• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Programowanie w Pythonie. Zastosowanie instrukcji warunkowej

W filmie zaprezentowano budowę instrukcji warunkowej oraz przykłady jej zastosowania.

Leave a comment

Programowanie w Pythonie. Pierwsze kroki

Film pokazuje instalację Pythona wraz z IDLE oraz jak napisać pierwszy program z wykorzystaniem polecenia print.

Leave a comment

Programowanie w Pythonie. Pętla for – wprowadzenie

W filmie pokazano, kiedy i w jakim celu warto stosować pętlę for oraz funkję range.

Leave a comment

Programowanie w Pythonie. Zastosowanie iteracji w pętli for

W filmie pokazano wykorzystanie pętli for do rysowania obrazków ze znaków klawiaturowych.

Leave a comment

Programowanie w Pythonie. Podstawowe obliczenia – zmienne i funkcje

W filmie zaprezentowano zastosowanie zmiennych i funkcji bez parametru w matematyce.

Leave a comment

Programowanie w Scratchu. Gra w papier, kamień, nożyce

Film do lekcji 2.3 „Gra w papier, kamień, nożyce”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

Leave a comment

Programowanie w Scratchu. Euklides zakodowany

Film do lekcji 3.1 „Euklides zakodowany”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Duszek w labiryncie – zliczanie błędów

Film do lekcji 2.1 „Duszek w labiryncie”. Prezentuje realizację projektu z zadania 1 w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Duszek w labiryncie – zliczanie kroków

Film do lekcji 2.1 „Duszek w labiryncie”. Prezentuje realizację projektu z zadania dodatkowego 1.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Liczby parzyste

Film do lekcji 3.2 „Liczby parzyste, liczby pierwsze, liczby…”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Liczby pierwsze

Film do lekcji 3.2 „Liczby parzyste, liczby pierwsze, liczby…”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Duszek w labiryncie

Film do lekcji 2.1 „Duszek w labiryncie”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Operacja modulo – wprowadzenie

Film do lekcji 3.2 „Liczby parzyste, liczby pierwsze, liczby…”. Zaznajamia z operatorem modulo.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Duszek w labiryncie – dodatki do gry

Film do lekcji 2.2 „Dodatki do gry”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Przesiewanie liczb – wprowadzenie

Film do lekcji 3.3 „Przesiewanie liczb pierwszych”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku (teoria, tworzenie listy).

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Przesiewanie liczb – algorytm

Film do lekcji 3.3 „Przesiewanie liczb pierwszych”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku (algorytm przesiewania).

2 komentarze

Programowanie w Blockly. Euklides poprawiony

Film do lekcji 3.8 „Euklides poprawiony”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Porządkowanie przez zliczanie

Film do lekcji 3.6 „Porządkowanie przez zliczanie”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Zmiana efektu i koloru

Film do lekcji 19. Prezentuje realizację projektu z zadania dodatkowego wykorzystującego zmianę efektu i koloru.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Pierwszy skrypt

Film do lekcji 19 „Duszki, bloki i skrypty”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Instalacja i zakładanie konta

Film prezentuje instalację aplikacji na dysku i zakładanie konta online. Można go wykorzystać do lekcji 19.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Scena i panele

Film do lekcji 19 i 20. Omawia szczegółowo scenę oraz panel duszków i panel teł. Pierwszą część stanowi film „Okno projektu”.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Powitanie

Film do lekcji 20 „Powitanie”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Okno projektu

Film do lekcji 19 i 20. Omawia szczegółowo okno projektu. Drugą część stanowi film Programowanie w Scratchu. „Scena i panele”.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Sprawdź słówko

Film do lekcji 23 „Sprawdź słówko”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Pawie oczka

Film do lekcji 22 „Pawie oczka”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Pierwsza gra

Film do lekcji 24 „Pierwsza gra”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Rysuj z Mruczkiem

Film do lekcji 21 „Rysuj z Mruczkiem”. Prezentuje realizację ćwiczeń/eksperymentów przedstawionych w podręczniku.

2 komentarze

Programowanie w Scratchu. Poszukiwanie elementu w zbiorze nieuporządkowanym

W filmie zaprezentowano projekt w Scratchu, w którym duszek sprawdza, czy w wykonanych sześciu rzutach sześcienną kostką wypadła szóstka.

Leave a comment

Programowanie w Blockly. Gra „Zgadnij liczbę”

Film przedstawia, jak w środowisku Blockly zrealizować projekt, w którym komputer będzie zgadywać liczbę z podanego zakresu kolejnych liczb całkowitych.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555