Zestaw utworów muzycznych zamieszczonych na CD 1-2 oraz CD 3 do cyklu Dobry pomysł! Pięciolatek
Archives
Wzbogacaj swoje lekcje materiałami multimedialnymi m.in. nagraniami, filmami, mapami, plakatami oraz ciekawymi zdjęciami.
Zasoby audio. Dobry pomysł! Sześciolatek
Zestaw utworów muzycznych zamieszczonych na CD 1-2 oraz CD 3 do cyklu Dobry pomysł! Sześciolatek
Zasoby audio. Dobry pomysł! Trzylatek
Zestaw utworów muzycznych zamieszczonych na CD 1-2 oraz CD 3 do cyklu Dobry pomysł! Trzylatek
Nagrania do zeszytu ćwiczeń. Natürlich auf Deutsch! Klasa 8
Nagrania do podręcznika. Effekt Neu 4
Multibook. Szkoła na TAK! Klasa 1. Część 1
Szkoła na TAK! Klasa 1. Część 1. Multibook zawiera materiały do cz. 1 i 2 podręczników oraz kart ćwiczeń oraz do cz. 1 podręcznika do matematyki i ćwiczeń matematycznych obudowane dodatkowymi zasobami multimedialnymi.
Multibook to wyjątkowe narzędzie multimedialne, które łączy w sobie zalety podręcznika i zaawansowanego produktu interaktywnego. Pomoże przeprowadzić niezwykłe lekcje zachęcające całą klasę do aktywnego zdobywania wiedzy. Lekcja z wykorzystaniem multibooka daje możliwość lepszego zrozumienia omawianych zagadnień i poszerzenia wiadomości w sposób atrakcyjny dla uczniów.
Multibook zawiera:
• ćwiczenia interaktywne, w tym „Koło wiedzy” i „Pokój zagadek”,
• galerie zdjęć,
• prezentacje i wizualizacje,
• piosenki w wersji karaoke,
• nagrania wierszy, opowiadań
• animacje do zagadnień matematycznych,
• lupkę do powiększania treści,
• aplikacje: ustawianie godzin na zegarze wskazówkowym i elektronicznym, układanie działań matematycznych,
• instrumenty muzyczne: pianino i dzwonki,
• wizualizację pisania liczb i liter,
• możliwość pisania pismem kaligraficznym z klawiatury multibooka i komputera.
Instrukcja pobierania:
1. Kliknij POBIERZ.
2. Gdy plik skończy się pobierać, kliknij jego ikonę dwukrotnie myszką – rozpocznie się proces instalacji.
3. Po zakończeniu instalacji program uruchomi się automatycznie.
4. Na pulpicie pojawi się ikona produktu (taka sama jak ikona pliku instalacyjnego).
5. Multibook jest już zainstalowany na dysku. Od teraz należy go uruchamiać, klikając ikonę na pulpicie.
Instrukcja uruchamiania:
1. Po pierwszym uruchomieniu programu zostanie wyświetlony ekran z informacją o konieczności przypisania licencji do komputera.
2. W polu na kod należy wpisać kod weryfikacyjny w formacie ABC-12345. Kod zostanie wysłany nauczycielom na adres e-mail używany do rejestracji na Eduranga.pl.
3. Licencja przypisywana jest jednorazowo. Czynność nie będzie wymagana podczas każdego kolejnego uruchomienia programu przez tego samego użytkownika na danym komputerze.
Wymagania systemowe i sprzętowe do pracy z multibookiem:
• system operacyjny Windows 10/11;
• procesor Pentium 4 – 2,4 GHz lub lepszy;
• 2 GB RAM (4 GB RAM dla Windows 8/10);
• 12 GB wolnego miejsca na dysku;
• karta dźwiękowa, głośniki;
• karta graficzna o rozdzielczości FullHD.
