scenariusz nr 58. Trudno żyć bez nadziei

Scenariusz lekcji poświęconej pieśniom Jana Kochanowskiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 57. Czy nadzieja może zdziałać cuda?

Scenariusz lekcji poświęconej piosence „Moja i twoja nadzieja”.

Leave a comment

Scenariusz nr 56. Bunt. Podsumowanie rozdziału V

Scenariusz lekcji podsumowującej V ozdział podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 55. Krytycznie, czyli jak?

Scenariusz lekcji poświęconej cechom gatunkowym recenzji.

Leave a comment

Scenariusz nr 63. Rozmawiać z kimś o nim samym – sztuka wywiadu

Scenariusz lekcji poświęconej zasadom przygotowywania wywiadu i cechom tej formy wypowiedzi.

Leave a comment

Scenariusz nr 62. Manifest mających nadzieję

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Nadzieja” Jerzego Lieberta

Leave a comment

Scenariusz nr 61. Jakim dzieckiem była Urszula Kochanowska?

Scenariusz lekcji poświęconej wizerunkowi Urszuli w „Trenach” Jana Kochanowskiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 60. Co czuje ojciec, gdy umiera córka?

Scenariusz lekcji poświęconej genezie i cechom gatunkowym „Trenów” Jana Kochanowskiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 67. Język polski jako obcy?

Scenariusz lekcji poświęconej zapożyczeniom.

Leave a comment

Scenariusz nr 66. Tego listu nigdy nie przeczytała…

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom „Ziela na kraterze” Melchiora Wańkowicza (list pisarza do córki, znaczenie tytułu dzieła).

Leave a comment

Scenariusz nr 65. Rodzina, ach, rodzina!

Scenariusz lekcji poświęconej relacjom rodzinnym ukazanym we fragmentach „Ziela na kraterze” Melchiora Wańkowicza

Leave a comment

Scenariusz nr 64. Kolokwialnie, czyli jak?

Scenariusz lekcji poświęconej kolokwializmom.

Leave a comment

Scenariusz nr 69. Wrażliwość – dar czy przekleństwo?

Scenariusz lekcji poświęconej pojęciu wrażliwości.

Leave a comment

Scenariusz nr 68. Nadzieja. Podsumowanie rozdziału VI

Scenariusz lekcji podsumowującej VI rozdział podręcznika.

Leave a comment

Scenariusz nr 71. Język polski lubi się rozwijać

Scenariusz lekcji poświęconej zróżnicowaniu słownictwa i sposobom jego wzbogacania.

Leave a comment

Scenariusz nr 70. Czy bycie wrażliwym oznacza bycie innym?

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentowi tekstu „Tam gdzie spadają Anioły” Doroty Terakowskiej.

Leave a comment

Scenariusz nr 75. Nazwy miejscowe też się odmieniają

Scenariusz lekcji poświęconej odmianie nazw miejscowych i nazw mieszkańców.

Leave a comment

Scenariusz nr 74. Wrażliwość podróżnika w poetyckim wspomnieniu

Scenariusz lekcji poświęconej „Stepom akermańskim” Adama Mickiewicza.

Leave a comment

Scenariusz nr 73. Tęsknota w „Mojej piosnce (II)”

Scenariusz lekcji poświęconej „Mojej piosnce (II)” Cypriana Norwida.

Leave a comment

Scenariusz nr 72. W gąszczu myśli nieuczesanych

Scenariusz lekcji poświęconej aforyzmom Stanisława Jerzego Leca.

Leave a comment

Scenariusz nr 79. Młodzież w akcji!

Scenariusz lekcji poświęconej kampaniom społecznym.

Leave a comment

Scenariusz nr 78. Wielkie czyny małego chłopca

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentowi tekstu „Iqbal” o niewolniczej pracy dzieci.

Leave a comment

Scenariusz nr 77. Zależna czy niezależna? O co chodzi z tą mową?

Scenariusz lekcji poświęconej mowie zależnej i mowie niezależnej.

Leave a comment

Scenariusz nr 76. Czego mi w życiu potrzeba?

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi Stanisława Barańczaka „Jeżeli porcelana, to wyłącznie taka”.

Leave a comment

Scenariusz nr 82. Relacje w „Balladynie”

Scenariusz lekcji poświęconej relacjom między bohaterami w „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555