Multibook to aplikacja edukacyjna, która łączy w sobie zalety podręcznika i zaawansowanego produktu interaktywnego. Multimedia wykorzystywane na lekcji zachęcą uczniów do aktywnej pracy, ułatwią przyswajanie wiedzy, uatrakcyjnią zajęcia i zaciekawią uczniów. Rozbudowany zestaw narzędzi multibooka pozwala na pełne wykorzystanie możliwości programu zarówno na tablicy interaktywnej, jak i przy użyciu rzutnika multimedialnego.
Archives
Wzbogacaj swoje lekcje materiałami multimedialnymi m.in. nagraniami, filmami, mapami, plakatami oraz ciekawymi zdjęciami.
Effekt 5. Nagrania do podręcznika
Folder zawiera nagrania do podręcznika Effekt 5
Effekt Neu 1. Nagrania do podręcznika
Folder zawiera nagrania do podręcznika Effekt Neu 1
Multibook. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 1. Nowa edycja. DEMO
Multibook jest przeznaczony dla szkół ponadpodstawowych: 4-letniego liceum, 5-letniego technikum oraz szkoły branżowej I stopnia. Multibook to nowoczesne narzędzie łączące tradycyjny podręcznik z zasobami multimedialnymi. Dzięki licznym dodatkowym zdjęciom i rysunkom uczeń może zobaczyć więcej przykładów omawianych elementów. Interesujące filmy i animacje powodują, że zajęcia są jeszcze bardziej atrakcyjne, a interaktywne ilustracje dodatkowo wzbogacają omawianie prezentowanych treści. Bogaty zestaw narzędzi multibooka pozwala na pełne wykorzystanie możliwości programu zarówno na tablicy interaktywnej, jak i przy użyciu rzutnika multimedialnego.
Как раз 4. Nagrania do podręcznika
Новый Как раз 1. Nagrania do podręcznika
Multibook. Новый Как раз 1. DEMO
W wersji demonstracyjnej dostępny jest Rozdział 1.
Multibook. Chemia. Zakres podstawowy. Nowa edycja. Klasa 1. DEMO
Multibook to aplikacja edukacyjna, która łączy w sobie zalety podręcznika i zaawansowanego produktu interaktywnego. Multimedia wykorzystywane na lekcji zachęcą uczniów do aktywnej pracy, ułatwią przyswajanie wiedzy, uatrakcyjnią zajęcia i zaciekawią uczniów. Rozbudowany zestaw narzędzi multibooka pozwala na pełne wykorzystanie możliwości programu zarówno na tablicy interaktywnej, jak i przy użyciu rzutnika multimedialnego.
Multibook. Effekt Neu 1. DEMO
W wersji demonstracyjnej jest udostępniony rozdział 1.
Multibook. Effekt Neu 2. DEMO
W wersji demonstracyjnej jest udostępniony rozdział 1.
Studio marzeń. E-podręcznik nauczyciela. Trzylatek, czterolatek. DEMO
„Studio marzeń. E-podręcznik. Trzylatek, czterolatek. DEMO” to elektroniczna wersja Kart 1 wzbogacona o materiały służące utrwaleniu i poszerzeniu wiadomości zdobytych w ramach kolejnych tematów tygodni.
Multimedia wykorzystywane podczas zajęć edukacyjnych zachęcą dzieci do aktywnej pracy, ułatwią przyswajanie wiedzy i uatrakcyjnią zajęcia.
Wymagania systemowe i sprzętowe do pracy z multibookiem:
• system operacyjny Windows 7/8/10,
• procesor Pentium 4 – 2,4 GHz lub lepszy,
• 2 GB RAM (4 GB RAM dla Windows 8/10),
• 2 GB wolnego miejsca na dysku,
• karta dźwiękowa, głośniki,
• karta graficzna o rozdzielczości 1024 x 768.