Plansze edukacyjne. Edukacja dla przyszłości. Technika. Klasy 1–3
„Edukacja dla przyszłości” to cztery zestawy plansz przeznaczonych dla klas 1–3, ilustrujące zagadnienia z zakresów tematycznych: „Przyroda”, „Zawody”, „Technika” i „Wartości”. Zestaw „Technika” obejmuje 25 plansz. Wydanie elektroniczne dla nauczyciela służy do prezentacji materiału z wykorzystaniem rzutnika lub tablicy interaktywnej. Urozmaicaj zajęcia i skupiaj skutecznie uwagę całej klasy! Pokazuj plansze na dużym ekranie i aktywizuj wszystkich uczniów. Ucz skutecznie i prowadź ciekawe zajęcia – powiększaj wybrane treści i zdjęcia. Dodatkowym uatrakcyjnieniem plansz są kody QR odsyłające do różnorodnych nagrań związanych z tematami plansz.
Plansze edukacyjne. Edukacja dla przyszłości. Wartości. Klasy 1–3
„Edukacja dla przyszłości” to cztery zestawy plansz przeznaczonych dla klas 1–3, ilustrujące zagadnienia z zakresów tematycznych: „Przyroda”, „Zawody”, „Technika” i „Wartości”. Zestaw „Wartości” obejmuje 23 plansze. Wydanie elektroniczne dla nauczyciela służy do prezentacji materiału z wykorzystaniem rzutnika lub tablicy interaktywnej. Urozmaicaj zajęcia i skupiaj skutecznie uwagę całej klasy! Pokazuj plansze na dużym ekranie i aktywizuj wszystkich uczniów. Ucz skutecznie i prowadź ciekawe zajęcia – powiększaj wybrane treści i zdjęcia. Dodatkowym uatrakcyjnieniem plansz są kody QR odsyłające do różnorodnych nagrań związanych z tematami plansz.
Nagrania do podręcznika. Новый Как раз 3
Multibook. Jutro pójdę w świat. Klasa 5
Multibook to nowoczesne narzędzie łączące tradycyjny podręcznik z zasobami multimedialnymi. Dodatkowe teksty, mapy, ilustracje, nagrania, filmy ułatwią pracę nauczyciela i sprawią, że zajęcia staną się bardziej atrakcyjne dla uczniów. Rozbudowany zestaw narzędzi multibooka pozwala na pełne wykorzystanie możliwości programu zarówno na tablicy interaktywnej, jak i przy użyciu rzutnika multimedialnego.
Wymagania systemowe i sprzętowe do pracy z multibookiem:
• system operacyjny Windows 10/11 (64-bitowy);
• Intel Core i3-7100 lub AMD Ryzen 3;
• 8 GB RAM;
• 12 GB wolnego miejsca na dysku;
• karta graficzna o rozdzielczości FullHD;
• karta dźwiękowa, głośniki;
• łącze internetowe – do pobrania aplikacji.
Plansze edukacyjne. Edukacja dla przyszłości. Zawody. Klasy 1–3
„Edukacja dla przyszłości” to cztery zestawy plansz przeznaczonych dla klas 1–3, ilustrujące zagadnienia z zakresów tematycznych: „Przyroda”, „Zawody”, „Technika” i „Wartości”. Zestaw „Zawody” obejmuje 23 plansze. Wydanie elektroniczne dla nauczyciela służy do prezentacji materiału z wykorzystaniem rzutnika lub tablicy interaktywnej. Urozmaicaj zajęcia i skupiaj skutecznie uwagę całej klasy! Pokazuj plansze na dużym ekranie i aktywizuj wszystkich uczniów. Ucz skutecznie i prowadź ciekawe zajęcia – powiększaj wybrane treści i zdjęcia. Dodatkowym uatrakcyjnieniem plansz są kody QR odsyłające do różnorodnych nagrań związanych z tematami plansz.
Multibook. Szkolni Przyjaciele. Klasa 1. Semestr 1
Szkolni Przyjaciele. Klasa 1. Część 1. Multibook zawiera materiały do semestru 1, czyli do cz. 1 i 2 podręcznika i kart ćwiczeń oraz do cz. 1 podręcznika do matematyki i kart matematycznych.
Multibook to wyjątkowe narzędzie multimedialne, które łączy w sobie zalety podręcznika i zaawansowanego produktu interaktywnego. Pomoże przeprowadzić niezwykłe lekcje zachęcające całą klasę do aktywnego zdobywania wiedzy. Lekcja z wykorzystaniem multibooka daje możliwość lepszego zrozumienia omawianych zagadnień i poszerzenia wiadomości w sposób atrakcyjny dla uczniów.
