Archives
Pracuj z dodatkowymi pomocami dydaktycznymi przydatnymi m.in. podczas realizacji projektów. Wykorzystaj też gry urozmaicające naukę.
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 4. Ich habe immer viel zu tun. Lekcja 3. Meine Homepage
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 4. Ich habe immer viel zu tun. Lekcja 1. Montag, Dienstag, Mittwoch
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 4. Ich habe immer viel zu tun. Lekcja 5. Hast du ein Tier?
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 4. Ich habe immer viel zu tun. Lekcja 4. Brieffreunde im Netz
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 1. Wie geht’s? Lekcja 3. Guten Tag!
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 1. Wie geht’s? Lekcja 1. Um mich herum
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 2. Familie und Freunde. Lekcja 3. Mama, Papa und andere
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 1. Wie geht’s? Lekcja 6. Woher kommst du?
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 1. Wie geht’s? Lekcja 4. Wie geht’s?
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 2. Familie und Freunde. Lekcja 5. Erwin ist mein Freund
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 3. Schule. Lekcja 3. Hilfe! Was ist das?
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 3. Schule. Lekcja 2. Buntes Allerlei
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 4. Ich habe immer viel zu tun. Lekcja 2. Mein Freund, der Computer
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 3. Schule. Lekcja 5. Schreiben, malen, programmieren
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 3. Schule. Lekcja 4. Mathe, Deutsch und Sport
Jak odkrywać i wspierać zdolności dziecka. Klasa 3
Poradnik jest kontynuacją serii książek, które mają pomóc w diagnozowaniu i rozwijaniu zdolności uczniów według teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Książka dostarcza nauczycielowi wiele różnorodnych propozycji tematów i sposobów poprowadzenia zajęć tak, by kształtować osiem wskazanych inteligencji, uwzględniając naturalny potencjał dziecka, jego ciekawość oraz chęć poznawania i odkrywania. Składa się z 30 scenariuszy zajęć oraz niezbędnika (64 kart pracy, 12 plansz, arkusze diagnostyczne, niezbędnik plastyczny).
Nauczanie wielozmysłowe. Poradnik dla nauczyciela klas 1-3
Punkt 4. Gry i zabawy językowe do cyklu Punkt. Materiały do kopiowania.
Gry i zabawy językowe do cyklu Punkt. Materiały do kopiowania.
Punkt 6. Gry i zabawy językowe do cyklu Punkt. Materiały do kopiowania.
Gry i zabawy językowe do cyklu Punkt. Materiały do kopiowania.
Technik informatyk. Program LinuxLive. Bazy danych i systemy baz danych
Branża ekonomiczna. Wykorzystywanie podręczników w procesie kształcenia w branży ekonomicznej
Materiał zawiera przykłady zasad i metod wykorzystywania podręczników w procesie dydaktycznym w branży ekonomicznej
Branża ekonomiczna. Współpraca z pracodawcami
Materiał zawiera propozycje zasad współpracy szkoły z pracodawcami
Branża ekonomiczna. Kształcenie przez osiąganie umiejętności
Materiał zawiera porady dotyczące kształcenia w branży ekonomicznej umiejętności zgodnych z nową podstawą programową
Branża ekonomiczna. Przykłady wykorzystania KNO (kształcenie na odległość)
Materiał zawiera przykłady wykorzystania KNO (kształcenie na odległość) w branży ekonomicznej
Branża ekonomiczna. Organizacja pracy nauczyciela w świetle podstawy programowej z roku 2012
Materiał przedstawia propozycje organizacji pracy nauczyciela w świetle nowej podstawy programowej oraz tworzenia dokumentacji związanej z procesem dydaktycznym
Zasady sprawdzania wiedzy
Materiał zawiera opis metod i zasad sprawdzania wiedzy podczas kształcenia w branży mechanicznej i samochodowej
Branża mechaniczna i samochodowa. Reforma szkolnictwa zawodowego z 2012 r.
Materiał przedstawia założenia i cele wprowadzania reformy szkolnictwa zawodowego i podstawy programowej z roku 2012 w branży mechanicznej i samochodowej
Przygotowanie uczniów do zewnętrznych egzaminów zawodowych
Materiał zawiera propozycje metod i zasady przygotowywania uczniów do zewnętrznych egzaminów zawodowych
Branża mechaniczna i samochodowa. Kształcenie przez osiąganie umiejętności
Materiał zawiera opis metod dotyczących kształcenia przez osiąganie umiejętności w kontekście podstawy programowej z roku 2012 w branży mechanicznej i samochodowej.