Zestaw plansz z edukacji polonistycznej przedstawia najważniejsze zasady pisowni ó. u, ż, rz, ch, h i wyrazy do zapamiętania.
Wydanie elektroniczne dla nauczyciela służy do prezentacji materiału z wykorzystaniem rzutnika lub tablicy interaktywnej.
Urozmaicaj zajęcia i skupiaj skutecznie uwagę całej klasy! Pokazuj plansze na dużym ekranie i aktywizuj wszystkich uczniów. Ucz skutecznie i prowadź ciekawe zajęcia – powiększaj wybrane treści i ilustracje.
Archives
Wzbogacaj swoje lekcje materiałami multimedialnymi m.in. nagraniami, filmami, mapami, plakatami oraz ciekawymi zdjęciami.
Wielkie plansze demonstracyjne dla klasy 2. Edukacja przyrodnicza
Zestaw plansz z edukacji przyrodniczej przedstawia takie tematy, jak: pory roku, zjawiska atmosferyczne, drzewa liściaste, drzewa iglaste, sad, ogród, łąka, las oraz mapy: „Polska. Ukształtowanie terenu” oraz „Polska. Krajobrazy”.
Wydanie elektroniczne dla nauczyciela służy do prezentacji materiału z wykorzystaniem rzutnika lub tablicy interaktywnej.
Urozmaicaj zajęcia i skupiaj skutecznie uwagę całej klasy! Pokazuj plansze na dużym ekranie i aktywizuj wszystkich uczniów. Ucz skutecznie i prowadź ciekawe zajęcia – powiększaj wybrane treści, zdjęcia i ilustracje.
Z wizytą w filharmonii
Scenariusz: Katarzyna Podlasińska, Malina Sarnowska
Realizacja: K
Programowanie w Scratchu. Poszukiwanie elementu w zbiorze nieuporządkowanym
W filmie zaprezentowano projekt w Scratchu, w którym duszek sprawdza, czy w wykonanych sześciu rzutach sześcienną kostką wypadła szóstka.
Programowanie w Blockly. Gra „Zgadnij liczbę”
Film przedstawia, jak w środowisku Blockly zrealizować projekt, w którym komputer będzie zgadywać liczbę z podanego zakresu kolejnych liczb całkowitych.
Programowanie w Scratchu. Czy znasz tabliczkę mnożenia?
Film przedstawia, jak utworzyć w Scratchu test sprawdzający znajomość tabliczki mnożenia.
Programowanie w Scratchu. Zastosowanie metody połowienia w grze
Film przedstawia, jak w Scratchu przygotować grę „Zgadnij liczbę” – od algorytmu do realizacji komputerowej.
Lekcje z algorytmami. Poszukiwanie elementu w zbiorze uporządkowanym
W filmie zaprezentowano na czym polega najlepsza strategia zgadywania liczby z podanego zakresu kolejnych liczb całkowitych.
Lekcje z algorytmami. Pisemne dodawanie
W filmie zaprezentowano, jak zapisywać algorytmy pisemnych działań, a następnie wprowadzić je do arkusza kalkulacyjnego.
Programowanie w Scratchu. Czy komputer zna tabliczkę mnożenia?
W filmie przedstawiono, jak zrealizować algorytm mnożenia dwóch liczb oraz jak tworzyć nowy blok z obliczeniami.
Programowanie w Scratchu. Wyszukiwanie najmniejszej wartości w zbiorze
W filmie przedstawiono, jak zrealizować projekt, w którym duszek będzie znajdował wartość najmniejszą wśród wylosowanych 10 liczb trzycyfrowych.
Lekcje z algorytmami. Znajdowanie najwiekszego i najmniejszego elementu w zbiorze
W filmie zaprezentowano na czym polega algorytm znajdowania minimum i maksimum.
Effekt 1. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 1
Effekt 1. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 3
Effekt 1. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 2
Effekt 1. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 4
Effekt 1. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 6
Effekt 1. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 5
Effekt 1. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 7
Effekt 2. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 3
Effekt 2. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 2
Effekt 2. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 1
Effekt 2. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 4
Effekt 2. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 6
Effekt 2. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 5
Effekt 2. Nagranie do sprawdzianu. Rozdział 7
Multibook. Как раз 1. DEMO
W wersji demonstracyjnej dostępny jest Rozdział 2.