Multibook zawiera:
– ćwiczenia interaktywne
– galerie zdjęć
– prezentacje i wizualizacje
– piosenki, odgłosy i inne dźwięki
– nagrania lektur i innych tekstów
– animacje do zagadnień matematycznych
– lupkę do powiększania treści
– aplikacje: ustawianie godzin na zegarze wskazówkowym i elektronicznym oraz układanie działań matematycznych
– wizualizację pisania liczb i liter
Instrukcja pobierania:
1. Kliknij POBIERZ.
2. Gdy plik skończy się pobierać, kliknij jego ikonę dwukrotnie myszką – rozpocznie się proces instalacji.
3. Po zakończeniu instalacji program uruchomi się automatycznie.
4. Na pulpicie pojawi się ikona produktu (taka sama jak ikona pliku instalacyjnego).
5. Multibook jest już zainstalowany na dysku. Od teraz należy go uruchamiać, klikając ikonę na pulpicie.
Instrukcja uruchamiania:
1. Po pierwszym uruchomieniu programu zostanie wyświetlony ekran z informacją o konieczności przypisania licencji do komputera.
2. W polu na kod należy wpisać kod weryfikacyjny w formacie ABC-12345. Kod zostanie wysłany nauczycielom na adres e-mail używany do logowania na ucze.pl.
3. Licencja przypisywana jest jednorazowo. Czynność nie będzie wymagana podczas każdego kolejnego uruchomienia programu przez tego samego użytkownika na danym komputerze.
Wymagania systemowe i sprzętowe do pracy z multibookiem:
• system operacyjny Windows 8/10;
• procesor Pentium 4 – 2,4 GHz lub lepszy;
• 2 GB RAM (4 GB RAM dla Windows 8/10);
• 2 GB wolnego miejsca na dysku;
• karta dźwiękowa, głośniki;
• karta graficzna o rozdzielczości 1024 x 768.
Multibook. Szkolni Przyjaciele. Klasa 1. Semestr 2
Szkolni Przyjaciele. Klasa 1. Część 2. Multibook zawiera materiały do semestru 2, czyli do cz. 3 i 4 podręcznika i kart ćwiczeń oraz do cz. 2 podręcznika do matematyki i kart matematycznych.
Multibook to wyjątkowe narzędzie multimedialne, które łączy w sobie zalety podręcznika i zaawansowanego produktu interaktywnego. Pomoże przeprowadzić niezwykłe lekcje zachęcające całą klasę do aktywnego zdobywania wiedzy. Lekcja z wykorzystaniem multibooka daje możliwość lepszego zrozumienia omawianych zagadnień i poszerzenia wiadomości w sposób atrakcyjny dla uczniów.
Multibook zawiera:
– ćwiczenia interaktywne
– galerie zdjęć
– prezentacje i wizualizacje
– piosenki, odgłosy i inne dźwięki
– nagrania lektur i innych tekstów
– animacje do zagadnień matematycznych
– lupkę do powiększania treści
– aplikacje: ustawianie godzin na zegarze wskazówkowym i elektronicznym oraz układanie działań matematycznych
– wizualizację pisania liczb i liter
Instrukcja pobierania:
1. Kliknij POBIERZ.
2. Gdy plik skończy się pobierać, kliknij jego ikonę dwukrotnie myszką – rozpocznie się proces instalacji.
3. Po zakończeniu instalacji program uruchomi się automatycznie.
4. Na pulpicie pojawi się ikona produktu (taka sama jak ikona pliku instalacyjnego).
5. Multibook jest już zainstalowany na dysku. Od teraz należy go uruchamiać, klikając ikonę na pulpicie.
Instrukcja uruchamiania:
1. Po pierwszym uruchomieniu programu zostanie wyświetlony ekran z informacją o konieczności przypisania licencji do komputera.
2. W polu na kod należy wpisać kod weryfikacyjny w formacie ABC-12345. Kod zostanie wysłany nauczycielom na adres e-mail używany do logowania na ucze.pl.
3. Licencja przypisywana jest jednorazowo. Czynność nie będzie wymagana podczas każdego kolejnego uruchomienia programu przez tego samego użytkownika na danym komputerze.
