• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Zmiany w edukacji
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Wybieraj pomoce dydaktyczne, dzięki którym poprowadzisz jeszcze ciekawsze zajęcia. Wśród materiałów znajdziesz m.in. scenariusze lekcji i karty pracy.

Scenariusz nr 75. Nazwy miejscowe też się odmieniają

Scenariusz lekcji poświęconej odmianie nazw miejscowych i nazw mieszkańców.

Leave a comment

Scenariusz nr 74. Wrażliwość podróżnika w poetyckim wspomnieniu

Scenariusz lekcji poświęconej „Stepom akermańskim” Adama Mickiewicza.

Leave a comment

Scenariusz nr 73. Tęsknota w „Mojej piosnce (II)”

Scenariusz lekcji poświęconej „Mojej piosnce (II)” Cypriana Norwida.

Leave a comment

Scenariusz nr 72. W gąszczu myśli nieuczesanych

Scenariusz lekcji poświęconej aforyzmom Stanisława Jerzego Leca.

Leave a comment

Scenariusz nr 79. Młodzież w akcji!

Scenariusz lekcji poświęconej kampaniom społecznym.

Leave a comment

Scenariusz nr 78. Wielkie czyny małego chłopca

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentowi tekstu „Iqbal” o niewolniczej pracy dzieci.

Leave a comment

Scenariusz nr 77. Zależna czy niezależna? O co chodzi z tą mową?

Scenariusz lekcji poświęconej mowie zależnej i mowie niezależnej.

Leave a comment

Scenariusz nr 76. Czego mi w życiu potrzeba?

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi Stanisława Barańczaka „Jeżeli porcelana, to wyłącznie taka”.

Leave a comment

Scenariusz nr 82. Relacje w „Balladynie”

Scenariusz lekcji poświęconej relacjom między bohaterami w „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz nr 81.2. Co wiemy o świecie Balladyny

Scenariusz lekcji poświęconej elementom świata przedstawionego w „Balladynie” Juliusza Słowackiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 81.1. Co wiemy o świecie Balladyny

Scenariusz lekcji poświęconej cechom gatunkowym dramatu Juliusza Słowackiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 80. Wrażliwość. Podsumowanie rozdziału VII

Scenariusz lekcji podsumowującej VII rozdział podręcznika

Leave a comment

Scenariusz nr 84. Pomiędzy światami

Scenariusz lekcji poświęconej światowi przedstawionemu w II części „Dziadów” Adama Mickiewicza.

Leave a comment

Scenariusz nr 83. Balladyno, jaka naprawdę jesteś?

Scenariusz lekcji poświęconej tytułowej bohaterce „Balladyny” Juliusza Słowackiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 87. Tak budzą się uśpione uczucia

Scenariusz lekcji poświęconej emocjom Skawińskiego w czasie czytania polskiej książki.

Leave a comment

Scenariusz nr 86. Bogactwo treści w minimalnej formie

Scenariusz lekcji poświęconej budowie „Latarnika” Henryka Sienkiewicza.

Leave a comment

Scenariusz nr 85. Czym jest sprawiedliwość ludowa?

Scenariusz lekcji poświęconej sprawiedliwości ukazanej w w II części „Dziadów” Adama Mickiewicza.

Leave a comment

Scenariusz nr 91. Bohaterowie „Syzyfowych prac” i ich czasy

Scenariusz lekcji wprowadzającej uczniów do omawiania „Syzyfowych prac” Stefana Żeromskiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 90. Czy charakter człowieka może się zmienić?

Scenariusz lekcji poświęconej przemianie bohatera „Opowieści wigilijnej” Charlesa Dickensa.

Leave a comment

Scenariusz nr 89. Opowieść o świątecznym czasie

Scenariusz lekcji poświęconej „Opowieści wigilijnej” Charlesa Dickensa.

Leave a comment

Scenariusz nr 88. Los emigranta – trudny czy zwykły?

Scenariusz lekcji poświęconej losowi Skawińskiego z „Latarnika” Henryka Sienkiewicza.

Leave a comment

Scenariusz nr 95. Dlaczego „Zemsta”?

Scenariusz lekcji poświęconej genezie „Zemsty” Aleksandra Fredry i elementom świata przedstawionego w tym dramacie.

Leave a comment

Scenariusz nr 94. Rola szkoły w życiu dzieci i młodzieży

Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi szkoły w „Syzyfowych prac” Stefana Żeromskiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 93. „Syzyfowe prace” – zapis procesu rusyfikacji czy lekcja patriotyzmu?

Scenariusz lekcji poświęconej przejawom rusyfikacji i postawom Polaków w „Syzyfowych pracach” Stefana Żeromskiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 92. Powieść o dorastaniu

Scenariusz lekcji poświęconej dorastaniu bohaterów „Syzyfowych prac” Stefana Żeromskiego.

Leave a comment

Scenariusz nr 98. W świecie Małego Księcia

Scenariusz lekcji poświęconej elementom świata przedstawionego w „Małym Księciu”.

Leave a comment

Scenariusz nr 97. Komiczna walka o mur niezgody

Scenariusz lekcji poświęconej cechom komedii i typom komizmu w „Zemście” Aleksandra Fredry.

Leave a comment

Scenariusz nr 96. Jaki obraz szlachty tworzą bohaterowie „Zemsty” Aleksandra Fredry?

Scenariusz lekcji poświęconej obrazowi szlachty w „Zemście” Aleksandra Fredry.

Leave a comment

Scenariusz nr 99. Wędrując z Małym Księciem

Scenariusz lekcji poświęconej wędrówce Małego Księcia po planetach.

Leave a comment

Aktywizujące metody pracy na lekcjach języka polskiego

Opis metod aktywizujących ucznia do wykorzystania na lekcjach języka polskiego w klasie 4 szkoły podstawowej.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555