Kto ogląda dziś telewizję?

Scenariusz lekcji utrwalającej słownictwo związane z filmem oraz stosowanie imiesłowu czasu teraźniejszego. Uczniowie poznają słownictwo dotyczące różnych audycji telewizyjnych oraz właściwe użycie bezokolicznika z zu.

Scenariusz lekcji „Wie schmeckt es?”

Scenariusz lekcji przy użyciu filmu dla młodzieży  „Treffpunkt Berlin”. Utrwalenie słownictwa z tematu „Jedzenie, produkty żywnościowe i zachowanie się w restauracji”.

Was macht ihr in Musik?

Konspekt lekcji wprowadzający słownictwo związane z czynnościami wykonywanymi na poszczególnych przedmiotach.

Das ist ein Kuli. Konspekt lekcji.

Konspekt przedstawia bardzo ciekawą lekcję, jaką można przeprowadzić w celu utrwalenia nazw przyborów szkolnych oraz zastosowania rodzajnika określonego i nieokreślonego. Wprowadza pracę w grupach, element nauki poprzez zabawę i zastosowanie narzędzi TIK w pracy z uczniami.