• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Zmiany w edukacji
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Pracuj z dodatkowymi pomocami dydaktycznymi przydatnymi m.in. podczas realizacji projektów. Wykorzystaj też gry urozmaicające naukę.

Program nauczania i organizacja pracy nauczyciela w świetle podstawy programowej z roku 2012

Materiał zawiera opis zasad tworzenia programów nauczania w branży mechanicznej i samochodowej oraz innej dokumentacji związanej z organizacjąproceu dydaktycznego zgodnego z nową podstawą programową

Leave a comment

PDG. Informacje wstępne o poradniku metodycznym do PDG

E-Poradnik metodyczny dla nauczycieli realizujących program naucznia przedmiotu Podejmowanie i prowadzenie działalnosci gospodarczej (PDG). Materiał zawiera informacje wstępne o poradniku metodycznym do PDG.

Leave a comment

PDG. Informacje o podręczniku Prowadzenie działalnosci gospodarczej

E-Poradnik metodyczny dla nauczycieli realizujących program naucznia przedmiotu Podejmowanie i prowadzenie działalnosci gospodarczej (PDG). Materiał zawiera informacje o podręczniku Prowadzenie działalności gospodarczej (PDG).

Leave a comment

Branża elektroniczna, informatyczna i elektroniczna. Reforma szkolnictwa zawodowego z roku 2012 w branży elektronicznej, informatycznej i elektronicznej

Materiał zawiera założenia reformy szkolnictwa zawodowego w branży elektronicznej

Leave a comment

Branża elektroniczna, informatyczna i elektryczna. Przygotowanie uczniów do zewnętrznych egzaminów zawodowych

Materiał zawiera opis zasad przygotowania uczniów do zewnętrznych egzaminów zawodowych w branży elektronicznej

Leave a comment

Branża elektroniczna. Osiąganie efektów kształcenia

Materiał zawiera opis metod osiągania efektów kształcenia w branży elektronicznej w kontekście podstawy programowej z 2012 roku

Leave a comment

Technik informatyk. E.12. Budowa sylabusa. Zasady montażu jednostki centralnej komputera typu PC

Materiał zawiera opis zasad budowy sylabusa zajęć edukacyjnych na przykładzie tematu zasady montażu jednostki centralnej komputera typu PC

Leave a comment

Technik informatyk. E.12. Przykład analizy efektów kształcenia w kwalifikacji E.12 pod kątem kształcenia teoretycznego i praktycznego

Materiał zawiera przykład analizy efektów kształcenia w kwalifikacji E.12 pod kątem kształcenia teoretycznego i praktycznego

Leave a comment

Przykład projektu. Dobór kompatybilnego podzespołu komputerowego

Materiał zawiera opis projektu dobór kompatybilnego podzespołu komputerowego

Leave a comment

Technik informatyk. Przykład projektu. Modernizacja lokalnej sieci komputerowej

Materiał zawiera przykład projektu modernizacja lokalnej sieci komputerowej

Leave a comment

Budowa zeszytu przedmiotowego na przykładzie przedmiotu diagnostyka i naprawa urządzeń techniki komputerowej

Materiał zawiera opis zasady budowania zeszytu przedmiotowego na przykłądzie przedmiotu diagnostyka i naprawa urządzeń techniki komputerowej

Leave a comment

Branża fryzjersko-kosmetyczna. Programy nauczania i organizacja pracy nauczyciela w świetle podstawy programowej z 2012 r.

Materiał zawiera opis metod tworzenia programów nauczania i innej dokumentacji dydaktycznej potrzebnej w procesie nauczania w branży fryzjersko-kosmetycznej

Leave a comment

Branża fryzjersko-kosmetyczna. Kształcenie przez osiąganie umiejętności

materiał zawiera opis metod kształcenia w branży fryzjersko-kosmetycznej przez osiąganie umiejętności w kontekscie nowej podstawy programowej

Leave a comment

Zasady tworzenia materiałów do sprawdzania wiedzy i samoewaluacji

Materiał zawiera opis zasad tworzenia materiałów do sprawdzania wiedzy i samoewaluacji

Leave a comment

Przygotowanie uczniów do zewnętrznych egzaminów zawodowych

Materiał zawiera opis sposobów i metod przygotowania uczniów do zewnętrznych egzaminów zawodowych w branży fryzjersko-kosmetycznej

Leave a comment

Branża fryzjersko-kosmetyczna. Reforma szkolnictwa zawodowego w branży fryzjersko-kosmetycznej

Materiał zawiera opis założeń i celów wprowadzania reformy szkolnictwa zawodowego w branży fryzjersko-kosmetycznej

Leave a comment

Branża fryzjersko-kosmetyczna. Przykłady wykorzystania KNO (kształcenie na odległość)

Materiał zawiera opis metod wykorzystywania KNO (kształcenia na odległość) w branży fryzjersko-kosmetycznej

Leave a comment

Branża fryzjersko-kosmetyczna. Wykorzystanie podręczników w procesie kształcenia

Materiał zawiera opis sposobów i metod wykorzystania podręczników w procesie kształcenia w branży fryzjersko-kosmetycznej

Leave a comment

Posts navigation

Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555