Film przedstawia, jak utworzyć w Scratchu test sprawdzający znajomość tabliczki mnożenia.
Archives
Programowanie w Scratchu. Zastosowanie metody połowienia w grze
Film przedstawia, jak w Scratchu przygotować grę „Zgadnij liczbę” – od algorytmu do realizacji komputerowej.
Lekcje z algorytmami. Poszukiwanie elementu w zbiorze uporządkowanym
W filmie zaprezentowano na czym polega najlepsza strategia zgadywania liczby z podanego zakresu kolejnych liczb całkowitych.
Lekcje z algorytmami. Pisemne dodawanie
W filmie zaprezentowano, jak zapisywać algorytmy pisemnych działań, a następnie wprowadzić je do arkusza kalkulacyjnego.
Programowanie w Scratchu. Czy komputer zna tabliczkę mnożenia?
W filmie przedstawiono, jak zrealizować algorytm mnożenia dwóch liczb oraz jak tworzyć nowy blok z obliczeniami.
Programowanie w Scratchu. Wyszukiwanie najmniejszej wartości w zbiorze
W filmie przedstawiono, jak zrealizować projekt, w którym duszek będzie znajdował wartość najmniejszą wśród wylosowanych 10 liczb trzycyfrowych.
Lekcje z algorytmami. Znajdowanie najwiekszego i najmniejszego elementu w zbiorze
W filmie zaprezentowano na czym polega algorytm znajdowania minimum i maksimum.