Wymagania systemowe i sprzętowe do pracy z multibookiem:
• system operacyjny Windows 8/10;
• procesor Pentium 4 – 2,4 GHz lub lepszy;
• 2 GB RAM (4 GB RAM dla Windows 8/10);
• 2 GB wolnego miejsca na dysku;
• karta dźwiękowa, głośniki;
• karta graficzna o rozdzielczości 1024 x 768.
Multibook. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. DEMO
Multibook jest przeznaczony dla klas 8 szkoły podstawowej. Multibook to nowoczesne narzędzie łączące tradycyjny podręcznik z zasobami multimedialnymi. Dzięki licznym dodatkowym zdjęciom i rysunkom uczeń może zobaczyć więcej przykładów omawianych elementów. Interesujące filmy i animacje powodują, że zajęcia są jeszcze bardziej atrakcyjne, a interaktywne ilustracje dodatkowo wzbogacają omawianie prezentowanych treści. Bogaty zestaw narzędzi multibooka pozwala na pełne wykorzystanie możliwości programu zarówno na tablicy interaktywnej, jak i przy użyciu rzutnika multimedialnego.
Plansze edukacyjne. Edukacja dla przyszłości. Przyroda. Klasy 1–3
„Edukacja dla przyszłości” to cztery zestawy plansz przeznaczonych dla klas 1–3, ilustrujące zagadnienia z zakresów tematycznych: „Przyroda”, „Zawody”, „Technika” i „Wartości”. Zestaw „Przyroda” obejmuje 26 plansz. Wydanie elektroniczne dla nauczyciela służy do prezentacji materiału z wykorzystaniem rzutnika lub tablicy interaktywnej. Urozmaicaj zajęcia i skupiaj skutecznie uwagę całej klasy! Pokazuj plansze na dużym ekranie i aktywizuj wszystkich uczniów. Ucz skutecznie i prowadź ciekawe zajęcia – powiększaj wybrane treści i zdjęcia. Dodatkowym uatrakcyjnieniem plansz są kody QR odsyłające do różnorodnych nagrań dźwiękowych związanych z tematami plansz.
Grafika rastrowa czy wektorowa?
Film poświęcony grafice rastrowej i wektorowej oraz różnicom między nimi.
Kalkulator w systemie Windows. Podstawowe funkcje
Film przedstawia najważniejsze funkcje kalkulatora w trybie Standardowym i Naukowym.
Multibook. Dobry pomysł! DEMO
„Dobry pomysł! Multibook. DEMO” to elektroniczna wersja Kart 1 dla trzylatka, czterolatka, pięciolatka i sześciolatka wzbogacona o materiały służące utrwaleniu i poszerzeniu wiadomości.
Multimedia wykorzystywane podczas zajęć edukacyjnych zachęcą dzieci do aktywnej pracy, ułatwią przyswajanie wiedzy i uatrakcyjnią zajęcia.
Wymagania systemowe i sprzętowe do pracy z multibookiem:
• system operacyjny Windows 10/11
• procesor Intel Core i3 lub lepszy
• 4 GB RAM – zalecane 8 GB
• 6 GB wolnego miejsca na dysku
• Karta dźwiękowa, głośniki
• Karta graficzna o rozdzielczości 1024 x 768.
Instrukcja pobierania:
1. Kliknij POBIERZ.
2. Gdy plik skończy się pobierać, kliknij jego ikonę dwukrotnie myszką – rozpocznie się proces instalacji.
3. Po zakończeniu instalacji program uruchomi się automatycznie.
4. Na pulpicie pojawi się ikona produktu (taka sama jak ikona pliku instalacyjnego).
5. Program Dobry pomysł! Multibook DEMO jest już zainstalowany na dysku. Od teraz należy go uruchamiać, klikając ikonę na pulpicie.
Instrukcja uruchamiania:
1. Po pierwszym uruchomieniu programu zostanie wyświetlony ekran z informacją o konieczności przypisania licencji do komputera.
2. W polu na kod należy wpisać kod weryfikacyjny w formacie ABC-12345. Kod zostanie wysłany nauczycielom na adres e-mail używany do logowania na eduranga.pl.
3. Licencja przypisywana jest jednorazowo. Czynność nie będzie wymagana podczas każdego kolejnego uruchomienia programu przez tego samego użytkownika na danym komputerze.
