Archives
Pracuj z dodatkowymi pomocami dydaktycznymi przydatnymi m.in. podczas realizacji projektów. Wykorzystaj też gry urozmaicające naukę.
Punkt 4. Spiel mit Punkt. Gry i zabawy językowe. Rozdział 3. Schule. Lekcja 4. Mathe, Deutsch und Sport
Jak odkrywać i wspierać zdolności dziecka. Klasa 3
Poradnik jest kontynuacją serii książek, które mają pomóc w diagnozowaniu i rozwijaniu zdolności uczniów według teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Książka dostarcza nauczycielowi wiele różnorodnych propozycji tematów i sposobów poprowadzenia zajęć tak, by kształtować osiem wskazanych inteligencji, uwzględniając naturalny potencjał dziecka, jego ciekawość oraz chęć poznawania i odkrywania. Składa się z 30 scenariuszy zajęć oraz niezbędnika (64 kart pracy, 12 plansz, arkusze diagnostyczne, niezbędnik plastyczny).
Nauczanie wielozmysłowe. Poradnik dla nauczyciela klas 1-3
Punkt 4. Gry i zabawy językowe do cyklu Punkt. Materiały do kopiowania.
Gry i zabawy językowe do cyklu Punkt. Materiały do kopiowania.
Punkt 6. Gry i zabawy językowe do cyklu Punkt. Materiały do kopiowania.
Gry i zabawy językowe do cyklu Punkt. Materiały do kopiowania.
Technik informatyk. Program LinuxLive. Bazy danych i systemy baz danych
Branża ekonomiczna. Wykorzystywanie podręczników w procesie kształcenia w branży ekonomicznej
Materiał zawiera przykłady zasad i metod wykorzystywania podręczników w procesie dydaktycznym w branży ekonomicznej
Branża ekonomiczna. Przykłady wykorzystania KNO (kształcenie na odległość)
Materiał zawiera przykłady wykorzystania KNO (kształcenie na odległość) w branży ekonomicznej
Branża ekonomiczna. Współpraca z pracodawcami
Materiał zawiera propozycje zasad współpracy szkoły z pracodawcami
Branża ekonomiczna. Kształcenie przez osiąganie umiejętności
Materiał zawiera porady dotyczące kształcenia w branży ekonomicznej umiejętności zgodnych z nową podstawą programową
Branża ekonomiczna. Organizacja pracy nauczyciela w świetle podstawy programowej z roku 2012
Materiał przedstawia propozycje organizacji pracy nauczyciela w świetle nowej podstawy programowej oraz tworzenia dokumentacji związanej z procesem dydaktycznym
Zasady sprawdzania wiedzy
Materiał zawiera opis metod i zasad sprawdzania wiedzy podczas kształcenia w branży mechanicznej i samochodowej
Branża mechaniczna i samochodowa. Reforma szkolnictwa zawodowego z 2012 r.
Materiał przedstawia założenia i cele wprowadzania reformy szkolnictwa zawodowego i podstawy programowej z roku 2012 w branży mechanicznej i samochodowej
Przygotowanie uczniów do zewnętrznych egzaminów zawodowych
Materiał zawiera propozycje metod i zasady przygotowywania uczniów do zewnętrznych egzaminów zawodowych
Branża mechaniczna i samochodowa. Kształcenie przez osiąganie umiejętności
Materiał zawiera opis metod dotyczących kształcenia przez osiąganie umiejętności w kontekście podstawy programowej z roku 2012 w branży mechanicznej i samochodowej.
Program nauczania i organizacja pracy nauczyciela w świetle podstawy programowej z roku 2012
Materiał zawiera opis zasad tworzenia programów nauczania w branży mechanicznej i samochodowej oraz innej dokumentacji związanej z organizacjąproceu dydaktycznego zgodnego z nową podstawą programową
PDG. Informacje wstępne o poradniku metodycznym do PDG
E-Poradnik metodyczny dla nauczycieli realizujących program naucznia przedmiotu Podejmowanie i prowadzenie działalnosci gospodarczej (PDG). Materiał zawiera informacje wstępne o poradniku metodycznym do PDG.
PDG. Informacje o podręczniku Prowadzenie działalnosci gospodarczej
E-Poradnik metodyczny dla nauczycieli realizujących program naucznia przedmiotu Podejmowanie i prowadzenie działalnosci gospodarczej (PDG). Materiał zawiera informacje o podręczniku Prowadzenie działalności gospodarczej (PDG).
Branża elektroniczna, informatyczna i elektroniczna. Reforma szkolnictwa zawodowego z roku 2012 w branży elektronicznej, informatycznej i elektronicznej
Materiał zawiera założenia reformy szkolnictwa zawodowego w branży elektronicznej
Branża elektroniczna, informatyczna i elektryczna. Przygotowanie uczniów do zewnętrznych egzaminów zawodowych
Materiał zawiera opis zasad przygotowania uczniów do zewnętrznych egzaminów zawodowych w branży elektronicznej
Branża elektroniczna. Osiąganie efektów kształcenia
Materiał zawiera opis metod osiągania efektów kształcenia w branży elektronicznej w kontekście podstawy programowej z 2012 roku
Technik informatyk. E.12. Budowa sylabusa. Zasady montażu jednostki centralnej komputera typu PC
Materiał zawiera opis zasad budowy sylabusa zajęć edukacyjnych na przykładzie tematu zasady montażu jednostki centralnej komputera typu PC
Technik informatyk. E.12. Przykład analizy efektów kształcenia w kwalifikacji E.12 pod kątem kształcenia teoretycznego i praktycznego
Materiał zawiera przykład analizy efektów kształcenia w kwalifikacji E.12 pod kątem kształcenia teoretycznego i praktycznego
Budowa zeszytu przedmiotowego na przykładzie przedmiotu diagnostyka i naprawa urządzeń techniki komputerowej
Materiał zawiera opis zasady budowania zeszytu przedmiotowego na przykłądzie przedmiotu diagnostyka i naprawa urządzeń techniki komputerowej
Przykład projektu. Dobór kompatybilnego podzespołu komputerowego
Materiał zawiera opis projektu dobór kompatybilnego podzespołu komputerowego
Technik informatyk. Przykład projektu. Modernizacja lokalnej sieci komputerowej
Materiał zawiera przykład projektu modernizacja lokalnej sieci komputerowej
Branża fryzjersko-kosmetyczna. Programy nauczania i organizacja pracy nauczyciela w świetle podstawy programowej z 2012 r.
Materiał zawiera opis metod tworzenia programów nauczania i innej dokumentacji dydaktycznej potrzebnej w procesie nauczania w branży fryzjersko-kosmetycznej
Branża fryzjersko-kosmetyczna. Kształcenie przez osiąganie umiejętności
materiał zawiera opis metod kształcenia w branży fryzjersko-kosmetycznej przez osiąganie umiejętności w kontekscie nowej podstawy programowej
Zasady tworzenia materiałów do sprawdzania wiedzy i samoewaluacji
Materiał zawiera opis zasad tworzenia materiałów do sprawdzania wiedzy i samoewaluacji