Instrukcja pobierania:
1. Kliknij POBIERZ.
2. Gdy plik skończy się pobierać, kliknij jego ikonę dwukrotnie myszką – rozpocznie się proces instalacji.
3. Po zakończeniu instalacji program uruchomi się automatycznie.
4. Na pulpicie pojawi się ikona produktu (taka sama jak ikona pliku instalacyjnego).
5. Program Studio marzeń jest już zainstalowany na dysku. Od teraz należy go uruchamiać, klikając ikonę na pulpicie.
Instrukcja uruchamiania:
1. Po pierwszym uruchomieniu programu zostanie wyświetlony ekran z informacją o konieczności przypisania licencji do komputera.
2. W polu na kod należy wpisać kod weryfikacyjny w formacie ABC-12345. Kod zostanie wysłany nauczycielom na adres e-mail używany do logowania na ucze.pl.
3. Licencja przypisywana jest jednorazowo. Czynność nie będzie wymagana podczas każdego kolejnego uruchomienia programu przez tego samego użytkownika na danym komputerze.
Studio marzeń. E-podręcznik nauczyciela. Pięciolatek, sześciolatek. DEMO
„Studio marzeń. E-podręcznik. Pięciolatek, sześciolatek. DEMO” to elektroniczna wersja Kart 1 wzbogacona o materiały służące utrwaleniu i poszerzeniu wiadomości zdobytych w ramach kolejnych tematów tygodni.
Multimedia wykorzystywane podczas zajęć edukacyjnych zachęcą dzieci do aktywnej pracy, ułatwią przyswajanie wiedzy i uatrakcyjnią zajęcia.
Wymagania systemowe i sprzętowe do pracy z multibookiem:
• system operacyjny Windows 7/8/10,
• procesor Pentium 4 – 2,4 GHz lub lepszy,
• 2 GB RAM (4 GB RAM dla Windows 8/10),
• 2 GB wolnego miejsca na dysku,
• karta dźwiękowa, głośniki,
• karta graficzna o rozdzielczości 1024 x 768.
Instrukcja pobierania:
1. Kliknij POBIERZ.
2. Gdy plik skończy się pobierać, kliknij jego ikonę dwukrotnie myszką – rozpocznie się proces instalacji.
3. Po zakończeniu instalacji program uruchomi się automatycznie.
4. Na pulpicie pojawi się ikona produktu (taka sama jak ikona pliku instalacyjnego).
5. Program Studio marzeń jest już zainstalowany na dysku. Od teraz należy go uruchamiać, klikając ikonę na pulpicie.
Instrukcja uruchamiania:
1. Po pierwszym uruchomieniu programu zostanie wyświetlony ekran z informacją o konieczności przypisania licencji do komputera.
2. W polu na kod należy wpisać kod weryfikacyjny w formacie ABC-12345. Kod zostanie wysłany nauczycielom na adres e-mail używany do logowania na ucze.pl.
3. Licencja przypisywana jest jednorazowo. Czynność nie będzie wymagana podczas każdego kolejnego uruchomienia programu przez tego samego użytkownika na danym komputerze.
Lion’s Team. Showroom (DEMO)
Aplikacja multimedialna zawierająca karty pracy, flashcardy, gry, piosenki i dialogi wspierające naukę języka angielskiego w przedszkolu.
Programowanie w Scratchu. Zbieranie i liczenie jabłek
Filmy do lekcji 18 „Zbieranie jabłek” i 19 „Liczenie jabłek”. Prezentują realizację projektu przedstawionego w podręczniku.
Jak powstaje film ze zdjęć. Edytor wideo
Filmy do lekcji 27 „Jak powstaje film ze zdjęć” i 28 „Trzy, dwa, jeden…”. Prezentują realizację projektu przedstawionego w podręczniku.
Perły Europy. Microsoft Excel
Film do lekcji 22 „Perły Europy”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.
Dźwięki wokół nas. Audacity
Film do lekcji 25 „Dźwięki wokół nas” i 26 „Dźwięki w plikach i w internecie”.
Programowanie w Scratchu. Gwiazdy i gwiazdeczki
Film do lekcji 20 „Gwiazdy i gwiazdeczki”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.
Programowanie w Scratchu. Wyścig starych samochodów
Film do lekcji 17 „Wyścig starych samochodów”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.
Programowanie w Scratchu. Graj melodie
Film do lekcji 16 „Graj melodie”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.