Tabele przestawne. Filtrowanie danych
Film poświęcony jest filtrowaniu danych w tabelach przestawnych.
Tabele przestawne. Podstawy
Film poświęcony jest podstawom tworzenia tabel przestawnych.
Multibook. Szkoła na TAK! Klasa 2. DEMO
Szkoła na TAK! Klasa 2. Wersja demonstracyjna. Multibook zawiera materiały na jeden tydzień do podręcznika i kart pracy oraz do podręcznika do matematyki i ćwiczeń matematycznych.
Multibook to wyjątkowe narzędzie multimedialne, które łączy w sobie zalety podręcznika i zaawansowanego produktu interaktywnego. Pomoże przeprowadzić niezwykłe lekcje zachęcające całą klasę do aktywnego zdobywania wiedzy. Lekcja z wykorzystaniem multibooka daje możliwość lepszego zrozumienia omawianych zagadnień i poszerzenia wiadomości w sposób atrakcyjny dla uczniów.
Multibook. Wersja demonstracyjna zawiera:
– ćwiczenia interaktywne, w tym „Koło wiedzy” i „Pokój zagadek”
– galerie zdjęć
– prezentacje i wizualizacje
– nagrania wierszy, opowiadań, zagadek, rymowanek
– animacje do zagadnień matematycznych
– lupkę do powiększania treści
– aplikacje: ustawianie godzin na zegarze wskazówkowym i elektronicznym oraz układanie działań matematycznych
– instrumenty muzyczne
– tablice gramatyczne i ortograficzne
– możliwość pisania pismem kaligraficznym z klawiatury multibooka i komputera.
Instrukcja pobierania:
1. Kliknij POBIERZ.
2. Gdy plik skończy się pobierać, kliknij jego ikonę dwukrotnie myszką – rozpocznie się proces instalacji.
3. Po zakończeniu instalacji program uruchomi się automatycznie.
4. Na pulpicie pojawi się ikona produktu (taka sama jak ikona pliku instalacyjnego).
5. Multibook jest już zainstalowany na dysku. Od teraz należy go uruchamiać, klikając ikonę na pulpicie.
Wymagania systemowe i sprzętowe do pracy z multibookiem:
• system operacyjny Windows 8/10;
• procesor Pentium 4 – 2,4 GHz lub lepszy;
• 2 GB RAM (4 GB RAM dla Windows 8/10);
• 2 GB wolnego miejsca na dysku;
• karta dźwiękowa, głośniki;
• karta graficzna o rozdzielczości 1024 x 768.
Multibook. Geografia bez tajemnic. Klasa 5. DEMO
Multibook to nowoczesne połączenie e-podręcznika z multimedialną obudową. Dzięki dodatkowym ilustracjom i galeriom fotografii, wybrane zjawiska i procesy zachodzące w środowisku geograficznym zostały jeszcze lepiej wyjaśnione. Filmy i animacje uatrakcyjniają lekcję i ułatwiają uczniom zrozumienie trudniejszych zagadnień. Interaktywne zadania pomogą wyćwiczyć kluczowe umiejętności i powtórzyć materiał. Bogaty zestaw narzędzi multibooka pozwala na pełne wykorzystanie możliwości programu zarówno na tablicy interaktywnej, jak i przy użyciu rzutnika multimedialnego.
Multibook. Biologia bez tajemnic. Klasa 5. DEMO
Multibook to nowoczesne narzędzie łączące tradycyjny podręcznik z zasobami multimedialnymi. Wirtualny profesor pomoże nauczycielowi wytłumaczyć najtrudniejsze zagadnienia w każdej lekcji. Interesujące filmy powodują, że zajęcia są jeszcze bardziej atrakcyjne, a interaktywne ilustracje dodatkowo wzbogacają omawianie prezentowanych treści. Dzięki dodatkowym zdjęciom i rysunkom uczeń może zobaczyć omawiane zagadnienia. Interaktywne ćwiczenia i gry pomogą mu w przyjemny sposób powtórzyć i utrwalić wiedzę. Bogaty zestaw narzędzi multibooka pozwala na pełne wykorzystanie możliwości programu zarówno na tablicy interaktywnej, jak i przy użyciu rzutnika.
Multibook. Nowi Tropiciele. Klasa 1. Semestr 2
Nowi Tropiciele. Klasa 1. Część 2. Multibook zawiera rozkładówki z cz. 3, 4 i 5 podręczników oraz kart ćwiczeń obudowane dodatkowymi zasobami multimedialnymi.
Multibook to wyjątkowe narzędzie multimedialne, które łączy w sobie zalety podręcznika i zaawansowanego produktu interaktywnego. Pomoże przeprowadzić niezwykłe lekcje zachęcające całą klasę do aktywnego zdobywania wiedzy. Lekcja z wykorzystaniem multibooka daje możliwość lepszego zrozumienia omawianych zagadnień i poszerzenia wiadomości w sposób atrakcyjny dla uczniów.
Multibook zawiera:
• ćwiczenia interaktywne, w tym „Koło wiedzy” i „Pokój zagadek”,
• galerie zdjęć,
• prezentacje i wizualizacje,
• piosenki w wersji karaoke, odgłosy i inne dźwięki,
• nagrania lektur i innych tekstów,
• animacje do zagadnień matematycznych,
• lupkę do powiększania treści,
• aplikacje: ustawianie godzin na zegarze wskazówkowym i elektronicznym, układanie działań matematycznych,
• instrumenty muzyczne: pianino i dzwonki,
• wizualizację pisania liczb i liter,
• możliwość pisania pismem kaligraficznym z klawiatury multibooka i komputera.
Instrukcja pobierania:
1. Kliknij POBIERZ.
2. Gdy plik skończy się pobierać, kliknij jego ikonę dwukrotnie myszką – rozpocznie się proces instalacji.
3. Po zakończeniu instalacji program uruchomi się automatycznie.
4. Na pulpicie pojawi się ikona produktu (taka sama jak ikona pliku instalacyjnego).
5. Multibook jest już zainstalowany na dysku. Od teraz należy go uruchamiać, klikając ikonę na pulpicie.
Instrukcja uruchamiania:
1. Po pierwszym uruchomieniu programu zostanie wyświetlony ekran z informacją o konieczności przypisania licencji do komputera.
2. W polu na kod należy wpisać kod weryfikacyjny w formacie ABC-12345. Kod zostanie wysłany nauczycielom na adres e-mail używany do rejestracji na ucze.pl.
3. Licencja przypisywana jest jednorazowo. Czynność nie będzie wymagana podczas każdego kolejnego uruchomienia programu przez tego samego użytkownika na danym komputerze.
Wymagania systemowe i sprzętowe do pracy z multibookiem:
• system operacyjny Windows 8/10;
• procesor Pentium 4 – 2,4 GHz lub lepszy;
• 2 GB RAM (4 GB RAM dla Windows 8/10);
• 2 GB wolnego miejsca na dysku;
• karta dźwiękowa, głośniki;
• karta graficzna o rozdzielczości 1024 x 768.
Paint 3D. Tworzenie projektu
Film poświęcony jest tworzeniu nowego projektu w Paincie 3D.
Paint 3D. Podstawy edycji
Film poświęcony jest podstawom edycji w Paincie 3D.
Szkoła na TAK! Poradnik nauczyciela. Klasa 2. Cz. 1. Materiał testowy
Plik zawiera scenariusze zajęć i dodatkowe materiały na pierwsze 2 tygodnie pracy z cyklem „Szkoła na TAK!” dla klasy 2.
Szkoła na TAK! Ćwiczenia. Matematyka. Klasa 2. Cz. 1. Materiał testowy
Plik zawiera materiał przeznaczony na 5 pierwszych tygodni pracy z cyklem „Szkoła na TAK!” dla klasy 2.
Szkoła na TAK! Podręcznik. Matematyka. Klasa 2. Cz. 1. Materiał testowy
Plik zawiera materiał przeznaczony na 5 pierwszych tygodni pracy z cyklem „Szkoła na TAK!” dla klasy 2.
Szkoła na TAK! Ćwiczenia. Klasa 2. Cz. 1. Materiał testowy
Plik zawiera materiał przeznaczony na 5 pierwszych tygodni pracy z cyklem „Szkoła na TAK!” dla klasy 2.