Programowanie w Scratchu. Wirujące wiatraki
Film do lekcji 15 „Wirujące wiatraki”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.
Programowanie w Scratchu. Ruchome obrazki
Film do lekcji 13 „Ruchome obrazki”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.
Programowanie w Scratchu. Multimedialny komiks
Film do lekcji 14 „Multimedialny komiks”. Prezentuje realizację projektu przedstawionego w podręczniku.
Multibook. Oblicza epok. Klasa 3. Część 2
Multibook to nowoczesne narzędzie łączące tradycyjny podręcznik z zasobami multimedialnymi. Dzięki galeriom z reprodukcjami oraz filmom uczeń może dokładniej poznać wiele zagadnień. Dodatkowe teksty, mapy, ilustracje sprawiają, że zajęcia są bardziej atrakcyjne, a nagrania audio wzbogacają treści omawiane na lekcjach. Rozbudowany zestaw narzędzi multibooka pozwala na pełne wykorzystanie możliwości programu zarówno na tablicy interaktywnej, jak i przy użyciu rzutnika multimedialnego.
Wymagania systemowe i sprzętowe do pracy z multibookiem:
• system operacyjny Windows 10/11 (64-bitowy);
• Intel Core i3-7100 lub AMD Ryzen 3;
• 8 GB RAM;
• 12 GB wolnego miejsca na dysku;
• karta graficzna o rozdzielczości FullHD;
• karta dźwiękowa, głośniki;
• łącze internetowe – do pobrania aplikacji.
Multibook. Historia. Klasa 3. Część 2. Zakres rozszerzony
Multibook to nowoczesne narzędzie łączące tradycyjny podręcznik z zasobami multimedialnymi. Dzięki dodatkowym galeriom fotografii, rekonstrukcjom oraz panoramom sferycznym obiektów historycznych uczeń może dokładnie poznać wiele budowli, dzieł sztuki innych obiektów z dawnych epok. Interesujące filmy oraz interaktywne mapy i ilustracje spowodują, że zajęcia są jeszcze bardziej atrakcyjne, a nagrania audio dodatkowo wzbogacają treści omawiane na lekcjach. Rozbudowany zestaw narzędzi multibooka pozwala na pełne wykorzystanie możliwości programu zarówno na tablicy interaktywnej, jak i przy użyciu rzutnika multimedialnego.
Wymagania systemowe i sprzętowe do pracy z multibookiem:
• system operacyjny Windows 10/11 (64-bitowy);
• Intel Core i3-7100 lub AMD Ryzen 3;
• 8 GB RAM;
• 12 GB wolnego miejsca na dysku;
• karta graficzna o rozdzielczości FullHD;
• karta dźwiękowa, głośniki;
• łącze internetowe – do pobrania aplikacji.
Prezentacja 7. Как раз 3. На экране
W prezentacji znajduje się materiał leksykalno-gramatyczny skorelowany z siódmym rozdziałem podręcznika Kak raz 3. W prezentacji mamy ćwiczenia z użyciem rosyjskich piosenek.
Prezentacja 5. Как раз 3. Образование
W prezentacji znajduje się materiał leksykalno-gramatyczny skorelowany z piątym rozdziałem podręcznika Kak raz 3. W prezentacji mamy ćwiczenia z użyciem rosyjskich piosenek.
Prezentacja 4. Как раз 3. Люди
W prezentacji znajduje się materiał leksykalno-gramatyczny skorelowany z czwartym rozdziałem podręcznika Kak raz 3. W prezentacji mamy ćwiczenia z użyciem rosyjskich piosenek.
Prezentacja 6. Как раз 3. Поздравляю!
W prezentacji znajduje się materiał leksykalno-gramatyczny skorelowany z szóstym rozdziałem podręcznika Kak raz 3. W prezentacji mamy ćwiczenia z użyciem rosyjskich piosenek.
Prezentacja 3. Как раз 3. Москва
W prezentacji znajduje się materiał leksykalno-gramatyczny skorelowany z trzecim rozdziałem podręcznika Kak raz 3. W prezentacji mamy ćwiczenia z użyciem rosyjskich piosenek.